woensdag 3 augustus 2016

gein uit de mail

zo luitjes

we hebben alweer de dag dat ik nog kranten weg breng
ik stuur niet zoveel mailtjes door hoor
:)
...

Hallo
Volgende week zullen er weinig mails doorgestuurd worden,
het word erg druk............................
Maandag afspraak met de tandarts

naamloos1
Dinsdag mijn haar laten knippen.
naamloos2
Dinsdag komt ook de poetsvrouw.
naamloos3
Woensdag komt de verpleegster kijken
of mijne prostaat nog goed is.
naamloos4
Donderdag ga ik naar de pottenbak les.
naamloos5
Vrijdag zwemmen.
naamloos6
zaterdag help ik de buurvrouw haar auto wassen
naamloos7

zoals je kunt zien wordt het een drukke week
:)

ach U weet het al
het is allemaal
GEIN
...
in de maand der muziek

Beautiful Body

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Mooie pps met een heerlijk muziekje...
    Dacht ik toch echt dat je al lag te slapen maar nee je bent in dromenland ;)
    Sweet dreams ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha die karel
    ik ben beneden klaar
    zit nu even te genieten van mijn nieuwe c,d , muziek uit mijn bloemetjestijd
    voel me weer een tiener en zing met volle borst mee [ arme buren]
    ramen open en de deuren, dus iedereen kan meegenieten haha
    was hangt buiten en marten bracht een nieuwe vracht
    doe ik morgen wel, eerst zus haar was maar doen
    ritza moet van mij de laatste was even doen, anders komt er straks het ,,weer,, erin
    ja ze heeft van HH echt geen koek gegeten
    ik schiet zo naar boven, daar ook even alles aan kant
    kan twijzel maar komen morgen
    karel ga je een fijne donderdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Zohé..jij hebt een drukke week voor de boeg...hihi..in je dromen.
    Mooie pps erbij en je bent weer geslaagd.
    Wat een gepriegel op een mobieltje..maar toch gelukt.
    Zeker veel telefoontjes maar ook van een vriendin die haar zus heeft verloren.Ze was/is boos op de hele wereld.
    Ik heb haar uit laten razen,niet al teveel gezegd.
    Nou.. toen was ik ook op.Neil die verdrietig thuis komt..pffffff.
    Maar gein kan ik wel gebruiken,hoor.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Jij de krantjes weer rond brengen...nog even hè...
    Ja die lachjes waren er met je ondeugende blogje.
    Dacht echt die is weer in slaap gevallen hihi
    Nieuwe dag en voor ons een lange in ieder geval...geeft niet is alleen maar gezelligom weer met broers en zussen samen te zijn. Al zijn ze er niet allemaal...dus lekker rustig feestje hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja knap hè...
    Je weet straks zijn we de hort op dus kan maar vast staan toch...denk niet dat we om middernacht thuis zijn hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee Vera is dol op zulke filmpjes...geen hondje nog ;)

      Verwijderen
  6. Dacht al zoiets want je was verder nergens meer hihi
    Geen gewoonte van maken van dat slapen en verder slapen grijnzzzz
    Maar zal best na ee werkdag buiten...slaap wel...
    Oke kan beter zeggen mogge karel...hebben we dat vast gehad hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha karel
    Jij hebt vast je mailbox weer leeg hihi
    Hier snel ff een rondje maken en we zijn weer foetsie...
    En ja ik heb er zin in...het kleine grut weer allemaal te zien op 2 na die nog op vakantie zijn.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Eindelijk bericht vanuit het ziekenhuis.
    Ik kon aanstaande dinsdag geopereerd worden maar helaas ging dat niet vanwege dat Neil in Wales is om de volgende dag zijn mum te begraven.
    Ik dacht nog- ze bellen vast als het niet kan en ja
    hoor- een belletje.
    Nu verzet na 19 augustus.Onder voorbehoud.
    Pfff.. niet echt iets om naar uit te kijken.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gister was broer jarig vandaag Vera...dus 2 x feest hihi
    Maar het zit er weer op en gegeten intussen dus de avond kan beginnen
    Aha wil jij nu richting Bonn ?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    hahahahahaha..... ik denk dat jij zo'n drukke week helemaal niet erg vind hahahahaha...
    Moet ook een keer kunnen allemaal want laten we wel wezen. Haren moeten geknipt, de conditie moet op peil gehouden worden en de gezondheid moet bij tijd en wijle even gecheckt worden hahahahaha......
    Ik wens je alvast een hele fijn weekend.
    Lieve groeten, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij had het over nijmegen duitsland op zondag...dus 1 en 1 = 2
    Je hebt me op het verkeerde spoor gezet dus..
    Nee als ik ook voor al mijn broers en zussen blogjes ga maken dan is het hele jaar vol grijnzzzz
    Zal eens kijken naar die datum of ik dat aan kan passen hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Snap er de ballen niet van dus wandeld maar de DE in en we zien het wel in je blog want hier kan ik geen wijs uit haha...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lees je eigen reacties maar eens terug...
    Oke het rivierenpad dus verder
    Je blogt niet alleen voor mij toch?
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi karel
    Kijk nu staat het er zo het zou moeten zijn dat jij duitsland in wandeld...
    "De" is voor mij geen duitsland dus snapte er niks van
    Zo en nu eens kijken wat je voor blogje geplaatst hebt hihi
    wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen