woensdag 10 augustus 2016

dieren asiel en heidehaantje

zo luitjes

ik bracht een berg oude folders en kranten weg , ja ik houd nog wel wat over
en sinds ik weet dat het dieren asiel


papier inzamelt en er nog geld voor krijgt is het voor mij een kleine moeite
het grenst als het ware aan m'n tuintje
door welke ik op de weg naar huis terug fietste
nu moet U weten dat in augustus 2013 daar het


flink huis gehouden heeft



maaien in 2013

ook het jaar er op was dat beestje nog wat actief
blij was ik dan ook om vandaag het zo te zien






doe er in de maand van de muziek
ook maar wat mooi paars

De Colores - Nana Mouskouri 2
Bijschrift toevoegen

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

8 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Was je aan het maaien geweest hihi
    Ja dat heidehaantje was ook hier actief...maar ook een brand op de heide en heeft wel wat veranderd.
    Maar de natuur hersteld zich weer...
    Mooie pps...de kleuren en verrassende platen
    Hier was het vanmorgen weer buitenzitweer..maar er komt weer wat aan...dus binnen aan de slag hihi
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zag 2013 wel staan hoor...
    Och die heide zagen we op de foto's en de mooie platen in de pps verrassend met die dieren er tussendoor...ik ga ook weer aan de slag
    tot tot ???
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind lavendel helemaal niet zo lekker ruiken...maar de heide wel.
    Lavendel doet me denken aan geur uit de kasten haha
    Jij zal wel voor de tv hangen...nu koffie op en weer in de benen...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik kwam de dag door al was het anders dan ik van plan was ;)
    Hele middag bezoek...gelijk toen ze weg waren weer door gegaan en toch nog wat klaar.
    Ook telefoon Vera en Mathijd willen morgen hier spelen en de ouders willen gelijk in de avond ze op komen halen en mee eten. Dus haantje uit de vriezer gehaald, kan die morgen met braadzak de oven in en groenten en piepers erbij genoeg voor een heel gezin.
    Jij je eten al op wij moeten nog...maar dat wordt een afhaalhap bij de chinees.
    Groetjes en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je op de plaat in de scroller klikt zit ook een link naar de sixties...
    Ben benieuwd hoe die van jou eruit ziet ;)
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als het goed is dan slaap je nu...zal ik zachtjes doen stttt
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I remember the "purple heidekraut and wild lavender, friend Karel ... maybe there is some left for me, when I am coming out in Sept/ Oct ... smiles as always ... lots of rain here this summer, so the hay will be not so good ... I was hoping for &50/ bale but will not b able to sell or &15/ bale ... ya, it's raining and thundering and lightening and Theo and I do not like that ... but we will keep on smiling, U? ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. ja donderdag alweer en jij de hort weer op en hopelijk kom je net zo droog weer thuis dan dat je weg gat.. hihihi. ja vandaag even een natte dag maar goed dat hoort er ook bij en de berichten worden alleen maar beter dus we krijgen ook weer zon en de temperaturen gaan weer omhoog. Je achtertuin krijgt al weer wat kleur, toch een teken dat we wat verder in het jaar komen. Mooi dat je je oud papier weg kunt brengen en je daar ook nog een goed doel mee steunt.. Blijf jij er niet mee zitten en hebben zij een extraatje. Ik ga zo de dag beginnen en zie wel hoe de dag gaat verlopen... ik wens je in ieder geval een hele fijne donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen