woensdag 31 augustus 2016

de week door de midden

zo luitjes

ik had een fijne dinsdag , maakte een wandelingetje door m'n tuintje
flink zweten werd dat nog , dus gelijk ff om 2 zoute haringen
om m'n zoutpeil aan te vullen
:)

velen zijn nieuwsgierig waar ik heen ga
nu een tip van de bekende sluier , is er toch te warm voor


en nu ga ik dus naar daar
maar terug naar de dag van vandaag
O nee we gaan verder terug in de tijd
en wat zegt U past deze bij de muziek

De jaren 60-70

in de maand van de muziek

Songs_Of_The_Year_61(nestor)2

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Jee ben ik vanmorgen eens de eerste. Kan gelijk gaan rock and rollen maar doen we niet hoor. Jij gister aan de wandel geweest en gelijk maar even een harinkje of twee mee gepikt.. Jou dag helemaal goed. Ik ga zo eerst even in de kleren en straks de deur weer uit. Het is weer woensdag. Jij vandaag een rustdag of voor vertrek de boel allemaal nog even schoon... ja schiet nu op he. Ik ga je nu eerst even een hele fijne woensdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Leuke pps uit de jaren 60 en de muziek past er mooi bij.
    Mijn draadjes zijn er uit, een fluitje van een cent.
    Nu weer beginnen met de hometrainer, daar zat zwaar de klad in.
    Fijne zonnige dag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Gefeliciteerd met ons blogmaatje...wat ziet ze er nog goed uit hè voor de 50 grijnzzzz
    Ja verborgen talenten heeft R en kan meer met de pc dan wij allemaal denken...hij vraagt alleen zo graag. En ja dat had ik dus ook gedaan en zie wat er van gekomen is. Nu vind ik het jammer dat ze er toen nog niet alle 6 waren hihi...maar dat blijf ik houden zolang er steeds nieuwe aanwas komt.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus toch een nieuwe gehaald en ja zeg nu zelf de wibra is niet duur haha
    en bijten mag niet hoor haha
    Toe maar jij wil er gelijk een heel elftal van maken gnagna
    Wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu we zijn aardig op weg toch?
    En volgens mij is dat niet lekker en jij gaat voor lekker hihi
    Had je zwembroek maaraangedaan dan had je minder was haha
    Smakelijk en fijne avond...ga de keuken in en kokkerellen
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel
    Ja de week is weer helemaal doormidden Even eerst je foto's bekeken,vooral de paarse heide is prachtig .Leuke pps over de jaren 60/70 en de muziek is allemaal bekend en leuk om te horen .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je maar lang genoeg wacht met reageren ja
    Je bent er vroeg bij vandaag...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Zo net weer terug van ritje station en nu eerst even ene bakkie koffie. Nee Ritza moet naar Leeuwarden en daar worden ze opgepikt van het station en gaan met een bus verder naar Eelde in plaats van Aalsmeer.. Daar zijn ze bezig om praalwagens te maken voor een bloemencorso.... Worden ze vanmiddag laat terug gebracht naar school als ik het goed begrepen heb.. Haal ik haar dan ook weer op want kan laat worden. Maar dan krijg ik eerst een berichtje van Ritza. Jij je onderbroek, zwembroek en tandenborstel al ingepakt? Als ik het goed begrepen heb dan ga je morgen weg toch? Ik ga hier zo de dag beginnen en even stof zuigen en de strijk.. zie ik dan wel verder. Ik wens je een hele fijne dag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje Karel.....
    die muziek van de voor de jaren zestig.
    ik durf het bijna niet te vragen maar.....................
    Zou je me deze ook via de mail willen sturen?????
    Zo gaaf en zo mooi. Ik ben op slag super vrolijk hahahah...
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen