vrijdag 12 augustus 2016

weekend

zo luitjes

1 nachtje slapen en we hebben het weekend al weer daar
en het schijnt dat de zon schijnt
of zal dat valse schijn zijn

ik ga er van uit dat het goed wandel weer wordt
en zal mijn vorige week begonnen wandeling op het

vervolgen tussen Oisterwijk en Hilvarenbeek
wat ik zondag onderneem is nog ff een
?

maar kan best zijn dat ik
weer aan de wandel ben
en nee niet in Amsterdam
:)

Leuke straten

in de maand van de muziek
blijf ik een beetje wandelen , over de wereld

Around the World 3

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

17 opmerkingen:

  1. Ha bij jou ook veel nattigheid...je vraagt erom hihi
    Nog steeds ver uit de buurt hè...wandel ze maar eerst een goede nachtrust.
    Wij ploeteren wel verder...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. jij al weer vroeg je bed uit, maar goed dan heb je iets langer voor een bakkie om wakker te worden hihihi. Dus gister alles gedaan behalve je baard.. ja je kan ,m laten staan maar dan lijk je ook gelijk 10 jaar ouder ...dus.... Jij vandaag weer naar het zuiden. ja als het goed is wordt het heerlijk wandel weer dus moet ook vandaag weer goed komen. Ik wens je een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    Wat een leuke pps met al de mooie straatjes,leuk om te zien en zo kleurrijk.
    Je was zeker weer vroeg op maar je gaat aan de wandel in een prachtige omgeving.
    Veel plezier.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Nou in de pps veel nattigheid
    Maar in brabant is het zomer en mooi weer we kunnen weer buiten zitten...nee nu niet de keuken onder handen nemen hihi...
    Wandel ze
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo jij je wandeling erop zitten en ik de keuken en deuren...zo nog ff de vloer en klaar is ikke tot na het weekend. Dan de ramen en lampen nog beneden...allemaal roestvrij staal dus vingers eraf poetsen hihi
    Maar het begint aardig op te schieten...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee maandag hebben we een verjaardag, dus niet eerder dan dinsdag weer verder.
    Maar geeft een fijn gevoel alles klaar op lampen en ramen na.
    1 x raden wat wij dinsdag gaan doen hihi
    Te moeilijk natiirlijk dus ik de ramen en gordijnen en manlief de lampen en erna op naar boven hihi
    Zo meteen ook ff douchen want wilde wel zweten vandaag...
    Groetjes en fijne hele rustige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Both videos are so awesome, friend Karel ... beautiful and sad in between ... but that will not keep me away from travelling places ... will visit Cuba again shortly, then Germany, then Cook Islands ... wishing you a very good week end as well ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee hoor de buizen schoonmaken
    https://onedrive.live.com/?cid=C2EECFBBDE22872C&id=C2EECFBBDE22872C%216883&parId=C2EECFBBDE22872C%216781&o=OneUp
    Voorbeeldje hihi
    Douchen al lang gedaan...klaar om slapen te gaan.
    Nee morgen komen Daan en Guus spelen en maandag konijnen thuis brengen en feest vieren.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heeft ie wel een dagtaak aan hoor...zijn er 2 zo met die lampjes
      Dan de plafonieres en de staande lamp...en dan zorgen dat er geen vingers op komen staan grijnzzzz...de bolletjes zijn mat glas dus das een makkie hihi

      Verwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Jij ook weer goed geslapen lees ik en vandaag geen plannen dus maar kijken wat de dag komt brengen. Ik heb verder ook geen plannen maar ga straks eerst wel even naar de konijntjes want die zullen wel denken... wanneer krijgen wij ons ontbijt.. hihihihi. Ik ben laat vanmorgen maar goed heb schijnbaar toch de slaap nodig. Drink nu savonds een kruidenthee en dat maakt dat de zweetbuien snachts veel minder zijn en ik dus beter slaap... De zon is er hier ook al volop bij dus straks eerst de kussens buiten maar in de stoelen.. Verder zie ik ook wel wat de dag komt brengen. Laat jij je benen nu vandaag maar even rusten.. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Vandaag de tweede pps bekeken en was zeer de moeite waard.
    Weinig zon maar heerlijk weer.
    Neil zit buiten met zijn toppie en ik ben de was aan het weg werken.
    Fijne zondag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi karel
    De plannen even in de kast gezet en je gaat voor de rust vandaag.
    Groot gelijk...haha hier niet zo meteen spelen en de bedden zijn afgehaald...dus de was draait
    Ja het gewone werk moet ook gewoon doorgaan...
    Aha je had gelijk doorgeklikt hihi
    Dacht welke sneeuwpoppen bedoeld ie nu grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo die Karel. Ik heb gisteren ook heerlijk gewandeld en nieuwe vrienden ontmoet na heen en weer ge-emaild op Google plus en het was reuze gezellig en heb zelfs in de buurt ook wat rondgewandeld. Zo ontmoette ik weer mooie plekjes die ik nog niet kende. Helaas de zon had weer eens een snipperdag. Vandaag dus even een rustdag want de vakantie is weer gedaan, zodat we weer met een fris lichaam aan de vaste zaken van het leven deelnemen gaan. Heb helaas steeds problemen met bezoek aan onze Rebbel haar site en daar ben ik al heel wat uurtjes aan kwijt want ik snap er geen totem van waarom ik steeds van die rare berichten ontvang als ik bij haar wil reageren. Grrr. Ik zie van alles en doe blokkeren maar het houdt niet op. Weet jij enige raad of is die site van haar op mij zo kwaad. Grrrrrrrrrrrrrrr. Fijne namiddag nog en Fijne week voor jou alvast want ik heb hahahah wat strafwerk te doen. Namen in fotos zetten behhhhh voor filmpje over de moestuin van een kasteel. Maar sttt niks vertellen want ik heb er wel wat stiekem van geproefd. Tot laterrrrzzzzz PS : leuk die puzzeltjes bij jou als ik wil reageren bij jou. Hou mij alert. Heb jij dit bij mij ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja gevonden haha
    Nou ik weet niets over die http met s...wel dat de nieuwe blogjes dat hebben en de oude zijn nog gewoon http...en dat laat ik zo.
    Moet er niet aan denken om al de oude blogjes overnieuw te doen en wie kijkt er nu nog bij de oude zooi haha...Ja ook spelen vandaag en we zijn naar 3 speeltuintjes gewandeld...weer even spelen en verder. Dus ze hebben zich goed vermaakt. Nu weer naar huis en wij nog een rustige avond en morgen druk bezette dag...
    Jij ook?
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Had net wel bij iemand waar ik normaal altijd kan reageren ineens met google+ moest inloggen pfftt
    Nee hoor ze hebben daar bankjes en de kleine mannen vermaken zich wel met zandhappen hj
    Echt niet normaal de kleine Guus van de hoogste glijbaan af en ja daar ligt dan heel veel zand whahaha...maar hij is snel maar gelukkig wel voorzichtig.
    Ja denk dat ik er morgenavond laat pas ben ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 2 uurtjes eerder nog wel pffttt
    En wordt al zo'n lange dag
    We zitten al vroeg in de auto en pas in de avond weer terug...we zullen zien hj
    Als ik eerst koffie krijg wie weet...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het weekend ligt alweer achter ons karel en eht was mooi weer.
    ik moest natuurlijk weer werken!! Heb je het weer gezien van het komende weekend!!
    Natuurlijk, als ik weer vrij heb is het regen en koud bah!!!!
    Het wordt tijd voor mijn pensioen maar helaas...... moet daar nog een aantal jaren op wachten!
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen