woensdag 24 augustus 2016

zon

zo luitjes

we hebben mooi weer , weer
weer is altijd iets moeilijks want iedereen heeft het er over
en ook zijn er vele meningen over
de 1 wil dit de ander dat
en juist dat gelul ben ik snel zat
zeg altijd
neem het weer zo het komt en je hebt altijd mooi weer
hihi

ik kan gelukkig zeer goed tegen de warmte
maar toch heb ik zolang het zo tegen de 30 graden loopt
het wandelen van wat langere tijd ff uitgesteld

ik vond 2 ppsjes die iets met de zon hebben
ik vind ze mooi en ik hoop U ook

De-zon-schijnt-altijd--Lidia

ik zou zeggen doet U als ik
en dat is met alles wat je onderneemt
doe het mak an

ook wat zon in de muziek van de maand

V 07 06          De zon in je hart

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel


12 opmerkingen:

  1. Zal je verwijderde netjes opruimen ;)
    Jij bent in de ban van de zon... ff klikken hj
    Zo ben verrast door 2 nieuwe
    De eerste een mooie met een lekker muziekje, maar de 22 jeetje wat een werk met al die mooie plaatjes...geweldig.
    Dus je lachjes zijn weer binnen ik heb zitten genieten van de zon...en nu oogjes dicht en slapen.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Heb jou ook nog niet vernomen... ben je aan het doen? Ik had vanmorgen even twee andere afspraken. Zelf even een afgebroken kies laten herstellen, is gebeurd en met Ritza naar de huisarts. Die moet morgen te bloedprikken om half 9 en dan afwachten wat daar uit komt. Maandag dan aan de hormonen voor 10 dagen. Hopelijk komt dan de boel goed op gang... Ik ga je nu eerst een hele fijne woensdag wensen en we horen.. en eh... Ritza heeft geen stage gelopen hoor, gaat gebeuren als ze weer naar school gaat en ik ben in afwachting van de papieren vanwege de reispas... En wanneer ga jij nar Bonn?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your post brings so much joy to my heart this night and I thank you, friend Karel ... so much work, so little time ... haying is not going so well this year, because of the rain ... was hoping to sell my hay for $50/bale, but that's not gonna happen ... anyway, 4 more shifts at my other work, and then off to Cuba !!! ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Ja je kan duidelijk zien dat daar veel werk en aandacht aan besteed is...
    Ik doe het haar niet na.
    Al vind ik freubelen best leuk maar moet wat sneller resultaat geven...zoals de banners op fb
    Lekker gedouched maar ook dat wil zweten...maar dan is het in ieder geval vers zweet.
    Zal warm zijn maar uiteindelijk willen we allemaal zon...maar mag het iets minder heet haha
    Groetjes en keepit cool

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Twee prachtige ppsjes, je hebt weer mooi gekozen.
    Het is wel heel warm maar niet klam en daar kan ik best tegen.
    Alhoewel ik nog niet veel kan doen.
    Komt wel weer.
    Geniet van de zon en groetjes.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo daar aan de andere kant. Hier ook veel warmte in het land, maar met de voeten in een koud water bad en een natte handdoek op de nek hou ik me ook wel even nat. Geniet van het mooie weer, want voor je het weet is het er op een dag niet meer. Een mens moet nu 1x wat te zeuren hebben want zo is nu 1x de mens. Geef je mooie warme en gezellige kleuren voor deze dagen en daarbij ook mijn happy wens voor jou. Tot laterss.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel
    Het zijn weer twee heel mooie ppsjes .En het weer geniet ik maar gewoon van lekker ,rustig aan doen is het motto.
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee hoor geen hint voor fb maar wat denk je van google + ga je me niet volgen whahahaha
    Ja daar heb ik wat gedropt en de 1e volger is binnen grijnzzzz
    Wij net pas thuis en wat later geworden dan de planning was...
    Was best uit te houden onder een boom zitten in de schaduw en we hebben tapaz gegeten en was erg lekker...heerlijk al die kleine gerechtjes.
    Nu morgen nog en dan komt de ruststand hier ook weer...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijkt jou koffie nooit verbaasd dan?
    Ja zag het krijg nog steeds mailtjes binnen van de reacties...dus daar nog maar eens goed kijken of dat aan te passen is ;)
    Morgen nog en dan.... ja stond er al haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha die Karel. Dus jij je ronde al weer klaar voor vandaag en nu in de rust mode? ik ben nog even bezig.. had drie volle manden was staan wat nog moest gevouwen, had ik gister avond geen puf meer voor. Nu alles weer schoon in de kasten en nu eerst een bakkie en uit zweten. ga ik zo nog even de zuiger over de vloer halen, dat moet nu elke dag intensief dus straks weer zweten... maar dan even opfrissen en wat anders aan en dan ook hier rustig aan... ik wens je nog een fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha die karel
    ja fon is wat laks met het bloggen
    maar ja ik zit intussen echt niet stil
    volgende week weer een paar dagen naar twijzel
    gerwin wordt 4, dus beppe wil hem natuurlijk op zijn verjaardag feliciteren
    kan ik gelijk ook mooi oppassen als Saskia moet werken
    de oppas beppe is dan een weekje op vakantie
    moet donderdag wel weer naar huis, vrijdag is mijn vakantie weer over, dus aan het werk
    karel ga je een fijne donderdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mogge middag en avond in een keer hihi
    We zijn we thuis mooi voor de spits...al vonden de mannen het veel te snel en wilden dat we in ieder geval bleven eten...maar poot stijf gehouden en op tijd de auto in...dochter zei al daar krijg je spijt van hihi
    Ze eten namelijk rode poon...maja 2 voor 6 man is toch wat weinig grijnzzzz
    En nu ik thuis ben heb ik er geen spijt van.
    Vandaag wilde het idd wel zweten...voor de jongens het zwembad opgezet en de mams en oma ookmet de voetjes erin...al werd al snel de rest ook nat haha
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen