zaterdag 27 augustus 2016

weekend

zo luitjes

er is weer een mooi weer weekend
ik zou zeggen geniet er van
ieder op zijn / haar eigenwijze
nee U bent niet eigenwijs
ik soms wel , en dat bevalt me ook wel

ik wil dit blog opdragen aan een blogvriendin
welke alweer een tijdje ziek is
en dat is zo jammer , is slecht voor de gezondheid
en ik mis haar zowel op blog
als ook op de bank tijdens de koers
ook al is dat dan virtueel
:)


bloemenweelde jan13

in de maand van de muziek

Muziekbox -  Andrea Bocelli

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

18 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Wat lief een blogje voor Anja
    Aleen jammer dat ze dit niet ziet...of stuur je het ook via de mail?
    Dan denk ik dat ze het eerder ziet want die zal ze toch wel een beetje bijhouden.

    haha dacht het niet als ik iets wil zien en hij wat anders gaat ie maar gewoon naar boven op de kleine tv kijken grijnzzzz...daar zit ook een afstandsbediening bij gnagna


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Zeker een lief blogje al ken ik Anja niet.
    Mooie muziek, zo ontroeren.
    Nog een fijne zaterdag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb zowiezo de broek aan hihi
    Sportbso buitenschoolse opvang maar dan op sport gebied...
    Van kanoën tot aan boompje klimmen
    Heb er al eens een filmpje van gedeeld...ze haalden het nieuws
    Ja die afkortingen haha zijn voor ons normaal...
    aha je kwam pas op het idee toen je haar blogje zag...blijft het nog steeds lief ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja zowiezo maar hadden andere kunnen zijn was het ook goed...
    Zag fon rond struinen maar ons heeft ze overgeslagen :(
    En ze is er toch al zo weinig.
    Zal wel een stoorzender tussen gekomen zijn...hebben wij ook weleens last van grijnzzz
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die stoorzender van jou kan je uit zetten of zit A bij je op de bank gnagna
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha dat is geen stoorzender maar mijn vrijetijdsbesteding ;)
    Ja zou fijn zijn maar klonk niet goed daar :(
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ga ik zo ook doen
    Fransje kijken...en de afstands bediener is daar zeker niet blij mee haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a lovely dedication for Anja, friend Karel !!! Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vive la frans...frans Bauer
    Die stoorzender zal ik dan wel zijn hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je leest niet goed hihi
    Maar slapen is goed want morgen in de vm alweer bezoek
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. goedemorgen karel
    geniet van de dag, ga ik een kleine week van maken
    weer naar twijzel en dan een paar dagen blijven ,,plakken,,
    vandaag vieren we alvast gerwin zijn 4de verjaardag
    ben ik er op zijn verjaardag ook
    kan ik gelijk weer een paar dagen oppassen als heit en mem aan het werk zijn
    de oppasbeppe is een weekje op vakantie
    goed opgelost denk ik zo
    ja mijn haartjes zijn weer lekker kort
    geen zweetharen meer in de nek
    nu mag het voor mij wel nog een paar weken mooi weer zijn haha
    mogen jullie mee genieten
    karel wens je een fijne week
    lieve groet an mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Met een beetje eigenwijs zijn is niets mis hoor, dat mag zo nu en dan wel... Jij ook al weer wakker zag ik. Ik een beetje later dan de bedoeling was maar goed ik ga zo ook de dag beginnen maar eerst wakker worden met een bakkie. De zon komt er al weer bij, heerlijk. Straks voor vertrek nog even snel de zuiger over de vloer en de boel recht trekken en dan op naar Twijzel waar we Gerwin zijn vierde verjaardag gaan vieren. Dus de rest van de dag zal ik hier niet zijn. Ik ga je een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mogge karel
    Heel verstandig een dame altijd gelijk geven en nooit tegenspreken ;)
    Ja het lijkt een normale zomerse dag te worden, dus lekker buiten zitten...oh als wij dat tuintje niet hadden hihi
    Zometeen zal er wel drukte zijn hier en dan rust want ze gaan op vakantie voor een weekje...
    Groetjes en geniet je dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel,
    Bedankt, hoor..voor de folders.
    Hier een beetje regen en vanmorgen twee klappen onweer.
    Het is wel heel klam en benauwd.
    Ik hou mij rustig.
    Fijne zondag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja soms wil je wat doen op de pc en wordt het wat anders...heb ik ook wel eens last van...
    Hier was het tot half 4 heerlijk buiten, windje afwisselend bewolkt en zon...
    Nu wordt het wel heel benauwd en regen wat is dat nog niks gehad of gezien.
    Visite weer weg maar vanaf half 11 is ook lang genoeg geweest hihi
    Dus de folders zijn er al...dat je niet gelijk begint whahaha
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Och ja je moet morgen ook wat te doen hebben natuurlijk en koers kijken nu belangrijker ;)
    Ja de rust is er weer...heerlijk haha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Boer zoekt vrouw begon weer nu is het wachten op het nieuwe jaar pffttt
    Maar goed we hebben kennis gemaakt met de 5 boeren...leuk weer
    hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja steek er maar de draak mee...goede klik is belangrijk hihi
    En ik volg het graag grijnzzzz
    hang ze groen manneke

    BeantwoordenVerwijderen