zaterdag 10 september 2016

ff een verslag van 6 dagen weg

zo luitjes

ik was echt verrast
door al de welkom thuis groetjes
zag ik alle dagen dat ik weg was al een melding van


reisverslag dag zoveel
geen bericht goed bericht
en zo was het ook hoor , ik genoot de gastvrijheid van lieve mensen
die van alles voor mij hadden gepland
na een goede reis , beetje vertraging vond ik hen op het perron
ipv van zij mij
op naar huis en bij kletsen , er waren ook veel vragen
wat betreft laptoppie , oud en versleten
vertel het ze maar hihi
Gitti eten voor bereiden Heinz en ik ff om wat pintjes , voor mij
de tijd dat hij die mee dronk is voor bij
de tijd voor mij komt er ook aan
pppfffttt


3 september gingen Gitti en ik wandelen , niet echt ver maar wel mooi
eerst langs een viskwekerij en m'n forel aanwijzen voor avond maal
Heinz zet ons af bij een begin punt en wij wandelen een km of 8 รก 9
over de

en aan het begin van de avond nog ff de


op Gitti en ik lopen omhoog , steil zal ik je zeggen pppfffttt
boven gemoedelijk om het oude landgoed gelopen
al in al een goed bezette dag

in de maand van de foto

almas-souls

wens ik U een

fijne dag

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. Heb je geen folderwijk dan maandag of bedoel je dat met fietsen op maandag?
    Een pracht natuur en ook daar hadden ze tuinmannetjes.
    De pps heeft mooie platen met mooie muziek ook nog.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Is het al weer zondag.. ja en ik ben vroeg op.. Straks komt mijn mannetje thuis en dan wil ik hier de boel recht getrokken hebben. Jij kijkt even terug naar de afgelopen week met een reis verslag.. Zijn het al weer dierbare herinneringen aan het worden. Morgen moet je de wijk weer in denk ik dus vandaag nog maar genieten van je vrije uurtjes. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely post and video, friend Karel ... thanks for sharing ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Karel. Nou ik kan wel aardig los komen van de stoel hoor. Heb ons bed al even verschoont en die was hangt ook al. De zuiger al even over de vloer gehaald, borstel door de w.c en de afwas gedaan. Buiten achter de boel weer klaar gezet en nu eerst een bakkie en dan voor buiten even de boel klaar zetten.. kunnen we maar kiezen. Kijk en dat scheelt morgen weer klusjes dus hebben we wat meer tijd voor elkaar. Jij plakt nog maar even hoor maar komende dagen erg warm weer en dan kun je beter de boel maar aan kant hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedemorgen karel
    hier s alles ook aan kant, nu nog douchen
    kan ik weer fris en fruitig de zondag door
    morgen naar de logo en dan gelijk door naar de ,,vrouwenbus,, voor borstonderzoek
    dus morgen een volle ochtend haha
    wens je een zonnige zondag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel
    Fijn om terug te kijken op mooie dagen met fijne mensen .En jij geen pintje meer straks ,was dat nou Karel geen pintje ? De linkjes aangeklikt en ik ga daar straks eens even lezen .
    Fijne dag Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De man hier dronk 2 halve liters bier per dag en is er al een tijdje mee gestopt en dat is te zien ook ,ik drink 2 glazen wijn per dag en dat is geen probleem vond de huisarts .Dus minderen is een optie.

      Verwijderen
  7. Hoi karel
    De hele dag al aanloop en nu pas de kans om te krabbelen...
    Daan en Guus kwamen een mega bos bloemen brengen voor al het oppassen...dus nu staat het lekker vol gnagna...leuk vind ik dat en geniet van de extra bos.
    Buiten nu heel benauwd en sinds 3 uur pas de eerste zonnestralen.
    Zal jij wel zweten met het HH...dus echt vakantie 2 weken.
    Ja dan is het fijn dat het mooie weer nog ffkes aanhoud en jij de paden en de lanen in kan...met of zonder heuveltjes hihi
    Groetjes en geniet je zondag...eigenlijk rustdag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klopt ik vind dat niet erg...en zeker niet van de kids en kleinkids ;)
    Daarvoor staat de deur altijd open.
    Je bent vroeg met je eten...wij hetzelfde als gisteren...dus ffkes opbakken en klaar.
    En vanavond voor de buis natuurlijk voor Roots op rtl 4
    Smakelijk is dus te laat of doe je nog een ronde ?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom terug en blij dat je heelhuids bent terug gekeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker doen...is echt mooi
    Ga er nu ook voor zitten...en wel op de bank
    Toedeloe ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo weten we elkaar af en toe nog te verrassen met wat nieuws...
    Komt dat ik ook nog andere leverancier heb.
    Al komt daarvan maar mondjesmaat van binnen.
    Jammer dat je het misgelopen bent want we zitten nu al op de helft, nog maar 2 zondagen.
    Och je kan ook niet alles kijken maar er zijn dingen die je echt gezien moet hebben.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Maandag en jij vandaag een vrije dag in plaats van de wijken in. Nou je mag blij zijn want het beloofd warm te worden dus dan is zelf keuze maken er uit of binnen blijven toch wel fijn. Je zou vandaag gaan fietsen las ik en gister al even een proef ritje gedaan met de fiets. Wij hebben het heerlijk rustig gehouden gister en ook vandaag maken we het ons niet drukker dan moet. Ik ga zo ook de dag beginnen en snel even wat dingetjes in huis en dan vanmiddag maar weer lekker naar buiten onder de parasol. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen