woensdag 3 augustus 2016

bewolkte en ietwat regenachtige dag

zo luitjes

ik liep gister droog de laatste folders weg
nadien kwamen er ook wat buitjes hier , niet echt veel regen maar toch
en ook vandaag geven ze dat zelfde weerbeeld op
dat ik heb mij maar wat HH aangezegd
en zal het dus zaterdag pas weer echt aan de wandel zijn
maar dan is m'n hutje ook weer aan kant

de volgende pps vind ik een heel mooie waarheid

De barst in de kruik

in de maand der muziek
en deze van de King
vind ik persoonlijk ook wel wat bij de kruik horen

spreuken met elvis

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. Mooie ppsjes al zijn het bekende
    Vooral de barst in de kruik is een bekend verhaal, maar de muziek die kan je wel blijven luisteren.

    Dan ben je nog ffkes uit de buurt hihi
    Of we moeten richting Breda rijden, op dezelfde dag...dan zwaaien we wel grijnzzzz
    Ja er komen weer allemaal verjaardagen aan
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goede morgen karel
    fon aan de haal met de stoffer en zuiger en marten aan de haal met de aal
    ben nu aan het wassen thuis
    maar wordt steeds gestoord door belletjes..schiet niet op
    vrijdag komen de kids uit twijzel weer een paar nachtjes
    vrijdag ook op domino passen, ritza gaat een nachtje naar pa en mem
    nemen ze haar zaterdag weer mee naar makkum hihi
    ritza valt het wat tegen om alleen thuis te zijn
    zo ik ga je een fijne woensdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Hier ook nattigheid...houd maar niet op haha
    Lijkt een mooie route met als klapstuk natuurlijk het oosten en de grens over...want roermond is toch echt limburg haha
    Vandaag de strijk maar eens weg werken...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel
    Twee heel mooie weer ,vooral de eerste spreekt me erg aan.Ja de plantjes krijgen weer genoeg water ,maar ach we doen het er maar mee.
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zal het intussen wel gelezen hebben maar gosse zou 63 geworden zijn...vandaag ;)
    Dus het HH schiet weer lekker op grijnzzz
    hier niet...haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kom je lek schieten hihi
    De strijk van broer is klaarnu de mijn nog...zo meteen ;)
    Stond in een reactie bij ko...en een oplettende lezer ziet dat dan grijnzzz
    Was jij ook nog wel tegen gekomen.
    Nasi à la karèl...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niks voor niks natuurlijk er staat nog meer...
    Ja zag het ook toen ik een reactie zetten en doelde op mezelf van dat goed lezen.
    Grapjurk haha kijk maar een in je gb...lolbroek
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha zat...ja wij moeten/mogen nog, dus begint de avond later hihi
    Kunnen we alvast wennen want morgen een latertje grijnzzz
    Uur rijden naar verjaardag en dan ook terug en als we daar zijn dan wordt het altijd laat ...of vroeg is maar hoe je het leest.
    Bankhangze...met tukkie?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Reacties
    1. Hoi Karel
      Ik probeer via mijn mobiel te reageren
      Veel telefoontjes
      Fijne avond voor al. Mijn maatjes

      Verwijderen
  10. The Elvis song moved me so much, friend Karel ... as my dad always said about me: She has blond hair and green eyes, so she must not be one of us ... ya ... anyway ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hoor intussen al lang klaar hihi
    Was ook op 1 aan het kijken maar is een herhaling...deze aflevering al gezien.
    Zoals zoveel nu herhalingen zijn...pffttt
    Ga wel een spelletje spelen :)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaaa........ werkelijk een prachtige pps van die twee kruiken,
    en het is ook echt zo. Het water gaf de bloemen water die gezaaid waren.
    Echt een 'gouden' pps Karel.
    ik las dat je morgen aan de wandel gaat dus heel veel plezier.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen