maandag 12 september 2016

dagen weg in beeld

zo luitjes

mooie kiekjes of niet
dit geeft goed beeld van mijn 6 dagen Bonn
de reis heen , het bier halen , de vis halen
de wandeling , maar ook bezoek openlucht museum over de Rijnlanders
en een fietsritje , kijken naar zumba dansende Gitti en andere dames
even maar hoor die muziek moet verboden worden , erger als 34 jaar schiphol
dus ff fietsen langs de Rijn

het fietsen in de stad en er buiten vond ik geweldig
was een Amsterdamse fietser in Bonn
en zij maar schreeuwen hihi

ik en Heinz waren ook een dag in een wellness centrum
sauna en zo wat is me bekend maar zo'n complex als dit niet
en ik persoonlijk genoot de stoom en kruidenbaden
deden me goed aan de luchtwegen

fotoalbum

en ja dan terug op huis aan

in de maand van de foto

awarded-photos-1

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

17 opmerkingen:

  1. Mogge karel
    Snel ffkes...want daar zal het wel andere aandacht zijn vandaag...
    Fijn fietstochtje en geniet je dag.
    Bekijk vanavond de foto's wel :)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Intussen wel koffie gehad maar wel hier Eindhoven...
    Thuis snel een krabbel gezet en wegwezen.
    Jij nu ook de fiets op...veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Jee, wat veel foto's maar vervelen deed het mij niet.Een mooie indruk van je vakantie in Bonn.
    Er kwam weer van alles voorbij.
    Ik ben net terug van de boodschappen maar het is nu al heet.
    Nog een heerlijke zonnige dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha mijn laatste reactie staat er niet...wel ontbeten hoor voor we vertrokken.
    Vanavond coucous gegeten in saladevorm...was lekker met cashew noten, olijven, avacado, bosuitje, gedroogde tomaatjes en gerookte kip.
    Ga ik zeker zelf ook een keer maken.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor geen pintjes of weer een fietstochtje?
    Ja zal wel zijn dan was op de laptop en moest me overnieuw aanmelden en ging foto's bekijken...whahahaha
    Kan zomaar gebeuren dan...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij kan je voorlopig teren op wat je in Bonn hebt gehad hihi
    En ja soms zijn er dingen die vervangen dienen te worden.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Glad, you enjoyed your trip to and fro Bonn, friend Karel ... Pics in the video are very endearing as well ... wishing you a happy Tues ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Jij was er ook al zag ik.. Ja ik ben wat later vanmorgen maar ga zo ook de dag beginnen en ook ik moet er even op uit. Jij gaat shoppen voor je fiets ik ga mijn rijbewijs ophalen. Mag ik weer 10 jaar mee rijden... Verder vandaag maar rustig aan, het beloofd een zeer warme dag te worden. Ook hier stond gister een klein briesje en dat was heerlijk. We moeten er nog maar even van genieten want vanaf komend weekend worden de temperaturen weer anders en krijgen we weer nattigheid. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedmorgen Karel
    Het belooft een warme dag te worden dus ik krabbel wat vroeg.
    Als het warm wordt heb ik geen zin meer in mijn toppie.
    Lekker in de schaduw met een boek en een koud drankje.
    Geniet er van, ga ik ook doen.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel
    Shoppen je favoriete bezigheid haha
    Och ff eropuit en dan lekker genieten van de rust heeft ook wel wat...
    Alleen de warmte kan je niet ontlopen maar een frisse douche tussendoor doet wonderen.
    Heb ik net gedaan...heerlijk.
    Vandaag mak an en vanavond een verjaardag...morgen de kapster voor Daan guus en de mams en wij en die brengt haar zoontje mee dus Daan zal zich wel vermaken met hem ipv met opa en oma.
    Lekker toch?
    Groetjes en fijne dag verder...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En jij denkt dat van die 2 1/2 liter flessen goed zijn voor de dorst...
    Krijg je alleen maar meer dorst van.
    Zet een thermoskon rooibos thee en je kan een hele dag vooruit hihi
    Ja het is warm in de zon...ben er weer uitgevlucht...
    Jij straks aan de nasi...hier een snelle hap en denk aan brood.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat voor een punt wil jij maken met je .uit hihi
    Nu rustig valt best tegen flink wat strijkgoed erdoor heen gedraaid...maar stopp ermee en volgende x verder. Mag de stapeleerst weer ffkes groeien.
    Maar was van broer is klaar dus die kan opgehaald worden...ziet het er ook gelijk leger uit in de kamer...wie weet gooien we die straks wel uit de auto richting feest.
    Smakelijk nogmaals

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Morgen bijna de hele dag weg..dus die strijk zal moeten wachten of ik moet er morgenavond zin in hebben hj
    Denk het niet haha...heb daar geen last van, dat water uit de kraan dun wordt...gewoon een smaakje af en toe zoals half sinasappelsap met water drinkt lekker weg en is ook nog eens goed voor de dorst. In limburg noemen ze dat drankje een sauna...zegt genoeg toch?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed zo daar gaan wij er eentje op pakken en jammer ze wonen in een bos dus buiten zitten gaat daar niet....wat zal het warm zijn binnen met zoveel man.
    Slaap wel straks en morgen een fijn fietstochtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mogge karel
    Nog even hier dan maar...
    Nu als je daar buiten zit dan steken de muggen je lek met verlichting.
    Nadeel van in een bos wonen is wel dat je als het mooi weer is in de avond niet buiten kan zitten
    Jammer maar het is zo...fiets ze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Foto's gezien en wat een mooie reeks.
    Je had er dan ook echt fantastsich weer bij zeg!
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen