zaterdag 6 augustus 2016

lang weekend hihi

zo luitjes

ik ga U verrassen met een nieuw verschijnsel
en nee het is geen volle maan
het is mijn drukke programma

ik geef hopelijk genoeg om een glimlach aan U te ontfutselen
zaterdag ben ik ergens tussen Nijmegen en Wyler aan de wandel
wilde zondag het laatste stukje tussen Wyler en Kleve doen , maar
er komen per bus en terug ook is op zondag zelfs voor een niet kerkganger niet makkelijk
U snapt het wel
toch

op de boerderij en later Schiphol was ik 24/7 aan het werk
:(

maar het loopt niet weg als ik niet wandel
:)

Liberté

wat is dit mooi na het zien van het nieuws
toch
in de muziek toen en nu al zo vaak naar voren gebracht

caricatures_musique

zondag morgen

Mijmeren bij een kop koffie M.04.11

zo zie ik het voor me
maar wie weet ben ik wel al de hort op
maar zeker niet voor ik koffie had
;)

Musik beim Kaffee

ja en maandag ben ik weer de wijken in
1 minder dan vorige week en dus ?

de weken vliegen voor bij sinds ik niet meer op schiphol werk
PPPFFFTTT

wens ik U een heel fijn weekend

en een mooie rustdag op de maandag

die heb ik dus niet en dat brengt ook weer een glimlach
toch

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Jij aan de wandel en wij blogje bekijken haha
    Het mooiste vond ik de karikaturen...al is de eerste ook mooi.
    Mijmeringen had ik zelf al eens in een blog en de laatste kopjes koffie
    Nu daar heb ik het hele weekend nog voor...al zag ik aan de namen dat er mooie tussen zitten.
    Dus klik bij ieder kopje koffie dit weekend wel een keer hihi
    Wandel zeen hou het droog ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaat toch om de wandeling niet om bewijs te leveren?
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja klopt dan weten we waar je was...
    Ha maar als het zo is als vandaag zijn wij de enige online ;)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja denk jij nieuw blogje ik ook hihi
    Nee hoor was gewoon weer tijd voor wat nieuws na het verjaardagsblogje.
    Weet niet of ik de bank op ga...in ieder geval niet voor de spelen
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ...the second video is a riot ... smiles ... please send me the link when you have time, friend Karel, hmmm? ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer in slaap gevallen ?
    Er is nieuws van Anja...was dus toch in het zkh :(
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jawel die ken ik wel maar dan is het toch DL
    Maakt ook niet uit...jij aan de wandel in het brabantse land...als het goed is blijft het morgen droog. Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er was een update vandaag...had haar maatje geplaatst.
    haha mijn mailbox wil maar niet vol komen das weer eens wat anders grijnzzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Jij weer een druk wandel weekend en ook morgen weer aan de wandel maar dan weer met hindernissen. Ik ben weer thuis en kom weer gewoon krabbelen hoor. Ook ik heb de nodige kilometers gemaakt de afgelopen week. Maar wel een heerlijke week gehad. Helemaal tot rust gekomen en gister als afsluiter een dagje Beverwijk zwarte markt. Was gisteravond behoorlijk moe. Goed geslapen, vroeg weer uit bed maar kan ik nu even in volle rust zitten krabbelen. Jij vandaag waarschijnlijk niet de route wandelen welke je zou doen in verband met de zondags diensten van het vervoer... ja daar zit je wel mee, vakantie en weekenddiensten. He Karel ik ga je een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Je hebt weer veels moois geplaatst.
    Jij fijn aan de wandel in het zuiden, het is wel droog.
    Ja, je moet altijd rekening houden met de zondag-diensten.
    Geniet van de natuur in het schone Brabant.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel
    Nu dan zaten we er naast want zou daar nooit aan gedacht hebben...er ging zelfs geen lichtje branden bij het lezen. Ook albert zei DL...
    Jij aan de wandel en volgens mij is het niet het weer wat ze ons beloofd hadden want aan die 25 graden komen we misschien pal in de zon (als die er al is pffttt)
    Maar goed we klagen niet en genieten gewoon onze rustdag...wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja zeker een mooie dag...maar wij kwamen niet verder dan de tuin...
    Zo meteen even nog op de fiets
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oant moarn ?
    Nee jij was al bijna thuis toen wij op de fiets stapten...
    Dus je werk ligt al klaar voor morgen ja dan hoef je niet te wachten en gelijk aan de slag...maar niet voor de koffie toch?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niet voor de koffie zei ik toch?
    En op zondag krijgen we geen krant...alleen folders die jij morgen weg brengt hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nu ik ben er blij mee...lekker ipv krantje toch wat door te bladeren op zondag.
    Als je mijn planning weet voormorgen dan was je nu al moe...
    Komt goed uit dan kan je slapen hihi
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen