zaterdag 20 augustus 2016

weekend

zo luitjes

ben ik eindelijk bij met het reageren op berichten
het genieten van nieuwe blogs
is het na een fijne vrije vrijdag alweer weekend
j.l woensdag liep ik hier

fotoalbum

Amazing nature

ik ben veel buiten in de vrije natuur
zo ook hopelijk dit weekend
al lijken de voorspellingen meer op een
HuisHaat weekend
en zal ik dus druk zijn met andere zaken dan wandelen
maar erna komt de zomer terug
gister was ik ff weer eens in m'n tuintje

fotoalbum

in de maand van de muziek
neem ik U mee naar een mooie stad

Jukebox - Rotterdam van nu - Rotterdam van toen

wens ik U een fijn weekend

Karel

20 opmerkingen:

  1. Je hebt je middernacht niet gehaald zie ik...nu ik ook niet.
    Mooie platen in de eerste en rotjeknor sla ik over...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik je fotoalbums...ze zijn weer mooi :)

      Verwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Zaterdag alweer en ja het is buiten niet echt mooi... Dus je zal wel geen lange wandeling gaan maken. Misschien kun je je tuin nog even in vandaag of morgen. Las dat je gister een ontmoeting had met Friezen en deze wel van heel dichtbij weg kwamen en ook de familie kende.. Ja dat is echt .. de wereld kan maar heel klein zijn... Ik ga straks wel even er op uit maar dan om weer even boodschappen te gaan doen. Er mag weer voorraad aangelegd... hihihihi. Maar straks eerst de dag beginnen en de boel even recht trekken voor mijn mannetje thuis komt. Ik wens je een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    ja de trouwdatum van gertrud kan ik niet vergeten
    is op de geboortedag van gerwin
    ik heb weer een heerlijke week achter de rug
    veel met de beide jongetjes spelen en wandelen
    is voor mij echt genieten
    vanmiddag komen Jessica en maikel en blijven een nachtje slapen
    dus heb ik in 1 week al mijn kleinkinderen gezien
    heerlijk
    ik ga zo even de douche in, kan ik mijn dag weer fris en fruitig door
    wens je een hele fijne zaterdag
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Toch nog mooi weer vandaag...was toch wat je wilde in de nacht regen en overdag mooi weer hihi
    Dus het genieten begint vandaag al...
    Stralende zon hier. Zo meteen badderen en er even uit...bij zus kijken en verder zien we wel.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Ik heb genoten van de foto's.
    Van alles trok weer voorbij, mooie bloemen en natuurlijk het wild.
    Morgen de ppsjes bekijken.
    Fijne dag.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ff vergeten dat jij niet normaal was maar prettig gestoord ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Terwijl je de laatste krabbel zette...heb ik een nieuw blogje geplaatst hihi
    Dus je kan weer terugkomen ;)
    Jij aan de spaghetti...wij aan de varkenshaas met championsaus en wat daar nog meer bij hoort haha
    Ga ook de keuken in...
    Ja was best nog lekker weer buiten en op de fiets en daar buiten in de tuin gezeten.
    smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja vond dat ook een mooie...voorraad begint te slinken hj
    We krijgen nog een hittegolf komende week wo/do
    Zie je wel ben blij dat we doorgezet hebben haha
    Wij genieten komende week van de zomer...
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet alles...alleen als ik het mooi vind ;)
    En nee ik hang niet :)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Allereerst gefeliciteerd met je broer Ed.. die wordt vandaag weer een jaartje ouder. Het wordt vandaag geen terras weer, het regent behoorlijk. Maar las al dat jij vandaag je huishouden weer even gaat doen. Is het maar weer klaar. Ik ben het hele weekend al laat met alles... zo ook vanmorgen. Pas half 9 uit bed maar als een roosje geslapen. Moet nu echt even goed wakker worden maar de koffie smaakt weer prima. Ik ga je ondanks het weer een zonnige zondag wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Was je weer in slaap gevallen?
    Bleef zo stil hihi
    Hoi karel
    zondag rustdag ook voor jou?
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel,
    Ik lees dat je broertje jarig is, gefeliciteerd.
    Wat is er veel water gevallen, niet normaal.
    Nu piept de zon te voorschijn.
    Ik hou wat rust,ik ben niet helemaal fit.
    Bedankt voor de folders.
    Geniet van de dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha dat kan jij dus vlotter dan wij grijnzzzz
    Hier is het ook in de rustmode stand...
    Heerlijk haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Is dat zo?
    Hoe moet ik dat weten haha
    Gister voor 2 daagjes gekookt dus een makkie vandaag...maar vind het nog te vroeg.
    Fijne avond
    Hier staat ritmische gymnastiek op...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tja in een gezin waar ze allemaal op turnen hebben gezeten wordt daar natuurlijk naar gekeken ;)
    En nog gaat de oudste op de handen staan :)
    Nu die kliek van ons was een volle maaltijd hoor...buikjes gevuld en de avond draait...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je zal intussen wel droog zijn van al dat hangen...
    Eten weggooien (dood)zonde
    Denk dat ik ook maar ff ga hangen
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha een mooi gezegde vind ik dat...
    Wel eerst droog maken voor je gaat slapen ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Karel. Maandag ochtend en neem aan dat jij ook al weer wakker bent want straks de wijk weer in toch? Hier is het buiten al weer nat, zo ook gister en er is wat regen gevallen. Vandaag begint de laatste week van de vakantie hier en moeten we straks maar weer zien om in het school ritme te komen. Deze week ook allemaal extra,s op de agenda.. maar goed dat lezen jullie wel dag per dag. ik ga vandaag eerst aan het huishouden en wens jou een hele fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen