dinsdag 16 augustus 2016

De Vuursche

zo luitjes

de heide hier achter mij in m'n tuintje komt gelukkig weer wat in bloei
maar ik ga vandaag eens kijken via een bekende wandeling van
station Baarn naar station Hollandsche Rading
hoe het met de heide in natuurgebiedje
De Stulp
is gesteld al jaren is het daar een pracht
als eigenlijk deze hele wandeling die wel is
en daarbij past vandaag dus deze mooie pps ook heel mooi bij
vind ik
U
?

VANDAAG - Greetje

in de maand van de muziek
omdat ik veel in het land ben
wel passend

Country Time

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

9 opmerkingen:

  1. FF ctrl-V
    Morgen ja morgen is gewoon weer vandaag😉
    Een hele mooie weer van Greetje…en och die muziek bekijk ik morgen wel…onder het uitrusten hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. En jij je tuin al in.. ?? Ik net thuis bij Marten vandaan en op de terugweg gelijk naar zus voor de konijntjes en daar ook even de wasmachine aan gezet. Wat nu schoon en droog kan buiten is mooi mee genomen en anders staat het daar ook weer drie dagen.. Ik zit nu even aan een bakkie en mijn ontbijt en gelijk bij jullie maar even krabbelen dan ga ik zo ook verder hier. Het is nu al prachtig weer... genieten dus. Ik ga je een hele fijne woensdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha karel
    Je kon je niet bedwingen en van de rust genieten...dus op pad in het land hihi
    Daar zoek je ook de rust op dus 2 vliegen in een klap.
    Wandel ze en met een grote boog om viskraampjes ;)lopen
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Een mooie pps en de muziek mag er ook wezen.
    Vandaag weer prachtig weer.
    Nog een fijne wandeldag.Geniet ervan.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben je dan te ver uit de buurt van een zendmast of zo?
    Of snap ik weer niet hoe zoiets werkt hihi
    Ja dat stomen is klaar maar de zooi die je dan allemaal af moet wassen en droog maken is nu aan de beurt...Met een uurtje of zo zijn we klaar...hoop ik haha
    En dan een heerlijke bief met sla en patat...zelf gemaakt...
    smullen wordt dat maar dat hebben we dan ook verdiend

    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zou zomaar kunnen dat ze op die manier de betalende versie aan willen prijzen.
    Zo klaar boven...nu het hele huis de ramen nog en lampen, maar dat gaat tussendoor gebeuren.
    Het echte grote werk is gedaan...happy me hihi
    Nu hier ook rust...tot er regenweer komt grijnzzzz
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu ik moet ook wat aanpassen iedere keer krijg ik mail van goorgel+ op mijn mobiel en dat wil ik dus niet...wordt gestoord van die blieb blieb hj
    Daar word ik dus niet happy van...
    hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the first video so much ... I remember the melody, friend Karel ... but country music? ya ... no ... I know I am an old cow puncher woman living in cow country, but ... no ... but that's okay ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha de mail is gestopt...geen blieb blieb meer...
    Was ff zoeken maar dan heb je wat je wil...of juist niet haha
    Dus laatste maal gein uit de mailbox...zijn ze op dan?
    hang ze

    BeantwoordenVerwijderen