maandag 8 augustus 2016

eerbied

zo luitjes

ik had wat je kan noemen een wandel weekend
en het is me goed bevallen
maakte ook kiekjes onderweg , maar die staan nog op het kaartje
bij thuis komst gisteravond vond ik al wat wijken folders voor de deur
dat ik kan vandaag weer aan de wandel , maar dan anders en op tijd aan de slag
...
ik wil dit blog opdragen
aan een blog vriendin en haar man
die vandaag vertrekt om van zijn pas overleden moeder afscheid te nemen

eerbied greetje

ook in de muziek van de maand

BZN_ga_nog_mooier_bloemenels

wens ik U toch een

fijne dag

lieve groet

Karel

7 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Wat mooi dat je dit opdraagt aan onze blog vriendin..
    Jij een wandel weekend gehad, met mooi weer en weer heel wat kilometers. Vandaag ga je er weer op uit maar dan anders. Ik ben laat vandaag maar denk dat ik wel weet hoe dat komt, dat lees je wel. Ik ga zo ook snel de dag beginnen want er is vandaag weer genoeg te doen. We moeten straks nog om een cadeautje weg want vanmiddag zijn we uitgenodigd op de verjaardag van Marten zijn vriendin. Ook hier in huis weer even het nodige doen. ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Zo laat je weer eens zien hoe lief je bent...ja heel langszaam komt het definitieve afscheid dichterbij. Duurt ook wel lang 10 dagen.
    Mooie ppsjes heb je gekozen...

    Groetjes en wandel ze...al is het met hindernissen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemiddag Karel,
    Geweldig lief van je.
    Een pracht van een pps en de muziek mag er ook wezen.
    Neil is vanmorgen om 5 vertrokken.Hij is toch ongeveer 12 uur onder weg.
    Eerst naar calais en met de boot naar Dover en dan naar het noorden van Wales.
    Vandaag een soort pyjama dag.Deur op slot, je kent het wel..
    Fijne dag en je boft weer met het weer.Lekker om te wandelen in je wijk.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idd dat vroeg op op zondag...hihi
    Jij was er net zo druk mee grijnzzzz
    Ja dacht dat halen we niet voor vanavond maar zo gaat ie goed haha
    Dus een flinke berg weggewerkt en morgen de restjes...
    Dan nu op naar een rustig avondje...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staat er toch...vroege vogels op zondag...hier niet op geen enkele dag hihi
    Was op stekkie naar de blogjes aan het kijken of er nog wat tussen zat...en ja hoor wel wat gevonden.
    Wie weet open ik die weer een keer...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo ik heb nog staan strijken...kan de plank ook weer de kast in voor een weekje.
    Nee joh jij bent nooit onduidelijk grijnzzzz
    Soms weet ik niet eens waar het over gaat ook als ik terug lees niet.
    en je hebt gelijk ik vlieg soms van wp naar hier en schrijf gewoon door.
    Of het nu op een eind loopt of niet ik blijf bloggen...vind het veel te leuk om blogjes te maken...
    Vind dat fb gedoe maar niks...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely colourful summer pics, friend Karel ... thunder storm comin this way ... so me better hunker down and wait it out ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen