donderdag 25 augustus 2016

in totale rustmode

zo luitjes

wat een weertje hé
en het blijft nog ff zo
ach zal ook weer anders worden
in op aan het water is het nu misschien wel het beste toeven
of dat ook zo is in en rond de

biesbosch2

weet ik niet met al die begroeiing
ik was er nog nooit , staat wel op m'n lijstje
en U , ooit er al geweest
in de maand van de muziek
neem ik U mee het ruime sop op

Be my day-ppsGodelieve

wens ik U een goeden nacht

en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Zo en nu nog trusten...de hele avond bezoek gehad.
    Lekker buiten gezeten en wat is dat behaaglijk nu...
    Die van de biesbosch had ik eind 2014 al in een blog maar was even zo goed weer leuk om te kijken...en the Cats...huhmmm niet zo mijn ding palingsound ;)
    Dit waren dan grote poon's want waren toch wel 30/35 cm met staart en kop hihi
    Maar goed wij hebben het met patatten gedaan en smaakte ook goed grijnzzzz
    Ja want koken daar was het te warm voor en zoutgehalte werd zo ook aangevuld ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga je op het balkon slapen warm genoeg hihi
    Die spoon zal intussen wel op zijn...
    wat er tussen kop en staart zit grijnzzzz
    R is wakker geworden van zijn winterslaap
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Ik mag de catwel graag horen lekker meezingen.Nu niet, veels te vroeg.
    De biesbosch pps is erg leuk.
    Ik was er ook nooit.
    Nog een heerlijke zonnige dag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Op de valreep hihi
    Ja wat dat nu was ik denk ga die niet ontrafelen
    Jij hebt toch ook een live mail?
    Hoe zit het daar dan?
    Nu ik ga vandaag de titel van je blog waarmaken hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Treehousemasters nog nooit van gehoord...
    Nu hier ook zo tussendoor wat kleine klusjes...zoals bloemenwater verversen...planten water geven en wat afgestoft...niet de bloemen maar de bank en meubeltjes...maar alles mak an ;)
    Denk dat ik zo maar eens een waterijsje ga nemen...die heb ik voor de kleinkids in de diepvries maar heb er nu spontaan zin in...
    Je was toch in je livemail want zag een berichte op de Skype grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zelfs eten doen we koud...huzarensalade ;)
    Alles om een beetje verkoeling te krijgen.
    Ja ook de avond zal hier rustig verlopen als er niet onverwachts weer bezoek op de stoep staat...
    Geeft niet is ook wel gezellig...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful videos, friend Karel, in theory ... thank you, but if you have to live off the land, wild life, and especially beavers are like a pest to us, because they build pond after pond after pond until they own much of your land under water ... we loose valuable land and the cattle get sick from black leg disease ... my husband shot a whole beaver family one by one last year because of that in order to dry out the land again ... and Montego Bay, Jamaica is lovely, but not safe for ladies travelling alone ... I find the men in Cuba very much more respectful and careful towards women ... Viva Cuba ... smiles. Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier ook nog geen stoorzenders gezien...lekker voor de tv...
    Och je kan het draaien zoveel je wil maar was lekker koud.
    Zo meteen weer terug naar de tv...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee hang niet meer ik zit ;)
    Op 1 is een serie en die wil ik niet zien...smaken verschillen hihi
    Lekker een spelletje spelen...hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Krijg de afstandsbediening niet te pakken grijnzzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Jij ook al weer op en straks even naar de suup en de keukenvloer even doen. Ik heb vanmorgen wat langer geslapen.. was gister avond ook wat later dus geen overbodige luxe. Het enige nadeel daarvan is ben met alles later. Maar goed ga zo ook de dag beginnen en rustig aan de boel even recht trekken hier en dan net als jij in de rust mode. Verder zie ik vandaag wel, staat eens niets in de agenda voor vandaag. ik wens je ene hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen