maandag 1 augustus 2016

nieuwe week

zo luitjes

ik hoop jullie hadden een fijn weekend , ik zeer zeker
maakte zaterdag een kleine wandeling en ontmoete een blog en fb vriendin


nu de komende 2 dagen weer wat druk
maar dat bent U inmiddels van mij gewend
om U een idee te geven waar mee
elke bundel heeft 16 tot 18 folder pakketten
misschien wilt U wel ff bladeren
dus 1 klik
en bladerse

folders

ja en dan tijd maken is niet echt makkelijk
maar ik hoef de tijd niet te maken want die is er
maar U begrijpt wel in ben weinig online

265 maaktijdom

en zo bekijk ik ook vele straten
de maand augustus staat in het teken van muziek

Als je kijkt in de straten

wens ik U een paar fijne dagen

lieve groet

Karel

16 opmerkingen:

  1. Een voordeel ik hoef morgen de folders niet meer te kijken ;)
    Je wandelingtje over geslagen...had ik al gezien, maar een mooie keuze weer van ppsjes
    In de meeste van de teksten kan ik me wel vinden
    en zag prachtige platen bij een gezellig muziekje...slaap wel

    Nogmaals....... slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Nee hoor ik heb geen moeite met het doorbladeren van de folders en een leuke bezigheid vanuit de tuinstoel hihi
    Dus je wacht tot buienradar zegt nu kan je...
    Denk dat je er al wel aan paar straten op hebt zitten.
    Groetjes en geniet je dag en het buiten zijn.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    De folders zijn uitgespit.Zo handig.
    Je hebt weer mooie ppsjes geplaatst.
    Hier is het prachtig weer, zon en wat wolken.Niet te warm.
    Geniet van de zon tijdens het rond brengen.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je dag zal er wel bijna opzitten en wat voor een dag...heerlijk weer dus fijn om buiten te zijn.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier de grapjurk zonder jurk hihi
    Ja die blader ik daar door maardeze keer slaan we over ...al gezien toch?
    Bedoelde je werkdag lolbroek...je mag bankhangen en genieten van een rustige avond...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha die karel
    dus bankhangen
    ik draaistoelzitten en zo mijn memoriespel even doen
    krijg ook nog wat van de logopodiste
    maar eens kijken wat het uithaalt voor mijn koppie
    heeft gelukkig niets met dementie te maken...kadootje van de TIA
    ik geloof dat spelletje tv gaat worden, leuke film op 8
    he karel wens je een fijne avond
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij deed jij hetzelfde als de wederhelft hier...in slaap vallen voor de tv hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Dus een vermoeiende dag gister of smaakten de pintjes goed?
    Hoe dan ook je zal het nodig gehad hebben.
    Ja wat een verhaal hè...
    Valt mee hoor klinkt erger dan het is...hechtingen uit de arm zijn er alweer uit en de blauwe plekken zijn nu alle kleuren van de regenboog...blijven de gekneusde ribben nog vervelen maar ook daar geen pijnstillers meer voor.
    Denk dat jij het vandaag niet droog gaat houden of heb je ander weer dan wij?
    Hier is het nat hj
    Goed voorde bloemetjes maar minder als je eruit moet.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Hoe oud iemand wordt, het komt altijd onverwachts.
    Neil aan het werk en vertrekt volgende week richting Wales.
    Voor ons vreemd dat het zolang duurt.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier al de hele dag regen...hadden we nog te goed denk ik.
    Ha ken je al een beetje en zat dus goed met beide grijnzzzz
    Tja en iemand moet de vrachtwagen de loods in loodsen...maar hij kan tegen een stootje das bewezen haha...moet er niet aan denken pffttt had zoveel anders af kunnen lopen.
    Maar zonder geluk ben je nergens...
    Ja jij zit maar ffkes...genoeg gelopen hihi
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja en deze keer beide, hij en de chauffeur niet goed genoeg opgelet.
    Nog een geluk dat hij door de kantineraam gevallen is...anders was die plat geweest
    Moet je niet teveel over nadenken...
    Jij aande nasi maar eerst nog klaar maken. Lekker nasi...
    Wij aan de schnitsels, boontjes en piepertjes uit de oven...anders zeg maar haha
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee alleen piepertjes uit de oven...de rest is klaar.
    Als van uitstel maar geen afstel komt en beland de marinade zomaar in een ander kliekje...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja die zijn intussen alweer op...
    Bankhangen voorbij.
    Even kijken wat er hier allemaal binnen komt
    bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat bedoelde ik anders...hier op de pc hihi
    Hier kwam wel iemand binnen...schoonzoon kwam de auto halen
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij gaat plannen...nu wij eerst nog andere verplichtingen, 2 verjaardagen hihi
    Do en vrijdag onder de pannen en dan weekend om uit te rusten grijnzzz
    Welke kant begin je? In roermond of breda?
    Slaap wel na de planning hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allemachtig Karel,
    dat is heel wat sjouwwwerk!!!!!! Ik kon eth item echter niet openen want dat bleef maar draaien en draaien dus ben ik maar verder gegaan met de pps. Die van "in de straten" was ook weer helemaal geweldig!
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen