vrijdag 29 juli 2016

weekend

zo luitjes

het weekend ligt weer op de loer
laat maar lekker loeren
en laat het weekend U bekoren
mijn plannetjes zijn gesmeed
en weet hoe ik dat deed
wel zonder aambeeld en vuur
dat is mij te heet
maps en andere sites nemen mij zaterdag mee

voor een ingekorte etappe , ivm met op bezoek gaan voor een bakkie leut
nee zeker nog geen neut
stel je voor ik raak teut
moet nadien nog een eindje verder wandelen hoor

maar ik ga te snel
voor wie dat wil kan nog kiekjes bezien van de vorige etappe

fotoalbum

vandaar gaat het dus verder , maar ik kort het in en drink koffie in Lent bij


vandaar terug op de route en dan via een rondje door het mooie Nijmegen
naar het station en op weg naar huis
...

zondag wat HH en ik zal mijn 2 nieuwe wijkjes bekijken
zijn in de buurt dus wordt een makkie
verder in de rustmode

Dwalen---Lidia

in de maand van de natuur
zijn we op de laatste dag van de maand
ik dacht die maken we wat romantisch
:)

Nature romantique

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

23 opmerkingen:

  1. Zo wij ook weer thuis...je leest het wel op wp hihi
    Mooi weekendblog maar wat ik er voor moet doen is me niet helemaal duidelijk...
    De afwas al gedaan?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha lees het terug en snap het al...ik moet er ook wat voor doen dat de blogjes automatisch komen hihi...nee ik hang niet dat heb ik bij het oppasaddres gedaan...hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het bevalt mij goed dat inplannen en komt er dan onverwachts wat tussen gaat het gewoon door allemaal. Maar jij hebt zowiezo geen tijd om dat te doen en ik wel haha
    Dus je gaat niet hangend maar liggend slapen. Goed plan...ik maak het ook niet laat de dag was lang genoeg hihi...slaap fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. We zijn nog niet de laatste dag van de maand hoor dat is morgen pas ... hihihi. Maar schiet wel al op nu. Dus jij een wandeling met koffie pauze.. Is weer eens wat anders maar wel leuk. Wij gaan vandaag ook aan de wandel en wel in de stad Groningen. We maken er vandaag een meiden dag van. We zien wel hoe de dag gaat verlopen als het maar gezellig wordt. Ik ga zo ook de dag beginnen en hier nog even de boel wat recht trekken en al op tijd de deur uit. ik wens jou een hele mooie wandeling en een gezellige kennismaking onder het genot van een bakkie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Dus jij hebt een vertraging maar op een wandeldag maakt dat weinig uit toch?
    Hier een mak an dag vandaag en op wat boodschappen na zal er weinig meer gedaan worden.
    De boel is weer opgeruimd en wat een verschil of je 1 of 2 logetjes hebt. Dit was lekker rustig
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha denk dat daar wel wat verschillen tussen zitten...makan of mak an haha
    Lekker weer op weg naar je hutje...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dacht al hoezo een spatie maar nu zie ik het ja...pffttt je kan ook niks fouts doen of je wordt op de vingers getikt.
    Jij kliekje wij kliek want zoveel was er over van de spaghetti isteren dat we vandaag weer met 2 ervan eten. Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je zei jullie een mak an dag net als ik
    daarom dus haha
    En alles ingehaald?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zolang heb je toch niet gewandeld?
    Grijnzzzzzzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat je nog steeds met inhalen bezig bent...zonder grijnzzz

      Verwijderen
    2. jij wilt niet weten hoeveel mail en berichten ik elke dag heb pppfffttt
      en sinds vandaag ook dat fb er weer bij pppfffttt

      Verwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Zondag ochtend al weer en jij ook al weer uit bed zag ik. ik had de wekker voor vandaag niet gezet maar ben evengoed ook niet laat. Jij gister een korte wandeling gemaakt en ook nog wat oponthoud gehad met het reizen maar wel een leuke dag gehad verder en een nieuwe kennis making. Wij hebben gister ook een geslaagde dag gehad en stralend mooi weer. Ja en dan vandaag.. zo de dag beginnen en hier ook de boel nog even goed recht trekken, nog wat was draaien en vanmiddag mijn koffertje weer pakken om weer een weekje naar Dordrecht te vertrekken. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Takes me about 5 minutes in order to be able to watch Ur awesome vids, friend Karel ... but it's 5 minutes well spent ... computer versus human brain ... smiles ... sometimes I wonder which is faster ... anyway ... wishing you a very good week end ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel,
    Even een teken van leven.Wederom bedankt voor je folders.Ik moet ze nog nakijken.
    Straks de douche en wc boenen, de gedachten verzetten.
    Ik wilde de ramen ook doen maar het wordt akelig donker.
    Fijne zondag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha karel
    Ja wij hebben plannen...in de tuin zitten met bezoek...en of we wat ondernemen hangt van hen af.
    Gelukkig hier wel droog...
    Is toch ook ZONdag hihi
    Vertel ze dat daarboven maar eens, wie weet helpt het.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die daarboven ken ik niet...hersentjes draaien op volle toeren
    Wie zijn dat...maar zie het hier terug hihi
    Volgens Co krijgen we het weer druk met mailtjes
    Op naar buiten dus...genieten van je vrije dag en kijken waar je morgen lopen mag grijnzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Karel
    Wat was het weer genieten hier bij jou .Een mooie wandeling en ik zie een paar plekjes waar ik wel zou willen wonen!! Twee mooie ppsjes weer met schitterende foto's .Ik wens je nog een fijne dag .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt weer heel wat kilometers aangedaan waar je heen wilde gaan. Mooi geschreven tekst en je fotos ook al ingekeken en ik wens je nog vele mooie dagen in de wandel weken. Ik zet ook nog even de bloemetjes buiten als het weer het toelaat voor ik weer naar mijn dagelijkse dingen terug gaat. Bedankt ook voor je mooie reacties nog die jij op de blogs van mij heeft gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Smakelijk zal te laat zijn...hier het bezoek weer huiswaarts en wij zo meteen een snelle hap.
    Patatten hihi
    Zomaar zin in...
    De folders zijn er al ja dan kan je gelijk als je wakker bent aan de slag...je weet nu de weg.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Voor mij dan wel een goulash kroket...en ja was lekker ;)
    Hoe Co dat weet ?
    Ik zou het niet weten misschien mailcontact gehad hihi
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja de mailbox ziet er nog steeds leeg uit hier...dus kan komen wat mij betreft hihi
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Volgens mij ben je tijdens het hangen in slaap gevallen ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo je gaat verder slapen...ja morgen vroeg dag denk ik zo
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen