woensdag 17 augustus 2016

laatste gein uit de mail op donderdag

zo luitjes

vandaag loop ik nog 1 x 3 kranten wijken op de donderdag
op verzoek volgende week nog 1 ivm vakantie
en dan is deze periode en ik mag wel zeggen ervaring ook weer geschiedenis
ik liep gister een fijne en mooie wandeling
moet nog zien of de kiekjes wat zijn gelukt , kan U weer mee wandelen
...

Dokter , Mevrouw, drie maanden geleden, toen u dat hartinfarct kreeg
heb ik u verboden om trappen te lopen.
Nu bent u zover hersteld dat u weer trappen mag lopen.
Gelukkig, dokter, want het begon me knap te vervelen steeds langs de regenpijp naar mijn slaapkamer te klimmen!
...

Hij , Heb jij met een andere man geslapen?
Zij , Ik heb alleen geslapen met jou schat, bij die andere was ik
wakker
...
Omdat het regende, mocht Jelle bij zijn buurjongetje op zolder spelen.
Op een gegeven moment moest hij naar de wc, die een etage lager was.
Ik wijs je de weg wel even , zei zijn buurjongetje.
Ze daalden de trap af en kwamen voorbij de slaapkamer van de moeder,
die zich uitgebreid zat op te maken. Aandachtig bleef het tweetal kijken.
Moeder had niets in de gaten.
Toen zei Jelle ,Papa zegt: Dat is net zoiets als bij een gebruikte auto de kilometerteller terugdraaien!
...

Jantje is aan het fietsen met opa. Dan laat opa een harde scheet.
Zegt Jantje , opa dat doe je toch niet
Waarop opa , Ach jongen ik wil de wind ook wel eens van achteren hebben
...

Een blondje krijgt een tweeling en huilt ononderbroken.
De verpleegster vraagt ,Waarom huil je eigenlijk? Je hebt twee prachtige
baby's
Ja, maar ik weet niet van wie die tweede is!!
...

Over de heg keek hij naar zijn buurman:
Buurman, heb je daar toevallig de elektrische heggenschaar van de overbuurman?
Ja, ik mocht 'm even lenen.
Ach, leen mij hem dan ook even, dan kun jij van mij zijn grasmaaier even te leen krijgen!
...

Met een groep van bejaardentehuizen in onze woonplaats gingen we met bussen een dagje uit.
Velen van ons zijn niet meer zo goed te been.
Het in en uit stappen verloopt dus niet altijd even vlot, maar de chauffeurs hebben bewonderingswaardig veel geduld.
We kwamen 's avonds aan bij
Na zo'n hele dag is best wel iedereen moe, dus we zullen ongeveer een kwartier voor de ingang hebben gestaan toen de chauffeur,
die blijkbaar ook wel eens naar huis wilde, aanstalte maakte om uit te stappen.
Op onze vraag wat hij ging doen antwoorde hij ,ik ga eens kijken of ze soms achterin soms weer instappen
...

Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan...Zegt de ene.
De andere vraagt verwondert: 'En waren de vragen moeilijk??
...

De ene blondine zegt tegen de ander , Dit jaar valt Kerstmis op een
vrijdag...Zegt de ander , Oh! hopelijk niet op de 13de!!
...

in de maand van de muziek

Jukebox - In Memoriam David Bowie

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

16 opmerkingen:

  1. Ha de mopjes...en zowaar een paar nieuwe erbij...lachen om die regenpijp...en het lenen van tuingereedschap.
    De bejaardenbus haha achter in de rij weer aansluiten. Geweldig.
    Ja en dan David...morgen maar ffkes
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee dat lopen lukt hem niet meer maar zingen wel...in memory

      Verwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Donderdag alweer en jij vandaag de wijken weer even in. Nou het beloofd weer een mooie dag te worden dus het zal evengoed wel zweten worden. Ik ben wat laat vanmorgen maar doe het vandaag rustig aan. Straks eerst de dag beginnen en naar de konijntjes. Nog een dagje dan zit het er voor zus ook al weer op. Verder zie ik vandaag wel wat de dag verder komt brengen. Jij komende week nog 1 keer een inval wijk en dan is dat gebeurd, maar je houdt die van de maandag/dinsdag toch wel? Ik ga je een hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel...nee is niet weggelopen hihi
    Mijn favoriet is Heroes
    Weer een mooie dag vandaag en ik ben de ramen aan het wassen boven dan de zuiger nog over de vloer en klaar is ikke boven. Zei de gek want wie gaat er nu volop aan de schoonmaak als het zo'n mooi weer is haha...maar het geeft een goed gevoel...dus kan maar klaar zijn.
    Groetjes en wandel ze met hindernissen....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Mijn favoriet is ook Heroes,geweldig.
    Ik heb een big smile..haha..ook ik kende niet alle mopjes.
    Weer een mooie dag.
    Groetjes.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee karel het is geen bende naast mijn stoel...alles gepoetst weet je nog haha
    Veel meer gedaan vandaag dan het plan was...en bovenboel is helemaal klaar
    Nu echt alleen de ramen beneden nog en lampen...maar dat is meer een gewoon karweitje
    Ben blij dat ik begonnen ben ook al was/is het mooi weer
    Ja als die kriebels komen moet je krassen haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very funny introduction to your post, friend Karel ... sending you the translation of that ... believe it ot not, it made it even funnier ... thanks for making me smile today. Love, cat.
    Here goes:







    Today I walk 1 x 3 newspapers districts on the Thursday

    on request next week 1 due to holiday

    and then this period and I should say also experience weather history


    I ran yesterday a fine and beautiful walk

    have yet to see the snapshots or what are successful, you can again walk


    ...



    Doctor, Madam, three months ago when you got that cardiac infarct

    I have forbidden you to climb stairs.

    Now you are restored as far as you can walk stairs.




    Fortunately, doctor, because it started to bore me handsome ever along the drainpipe into my bedroom to climb!


    ...




    He, have you slept with another man?

    They, I only slept with you treasure, at those other was I

    wake up


    ...


    Because it was raining, Jelle at its neighbour boy in the attic.




    At one point he had to go to the bathroom, which has a floor was lower.




    I would point you the way some time, said his neighbor boy.




    They went down the stairs and past the bedroom came from the mother,




    that spread was sitting on. The two continued to look carefully.




    Mother had nothing in the holes.




    Then said Jelle, Daddy says, that's kind of like at a used car the odometer rollback!


    ...




    Jantje is to cycling with Grandpa. Then let Grandpa a hard fart.




    Says Johnny, Grandpa do it you don't

    When grandpa, Ah boy I want to have the wind sometimes from behind


    ...




    A blonde gets a twin and continuous cries.

    The nurse asks, why are you crying? You have two beautiful

    babies


    Yes, but I don't know of who that second is!!


    ...




    Over the hedge, he looked to his neighbor:


    Neighbor, you got there happens to be the electric hedge trimmer of the neighbor across the street?


    Yes, I was allowed to borrow it for a moment.


    Oh well, lend me him here, then you get to borrow me his lawn mower here!


    ...




    With a group of retirement homes in our home we went with buses a day trip.


    Many of us are no longer as well leg.


    The in and out steps is not always smooth, but the drivers have admirable patience.


    We came in the evening at


    After such a all day is pretty tired, so we will be approximately 15 minutes before the entrance have stood when the driver,


    which apparently also sometimes home wanted, aanstalte made to step out.

    He answered our question on what he was going to do, I'm going to let me see if they sometimes in the back sometimes boarding


    ...




    Yesterday I did a pregnancy test done ... Says one.

    The other asks wondering: ' And were the questions difficult??


    ...




    One blonde says to the other, this year Christmas falls on a

    Friday ... Says the other, Oh! Hopefully not on the 13th!!


    ...





    in the month of music

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Denk huh in het engels the same
    Nu dit was mijn tv avondje...net 5 North and South
    Een prachtserie films...die ik al eens gezien heb...maar is de moeite om de herhaling nogmaals te kijken...hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja idd goed
    En is iedere donderdag om half 9
    Maar je hebt dan al 6 of 7 films gemist en is een vervolg van elkaar.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha je hebt waarschijnlijk gelijk want is ook flink zweten wat die doet haha
    Er is ook een link hoor waar je op kan klikken...
    Op het moment is dat ongeveer het enige wat ik volg...was een serie die ze nu in filmvorm aan elkaar geplakt hebben...kijk maar eens, maar of het dan nog te volgen is ???
    Trusten..morgen vroeg op duimen voor Co

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Vrijdag al weer en vandaag weer een mooie zomerse dag. Jij vandaag weer aan de wandel of gewoon thuis en wat huishoudelijke klusjes klaren? Ik het laatste maar vanmiddag weer even genieten van het mooie weer en misschien de markt even over. vanmiddag laat komt zus ook weer thuis dus vanmorgen nog even naar de konijntjes en dan zit mijn taak er voor daar ook weer op. Ik ga zo de dag beginnen want half 10 komen broer en schoonzus een bakkie doen. Ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi karel
    Vandaag de laatste loodjes en dan volgende week als het mooi weer is genieten haha
    Ja zag de berichten en dan komen er ook weer zomerse dagen...dus die paar dat ik alleen maar buiten ben geweest voor een rustmoment hebben wel een goed gevoel gegeven...
    En jij aan de wandel vandaag? Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel
    Dus het krantje lopen is ten einde na volgende week .De grappen zijn weer leuk .Straks ga ik maar lekker genieten van het mooie weer ,wel in de achter tuin want de tandjes laat ik maar ff uit nu.Ik zie mezelf echt geen boodschappen doen met een dikke hamster wang en tandeloos whahaha
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja als je een gesprek aanknoopt dan komt van het een het ander en ff doorgaan dan ben je ver weg familie haha...wel frappant door een naam te noemen gelijk herkenning.
    En was sjoerd een braaf jongetje in de klas?
    De zon laat het hier nu afweten en net wat regen...maar de ramen zijn schoon de gordijnen ook en ze hangen alweer voor de raam...
    Nu de komende tijd de "normale poets" en iedere keer een dingetje meenemen zoals de binnenkant van de kasten en meubels...
    Ja een leren bank en stoelen moet je ook voeden...hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Had het gelezen...maar bij wijze van spreken dan...
    Nu de poetslappen zijn zelfs uitgewassen en hangen in de regen te drogen hihi
    Voorlopig niet meer nodig
    Ja ook wij zo eten maar dat wordt een makkie...brood met wat warms

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De avond alweer om...bijna dan hihi
    Ja ook hier zo slapen want we zijn beide heel moe
    Willen nu weekend en rust :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen