donderdag 11 augustus 2016

gein uit de mail

zo luitjes

ik wil eens zien of ik nog een glimlach binnen kan halen
op 1 van de laatste donderdagen met deze titel
:)

Òuderdom Schitterend !!!!

Hoe men iemand iets laat weten zonder te beledigen.......
Een oude man van 98 jaar gaat naar zijn huisarts voor zijn jaarlijkse onderzoek.
De arts vraagt hoe hij zich voelt:
Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld.
Mijn vriendin is 18 jaar, zwanger en verwacht een kind van mij.
Niet slecht.... hè dokter ????!!!! zegt de oude man.
De arts denkt na en zegt: Laat me U een verhaal vertellen.
Ik ken een jager die nog nooit in zijn leven een jachtpartij heeft overgeslagen.
Maar op een dag deed hij per abuis zijn paraplu op zijn rug in plaats van zijn geweer.
Toen hij in het bos was stond er plotseling een beer voor zijn neus.
Hij nam de paraplu van zijn rug mikte en .......... PANG ! ! !
De beer viel dood neer.
Ha, ha, ha , lachte de oude man, dat kan niet.
Er moet een andere jager geschoten hebben!!
Precies, DAT bedoel ik, zei de arts...
...

Een Islamiet stapt in een taxi aan het station te Gent
De klant zit nog maar goed neer als hij vraagt aan de chauffeur om de radio af te zetten.
Ik wens deze muziek niet te beluisteren.
Onze godsdienst verbiedt ons dit.
Ten tijde van de profeet was er geen muziek en deze Westerse klanken
zijn geschreven voor jullie ongelovigen!
De chauffeur zet de radio af, stopt ter hoogte van de steenstraat de wagen
stapt uit en opent de deur voor de Islamiet.
Wat doet u nu chauffeur?
Waarom stopt u ?
De taxichauffeur antwoordt
Ten tijde van de profeet waren er ook geen taxi's
Nu stap je uit en wacht je tot er een kameel voorbij komt !
...

DE EERLIJKHEID VAN KINDEREN
Een jongetje zat te wachten tot zijn moeder uit de supermarkt zou komen.
Terwijl hij wachtte, kwam er een man voorbij die hem vroeg
Weet jij waar ik het postkantoor kan vinden?
Jawel, antwoordde de jongen u loopt eerst rechtdoor
en dan eeneindje verder gaat u rechtsaf.
Daar vindt u het postkantoor
De man bedankte de jongen
Ik ben de nieuwe pastoor.
Ik zou het fijn vinden als je zondag naar de kerk komt.
Ik zal je dan de weg wijzen naar de hemel
De jongen grinnikte
doe effe normaal
je weet niet eens waar het postkantoor is......

hj
....

in de maand van de muziek
ff terug naar in mijn ogen een mooie tijd

Terugnaardejaren60byPi-Air

wens ik U fijne dagen
lieve groet
Karel


17 opmerkingen:

  1. Mogge karel
    Ook het eerste bakkie hj
    Ja vroeg hè en dan de muziek erbij haha goed wakker worden.
    Als ik moet kiezen tussen de muziek zou ik het niet weten er kwamen zoveel ouwetjes voorbij...maar leuk zijn ze wel. We worden oud als we zulke blogjes maken haha
    Snel me rondje maken voor de spelers er zijn...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben jij nog niet weg...of regent het hihi
    Ja die energie maar diekrijg je van de kleintjes vanzelf...
    Och het zijn er 2 die heel goed samen kunnen spelen maar met opa en oma is ook leuk haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Een grote glimlach op deze sombere dag.
    De muziek ga ik later wel luisteren.
    Ik moet nog even weg voor brood en beleg maar het blijft maar regenen.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the jokes, friend Karel ... and looove the jukeboxes ... please send me the link, when you have time ... thank you ... smiles ... Always, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was ook even naar de winkel voor groente en aardappels
    Vanavond eten we gestoomde kip met piepertjes en groentetrio
    Keuze van Mathijs en Vera...
    Kip in een braadzak en de oven in...geen omkijken meer naar...dus kan ik dan de piepertjes bakken groenten koken en sausje voor de groenten maken...
    Na het eten gaan ze weer naar huis. Volle tafel met 6 eten.
    Smakelijk en fijne avond want mag nu een spelletje mee doen hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor de glimlach die jij op mijn gezicht toverde. Heerlijke verhaaltjes nu voordat ik ga slapen. Beetje laat bericht maar had het even weer onverwachts druk vandaag. Wens je voor morgen een fijne dag en dat je er ook plezier aan beleven mag.Ook een fijn weekend van mij. Liefs Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je komt laters terug...dat is wel heel veel later hj
    TV avondje zit erop...slaap wel als je dat al niet aan het doen bent ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je wil toch niet zeggen dat je de hele avond hebt liggen pitten en nu gaat slapen?
    Ja was geslaagd het eten en vooral omdat juist zij bijna nooit mee eten...of er moet wat speciaals zijn. Heeft te maken met allergieën van de kinderen.
    Maar weet intussen wat wel en niet kan en heb me daar aan gehouden.
    Dus leuk samen aan tafel...ook de kinderen vonden het leuk.
    De papa en mama kwamen tegen etenstijd hier en het 1e wat ze zeiden we hebben nog niet gegeten haha...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Vrijdag alweer en we gaan het weekend weer in.... Jij gister op tuk gegaan en pas laat van de bank en vrijwel direct naar bed... Ach ben je maar weer bijgeslapen hihihihi.. Zal vandaag even klikken op de pps want zie muziek uit de jaren 60 staan.. kijk echt mijn ding. Maar wil eerst zo de dag gaan beginnen want straks weer de koffie drinkers om tafel en heb nog wat klusjes hier te klaren in huis. Ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mogge karel
    Ja dat was een verrassing een reactie...
    Je kon niet gelijk slapen...niet gek toch?
    Maar de mailbox leeg en nieuwe poging.
    Dus vandaag de bovenboel bij jou...nu hier in de kamer verder.
    Buiten is het nat en geen krant vandaag...zijn ons vergeten pfftt
    Dan maar gewoon weer aan de slag met de geplande klussen haha
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel
    Ik kom later terug om te lezen en te kijken .En wat heb je gelijk ,ik begin ook behoorlijk schijt te krijgen aan wat anderen doen of zeggen en dat voelt heel erg goed .Nu ga ik even 20 minuten fietsen want ik moet even mijn ''snoepjes'' halen bij de Apotheek haha
    Groetjes Elisabeth
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De zin om verder te gaan ontbreekt haha
    De zondag weer bezoek en maandag konijnen wegbrengen en dat zijn weer 2 dagen weg.
    Dan nu toch maar ff die zin gaan zoeken...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karel,
    Neil is Antwerpen voorbij.
    Volgende week mijn operatie.
    Daarna hoop ik op betere tijden.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja hoor de zin weer gevonden al is het benauwd weer en warm als je aan het ploeteren bent...
    maar bijna klaar met de stoomreiniger dus ga nog ffkes door...de rest komt dan volgende week wel weer.
    Smakelijk en fijne avond...baard laten staan ?
    Zou ik niet doen haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als ik dat zo lees, heb jij je plannetje klaar voor morgen.
    Stomen beneden is klaar...oftewel ik vind het goed zo...
    Morgen ff nog de keuken poetsen en de vloer beneden doen, dan volgende week de ramen en lampen nog.
    Dan is beneden zover dat ik er de zegen over geef...hj
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die zegen komt volgende week pas hoor...
    En regen?
    Doe eens normaal zeg het wordt een zomers weekend...
    Geen wasmachine wel veel water hihi
    bankhangza

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeetje karel,
    ik ehb werkelijk even lekker geswingd op deze prachtige gouwe ouwe.
    Zou je me deze via de mail willen toesturen>>
    Kan ik hem nog een aantal keren draaien.
    Echt super!!!!!
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen