dinsdag 5 juli 2016

West Friesland

zo luitjes

ik had gister een rustdag zeg maar
deed wat HH en dat dan ook nog eens mak an

vandaag zou het droog en zonnig zijn
en heb ik bij het zien afgelopen zaterdag van een mooi blog

http://helmanatuurfotos.blogspot.nl/

besloten vandaag daar een wandeling te maken
vertel U nu alvast zulke foto's zal ik er niet maken


is vandaag mijn pad

Mijn-pad---Lidia

in de maand van de natuur iets voor in de tuin
en bij of aan het huis

Barevná poesie 2

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

8 opmerkingen:

  1. Dat is een goeie keuze...beide mooi maar de voorleur gaat uit naar de 1e
    Nu jij maakt ook mooie foto's dus wat dat betreft kan je best tegen de ppsjes op
    Wandel ze en geniet je dag
    Maar nu eerst slapen dus...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja normaal zou ik nu zo,n beetje onderweg zijn naar Marten maar ben laat vanmorgen en haast me niet, ga wel wat later, dat kan. Eerst even wakker worden... en de krabbels zetten. Ja vandaag weer eens mooi weer en de komende dagen ook. Jij straks de deur uit en weer een mooie wandeling maken. Viel gister mee bij de tandarts hoor, even het tandsteen en verder niets. Wel is er een stuk van ene kies afgebroken, laatst al en dat moet even hersteld maar dat gaat in augustus gebeuren. ik wens je nu eerst een hele fijne woensdag en een zonnige wandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel
    Jij dus aan de wandel vandaag ,het weer ziet er idd goed uit .De ppsjes zijn weer prachtig .Ik ga maar weer eens een rondje tuincentrum doen met de man ,er zijn weer wat manden leeg dus dan vermaak ik me wel haha
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Nee onze tuin is zo groot niet en de kinderen moeten er kunnen spelen.
    Dus jij al bijna weer huiswaarts hihi
    Geniet je wandeling maar dat doe je zowiezo wel...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel,
    Prachtige ppsjes..mooi gekozen.
    Jij aan de wandel, heerlijk weertje.Perfect..22 graden en een briesje.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dan kan je ze beter bij de suup halen...of beter nog je haalt ze niet en drinkt wat anders ;)
    Het was heerlijk weer vandaag om buiten te zijn...een nadeel de strijk schiet niet op grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond en wie weet op tijd voor de koers :)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alleen op feestjes
    Jij weer thuis en bezig met de inhaalslag...ik was thuis en niet nodig dus.
    Wel de strijk klaar...en toch genoten van buiten zijn...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo jij bent vroeg vandaag...maja als je in slaap valt dan kan je idd maar beter je bedje opzoeken.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen