maandag 22 augustus 2016

wens U een goede start in de nieuwe week

zo luitje

ik had een vrij rustig weekend
deed wat ik wilde doen , al viel dat zondag niet mee
de stoel bij de pc werd een plakstoel
dus SlangenTrees de stofzuiger deed er ook het zwijgen toe
maar al kwam wel en de klussen geklaard

vandaag heb ik nog wat vakantiewijken voor de reclame folders
dan is het ook met de vakanties gedaan
en kunnen we op een zomerse week af gaan
en bekijk de pps en zie de barometer van ons zelf

barrometer

in de maand van de muziek
voor ieder wat

Sammelsurium 2

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Mogge karel
    hihi dat was wat ik van plan was maar had geen internet..dus maar begonnen met de start van de week en mappen opgeruimd.
    Een bekende die barometer...zoals ook de muziek maar dat komt door dezelfde leverancier grijnzzzz
    Al blijft die erg stil...
    Dus kan die nu wel verwijderen haha
    Wat vervelend als je geen internet hebt pffttt
    Maar goed is weer opgelost en was aangekondigd...groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik ben blogjes aan het inplannen...voorraadje is bijna op hj
    Maar tot half oktober kom ik nog...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee dat duurt nog wel ffkes...maar had niks anders te doen ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. ja was al wakker hoor maar eerst de koffie pot aan en de boel hier opstarten en je bent weer een kwartier verder hihihihi. Ja jij straks ook weer je normale wijken en verder niets extra,s. De meeste vakanties zijn weer voorbij wij hebben nog een paar dagen maar ben straks ook wel blij als alles weer in een normaal ritme komt. Vergeet niet, Ritza was vanaf 21 april al vrij. Deze week nog van alles te doen en een beetje aangepast allemaal. Ik ga zo snel de dag beginnen en straks eerst het gras maaien ... vanmiddag moet Ritza naar de tandarts en omdat die in Sneek zit maken we er gelijk een combi van en gaan daarna gelijk om een cadeautje voor Gerwin kijken. De dag is hier in ieder geval weer goed gevuld. Ik ga je ene hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge Karel,
    Een schattig ppsje met een mooi gedichtje.
    Ik ben wat vroeg met krabbelen.
    Alle kans dat de pc verder dicht blijft vandaag.
    Schoondochter komt poetsen en ik voel mij niet lekker.
    Geniet van het mooie weer en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge karel
    Nee zelfs geen spelletje...hj
    Nu ik was een mededelingsblogje aan het maken...over die boost weet je nog en ja dan komt van het een het ander...als je daar mee bezig bent.
    Maar er staan er weer wat ingepland...dus ik kan in de ruststand...lekker weertje hè...
    Groetjes en geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk relaxen buiten ja...zonder boodschapjes en andere bezigheden...gewoon lekker niksen hihi
    Ja die blogjes moest ff...maar tot eind oktober staan ze weer...kan ik gewoon van de rust genieten en komen ze toch tevoorschijn haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij beide in de ruststand dus....morgen en overmorgen weer op pad...
    en jij de laatste kranten, wat zal je tijd overhouden hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze houden ons ook bezig...dus komen tijd tekort...
    Och nu 2 daagjes leuke dingen.
    Morgen familiedag mans kant...gezellig ;)
    Warm zal het in ieder geval zijn zitten achter glas in de auto...want ja we moetener ook komen hè...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemiddag Karel ,
    Kom weer even bij je buurten .
    Prachtig je PPS en wat ik ook zo leuk vind is
    dat ik telkens weer zo een lief berichtje in mijn boekje krijg van je .
    Hoe is het zo met Karel .... las ik nou goed dat je weer een wijkje hebt ?
    Daar was toen toch zo'n raar gedoe mee dat ze jou niks lieten terug horen ?
    Wil ook nog even zeggen dat ik je foto's en wandelingen ook heel mooi vind .
    Fijn dat ik dat ook op facebook kan kijken en mee wandelen .
    Had zelf net ook weer een klein blogje gemaakt en hoop dat jullie het kunnen zien .
    Want ik zei al tegen Nellie volgens mij is er weer het een en ander veranderd .
    Nou Karel ik ga even mijn eten maken .
    Zou zeggen eetsmakelijk voor straks en een fijne avond .
    Liefs van mij !
    Ien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee is pas in de middag en dan tot vroeg in de avond...och we zien wel en vermaken ons vast wel :)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi, friend Karel ... so burned out right now, it's not even funny ... have 4 more nights to do and then off to Cuba for 7 days ... The music you sent with your blog is awesome ... please send me the link, when ever you have time ... you doing okay? Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En de halve avond...eten samen in ieder geval en dan huiswaarts.
    En zeker vermaken we ons wel al is het met niksdoen haha
    Genoeg bij te kletsen ook...zo vaak zien we elkaar niet.
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. We zien het wel...in ieder geval het goede nieuws vertellen ;)
    Altijd leuk...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen