maandag 15 augustus 2016

nieuwe week

zo luitjes

weekend naar de eeuwige jachtvelden
zal met de komende week net zo gaan
de weken vliegen om
gelukkig heb ik dagen in de week van welke ik geniet
het zijn er 7 in totaal
ongeacht wat ik doe ik geniet iedere dag
zeg wel eens , als ik wakker word ben ik jarig
hoe oud moet ik nu dan wel niet zijn
hihi

ik kijk veel om me heen
zie buiten mij eigen makke , vele andere
en als ik dan zoals j.l zaterdag weer aan de wandel ben
in den vreemde
zo als dat zo mooi heet
en over paadjes wordt gestuurd die je normaal niet eens had gezien
denk ik
Karel wees blij dat je dit nog kan

fotoalbum

in de maand van de muziek

the-hollies

wens ik U

een fijne dag

lieve groet

Karel

17 opmerkingen:

  1. Bij de foto's was ik al en de 2e ja dat zijn zeker mooie platen en de muziek maakt het af hihi
    Al komt de pps me bekend voor ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja de weken vliegen inderdaad om. Nog een paar weekjes en alles draait ook hier weer zoals het hoort. Dus jij de boel gister avond al binnen, nou dan kun je vandaag wel om 7 uur beginnen hihihihi. Geintje. Eerst maar even wakker worden. Ik ga hier ook even goed aan de slag, afgelopen weken een beetje met de franse slag gewerkt maar de mouwen vandaag maar even opstropen. Verder zie ik vandaag wel, wil ook nog een beetje van het mooie weer genieten. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Hier een beetje later dan de planning maar heeft een voordeel koffie hihi
    We gaan via eindhoven vera en mathijs richting chaam naar de camping...
    Vanaf 12 uur mogen ze er pas op.
    Dus ook wij wat later...maakt niet uit we trekken er de hele dag voor uit.
    Vanavond eten in breda en erna weer richting huiswaarts.
    Zonder konijnen hihi...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel
    Ik heb weer even gewandeld en wat zie ik veel moois van Nederland op deze manier ,lekker vanuit mijn stoel haha.Ja de tijd gaat zo ontzettend snel ! Het lijkt een mooie week te worden dus geniet ze
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Prachtige foto's en alles kwam voorbij, ezeltjes voor Kobie.
    Nederland is toch erg mooi, hoor.Ik zag al paddenstoelen.De nazomer is begonnen.
    De folders weer ontvangen en een gedeelte al door gespit.
    Geniet van het mooie weer, ga ik ook doen.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    Doordat ze pas om 12 uur de camping op mochten waren we later weg...dus eerst koffie gedronken nog thuis. De vakantie gangers op een camping in chaam afgeleverd...mee de tent op gezet...nadat we in de file hebben gestaan door een ongeluk met auto en caravan...pffttt 11 km. dus ook de rest van de dag was alles later.
    Ja dat smakelijk was gelukt...we hebben buiten gourmetten gedaan... met de andere opa en oma
    papa en mama en Marijn en Robin en nu net weer thuis.
    Lang dagje maar wel gezellig...morgen de was van broer en begin maken aan de laatste loodjes beneden...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely, lovely pics of your travels and such, friend Karel ... You made me smile ... Thank you ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Dinsdag al weer en jij vandaag nog even wat restjes weg werken dan zit je taak er voor vandaag ook weer op. Kun je morgen wel weer aan de wandel want ook dan wordt het mooi weer. Ik ga zo de dag beginnen en dan eerst straks de strijk even weg werken en dan de tuin in. Het onkruid tiert weer welig.. zo is alles weg en drie maal omdraaien en het groeit al weer. Ik vermaak me dus ook vandaag wel weer. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi karel
    Zojij al klaar met je wijkjes...
    Nu die koffie in de file zou wat zijn geweest...had ik die in ieder geval op mijn gemak kunnen drinken ;)
    Och was een geslaagde dag en zit alweer in het ritme
    De was hangt al buiten te wapperen...
    Ojee een nieuwe viskraam...heb je gelijk een abonement genomen?
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Weer een dag om door een ringetje te halen.
    22 graden met een bries.
    Vrijdag komt steeds dichterbij.
    Donderdag het ziekenhuis bellen om te horen hoe laat ze de operatie gaan uitvoeren.
    Vanaf donderdag avond niks meer en drinken, alleen water.
    Geen koffie,snik snik.
    Maar nu nog genieten van het mooie weer.Mijn plantjes hebben weer dorst.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De week is weer opnieuw gestart en het is heerlijk weer, dus nog even wat genieten voor de dagelijkse vaste taken weer komen voor mij. Wens je ook mooie dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ligt alweer in de mand...straks ff de strijkdingen er nog bij en kan die weer opgehaald worden...
    En wij morgen weer aan onze planning werken...
    Vandaag vind ik het welletjes en ga gewoon nog ff genieten van het zonneke...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Karel,
    de dagen zijn ook mooi als het maar niet zovele regende hihi....
    Ik kon na foto 45 geen +'jes meer geven want het bleef op zwart staan!!?? Zal dat vanavond of morgen nogmaals proberen maar je foto's kon ik wel zien.
    Fijn dat je je vrije dagen als een kadootje beschouwt.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook al ploeteren we door er kan best ffkes tijd vanaf om buiten te zitten
    Ja kan zomaar weer over zijn dus we genieten tussendoor...
    Volgens mij komt er vanaf vrijdag ander weer...
    Fijne avond...haha ik pas niet in die mand.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Och wie weet en valt het mee en is het regen hier en daar...
    Ha mandje valt best mee maar idd niet groot genoeg voor mij.
    Dus we leggen de was er maar in...snap van dat hele google + geen bal pfftt
    Voor je het weet heb je alles gedeeld en dat doen we dus niet haha
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dacht ik ook maar als je gaat kijken dan komt er veel tevoorschijn...zoals picasa ;)
    Maar goed geloof dat ik het goed gedaan heb en geen persoonlijke foto's.
    We zien het wel...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja gek hè...is toch van google
    Als ik eens heel veel tijd over heb ga ik daar wel eens aan de slag.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen