zondag 28 augustus 2016

wens U een goede start in de nieuwe week

zo luitjes

en het weekend wat genoten
ik wel en wel lekker rustig wat HH gedaan
en verder niets , ja de koers kijken natuurlijk
en wat met fototjes bezig geweest op de pc
zijn in dikke 20 jaar aardig wat en met overzetten van en naar
andere pctjes of externe schijven ook aardig wat dubbele nu
die ben ik stukje bij beetje mapje voor mapje aan het opzoeken
verwijderen - her noemen of ander sinds bewerken

keek ook om muziek ppsjes voor de laatste dagen dezer maand
en probeerde daar bij een passende andere te vinden
ik vind het wel aardig gelukt
en U
?

morgen min 3 vaste reclame wijkjes doen
een boodschapje nadien
en ik houd het weer voor gezien

In de Schaduw van de Blauwe Regen
in de schaduw van de Blauwe regen

in de maand van de muziek
The Shadows

the-shadows-6

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

9 opmerkingen:

  1. Het heet nu eenmaal zo maar man zoekt boer(man) en boer(vrouw)zoekt vrouw kan natuurlijk ook ;)
    Mooi hè die blauwe regen :)
    Daarvoor heb je geen plu nodig hihi
    En the Shadows...prachtig
    Slaap wel...hoop ik ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij zal er ook al wel uit zijn en je koffie pot zal al wel staan pruttelen. Dus gister de boel aan het opruimen en ordenen geweest in je mappen. ja dat moet ook ik weer eens doen maar goed komt tijd komt raad zeggen ze dan. Vandaag eerst maar eens de week met wat huishoudelijke klusjes beginnen. Jij vandaag weer de wijken in en dan rust. Hier nog een dagje vrij en vanaf morgen alles weer op uur en tijd. Ik ga je een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Hoop voor jou dat ze de rest van je wijkjes ook nog gebracht hebben, want wachten is nooit leuk.
    De stoep is hier nat maar dat was het dan ook weer...nog warm in ieder geval
    Maar jij mag naar buiten en idd zal dat wel weer zweten worden.
    Een verfrissende douche na je ploeteren en alles is weer vergeten haha
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Karel. Echt maandag morgen hier hoor. Vanmorgen al het nodige gedaan ... maar ook even andere dingetjes tussendoor en dat neemt veel tijd. Bij de buschauffeur geweest en tijden door gekregen en bus nummer welke ze moet hebben als ze overstapt in Sneek station. Ook de OV even zo ver ingecodeerd, dus nu neem ik aan dat ze vanaf 1 januari gratis kan reizen. Moet goed zijn zo. Nu zo alleen nog even de zuiger over de vloer en de bedden even op maken dan ben ik verder ook klaar. Nu jij hoop ik toch een beetje op tijd met de folders.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Prachtig de blauwe regen en met de schadows weer mooi gekozen.
    Hier is het ook wat bedompt, de warmte zit nu in huis.
    Morgen naar het OLVG om de draadje er uit te pulken.
    Fijne dag en succes met de folders.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vreemd weertje haha
    De was hangt te drogen en de stoep is nat...en toch regent het niet hihi
    De warmte wordt al minder
    Dan maar op tijd je folders anders mis je de koers of vergeet je de folders weg te brengen
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als daar maandag en dinsdag voor staat waarom krijgen wij ze dan op zondag?
    Nee dat kan niet meer want de was van broer(tje) staat klaar en is opgevouwen en gestreken
    Nu alleen mijn eigen strijk nog...makkie
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja hoor hangt klaar om mee naar boven te nemen en op te ruimen.
    Tegenwoordig spaar ik niet zo lang meer...
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hoor........... ik loop gewoon te dansen door het huis.
    Ook van deze een paar stukjes gedraaid en ja....... deze mag je ook doorsturen :-) :-) :-)
    Liefs, Helma

    BeantwoordenVerwijderen