zondag 17 juli 2016

weinig tijd

zo luitjes

en had U net zo'n fijn weekend als ik
mag het hopen voor U

ben verwend zo als altijd als ik daar ben door mijn kleine nichtje
lekker eten en een goed bed om te rusten na fijne dagen
gelukkig kon ik haar zus , ook een lief nichtje van mij
wat helpen met haar nieuwe lieverd de PC
er was kermis in het dorp , ik schoot een punt of 10
wandelde een rondje om en door het mooie dorp
bekeek zelfs ff het kaatsen
hielp ook nog een neeffie en zijn meissie wat met laptop en tablet
al in al een geweldig weekend

nu thuis een mailbox die bijna overstroomt van veel moois uwerzijds
geef me ff tijd en ik kom het aanschouwen

morgen maandag heb ik buiten mijn 2 vaste wijkjes reclame er nog
5 inval wijkjes bij , dus nog meer drukte
maar het is voor een goed doel , dat het is mij vergeven , toch
ik houd het vandaag bij de natuur van de maand
waarbij ik zeg , ik ben het wel eens met alle spreuken ook

natuur en gezegden eva

wens U een fijne start in de nieuwe week

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb je weer een nieuwe gevonden
    Ha jij druk…vertel eens wat nieuws 😉
    Maar de hele fam weer up to date en je mailbox is geduldig die bewaard alles wel…
    Een prachtpps ook al kon je niet klikken hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goede maandagmorgen karel
    heb je stukje kunnen openen, maar niet helemaal bekeken
    guido kwam halverwege
    gerwin zijn scooter staat op te laden
    de beide mannen een bak koffie mee in de bus
    en een ,,vergeten,,jas voor gerwin hangt aan de kapstok
    denk niet dat de jas gebruikt wordt, maar hij is er wel
    mannen komen nu wel te laat in anapalona hihi
    ja karel ik ben weer blij dat mijn eigen ding op lieverd staat
    al was jou weekend weer een pc weekend
    ik ben gisteravond nog met guido, Saskia en gerwin de kermis over geweest
    weer punten geschoten en gerwin heeft er weer een hondje bij
    helemaal trots met zijn hondjes...zo leuk
    karel ga je een goede start van de week wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel
    Jij bent er maar druk mee ,gelukkig is het mooi weer .Een mooie pps weer ! Ik ga straks een boswandeling maken met Dochter ,lijkt me heerlijk .Daarna een hapje eten en zo komen we de dag wel weer door haha
    Fijne dag ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Een pracht pps.
    Jij weer druk met de folders..haha..ik ook..om ze door te spitten.
    Altijd op jacht naar koopjes.
    Je hebt er lekker weer bij.
    En je kunt weer terug kijken op een gezellig en nuttig weekend.
    Geniet de zon en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Jij een gat geslagen in de mailbox hihi
    Ja dan gaat die wel leeg
    Zal wel zweten worden vandaag met de loop maar dan wacht een heerlijke douche en is alles weer goed.
    Wij aan het wassen geslagen...broertje kwam met een volle wasmand en ja dan die van onszelf erbij
    De machine krijgt het druk vandaag met de volle agenda...en wij haha kijken toe hoe de zon de was droogt. Een vervelende bijkomstigheid is dat je die wel zelf op moet hangen...
    Och komen we ook af en toe van de luie stoel grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja als je op pad bent dan blijven ze natuurlijk binnenstromen...
    Zo ook je zweetdruppel al gaan die naar buiten hihi
    Maar is lekker buiten toch...ook al is het warm.
    De eerste was is al droog en kan opgeruimd worden dus ik vermaak me wel grijnzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo kom je ff smakelijk wensen want je hebt het vast verdiend.
    Vanavond even naar zus...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zie het maar zo of je nu bezig bent of niet het blijft warm hihi
    En wat is het dan fijn om het even vaqn je af of weg te spoelen grijnzzzz
    Proost en smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat vreemd volk moet gewoon wat te klagen hebben...ik vind het best om uit te houden en genoot van een heerlijk dagje tuin...
    En zolang blijf ik niet weg hoor...of ben je bang dat je slaapvalt ?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel
    Jij zal vanavond vast wel lekker bankhangen na al je wijkjes want het was warm maar wel lekker om buiten te zijn en je had veel te doen.Het was zo heerlijk in het bos en niet te vergeten zo ontzettend mooi natuurlijk .Dan een leuk terras uitzoeken en lekker met een glaasje wijn en een bitterballetje onder een grote boom zitten .Na een tijdje een ander terras zoeken om lekker te eten .Helaas op maandag is er toch veel dicht maar bij de Italiaan ging de pizza er best in haha .En dan zeggen we tegen elkaar ,wat hebben we het toch goed !! Ben een heel tevreden mens .
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Morgen valt het nog mee...de grootste hitte komt volgens mij woensdag pas.
    Dus jij op tijd je mandje in en slapen...slim manneke hen je de rest van de dag voor jezelf.
    slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Don't do too much, friend Karel ... don't forget about your health, mhhhh? ... anyway, found this muppet clip on line the other day ... so funny ... smiles ... You remember this song? ... https://www.youtube.com/embed/9ytei6bu7kQ?rel=0&controls=0&showinfo=0 ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ha vroege vogel
    ja ik was er ook al even uit hoor
    eerst even wat opruimen en de vaat in de kasten
    ook ligt de was al te wachten om opgeruimt te worden
    maar ja gerwin koest nog
    die heeft zich gisteravond nog even vermaakt op de kermis
    vanavond mag hij kadootjes uitzoeken, de laatste avond
    ook zijn broertje Jesper wordt niet vergeten
    karel ga je een fijne woensdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen