dinsdag 20 september 2016

zo luitjes

ik ben weer bij en dat maakt blij
ja als je dagen niet aan de pc komt loopt bij mij de mailbox vol
vandaag had ik mijn wijkjes en die gingen goed mede natuurlijk door het mooie weer
gister was het ook mooi weer en was ik aan de wandel
tussen Venlo en Swalmen

fotoalbum

september was en is nog mooi met het weer
ook deze week zal ik weer veel buiten zijn dus

tendresse-de-septembre-nanou1

in de maand van de foto

6781_dos___vogelperspektive

wens ik U een gezonde nachtrust

en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

21 opmerkingen:

  1. Een hele mooie serie foto's karel
    Maar zal zachtjes doen want je slaapt al hihi
    Mooie herfstpps en ja die onderste al vele malen gezien...maar blijft indrukwekkend.
    Slaap ze 2e x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja september had niet mooier kunnen zijn, en we kunnen er nog even van genieten want de komende dagen nog mooi weer. Jij gister je wijken weer gedaan en vandaag denk ik je huisje even aan kant. ik zou vandaag even de kamer wat anders in gaan delen maar doe dat wel een andere keer.. vandaag maar even het nodige en vanmiddag even voor de t.v.. vanavond op verjaardag bij broer Eddie want die is vandaag jarig.. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Welk stuk van het pieterpad wil je nog lopen?
    Ja deze week maar zoveel mogelijk op pad want wie weet is het daarna echt over.
    En hoedjes kijken haha heb wel wat beters te doen grijnzzzz
    Jij aan het HH...nu hier komt de meterkast zometeen aan de beurt.
    FF alles eruit en weer netjes inruimen nadat die schoongemaakt is hihi
    Ja het leuke van alles gehad hebben is dat dit klusjes zijn om tussendoor uit te voeren.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Ik heb genoten van je foto's.Fijn hoor,om in mijn luie stoel mee te wandelen.
    De natuur-pps is ook mooi en wonderlijk.
    Ik ga wel hoedjes bekijken..haha..echt leuk.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu bij het eruit halen viel de zooi eigenijk best mee...dus weer teruggezet haha...dus kast klaar.
    En jij denkt dat ik nu weet welke dat is haha...
    Maar als jij het niet zegt dan wacht ik wel op de mededeling of de foto's grijnzzz
    Heerlijk buiten hè...ik ga ook weer richting tuin.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wil ik gaan kijken naar swalmen route ligt de site eruit wegens onderhoud.
    Ook goed haha
    Hoe weet jij nou of ik mee kan lopen op zaterdag...misschien wel andere dingen in de planning grijnzzz
    Slangentrees heeft vrijaf gekregen...zal ze wel klaar geweest zijn ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op papier is het vast wel te doen hj
    Dus ze had vrijaf...dacht dat jij ging HH
    Maar goed het is nog lang geen zaterdag dus alle tijd haha
    Nogmaals smakelijk of heb je het al op?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die etappe welke je nog niet liep ;)
    Dat was toch niet duidelijk
    Swalmen Monfort wel
    Hier staat de macaroni in de oven...warm te worden en dan smikkelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij ook aan de macaroni...de onze was lekker ja de jouwe ook...want je moet/mag morgen nog een x
    Wij niet alles is op ;)
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier altijd met veel groenten ;)
    Maar geen visje zat erin gewoon gehakt :)
    Soms ook wel zonder vlees en dan de kaasvariant...
    Dus morgen de remblokjes uitproberen
    Zelf ga ik de bovenboel aanpakken.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee hoor kan best in een goeie koekepan...anti-aanbak
    Ja gelezen dat je ze al getest had...veiligheid voor alles en dan komt de fun ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha jij was er nog een keer...had ik de pc al uit.
      Ja soms doe ik dat haha
      mzl

      Verwijderen
  12. Goedemorgen Karel.. woensdag de 21ste en de herfst is begonnen, mooi weer zo,n eerste herfstdag, niets mis mee. Het zonnetje probeert er nu ook een beetje door te komen. Ik vanmorgen weer vroeg de deur uit en nu een x aantal klusjes verder alleen de zuiger nog even over de vloer. Jij aan het fietsen.. ja wandelen doe je al genoeg dan is dit ook wel weer eens leuk. Ik fiets straks alleen nog even naar de winkel om eten en dan komt die van mij weer op stal hihihi. He Karel ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mogge karel
    Nee hoor de bovenboel is aan de beurt...in ieder geval de lakens in de machine en als het goed is kan ik het zo ophangen buiten. nog ff de badkamer en zuigen is het ook weer stofvrij
    Maar dat doen we pas als de bedden weer opgemaakt zijn...
    En ja wat zou je in spakenburg gaan doen klederdrachten bekijken hj
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel,
    Wij zijn allemaal druk met het huishouden.
    Ik ook hoor..maar op mijn rustige manier.
    Geen geren of gevlieg.
    Haha.. wat een rare zin en ik krijg niet eens een rode streep.
    Ik fiets weer braaf op de hometrainer, de enkel doet steeds minder lastig na de laatste operatie.
    Het gaat de goede kant op.
    Ik pas niet meer op mijn fiets, ik heb mezelf te heet gewassen en ben gekrompen.
    Te hoog en daardoor is de afstap is te pijnlijk.
    Volgend jaar maar een fiets de wel goed past.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja heerlijk weer om de was te drogen ook hihi
    Alles ligt alweer op bed en vanavond duiken we een fris mandje in.
    Dus het wordt anders en niet de kliek...
    Bewaar je die voormorgen?
    Hoe dan ook smakelijk en een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat zal dan wel komen omdat je mij zit te plagen ;)
    1e reactie sinds half 4 hier op blogger
    Dropbox werkt gewoon hoor...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat dat dan is?
    Ja hoor jij hebt het druk...
    Ga ook slapen want guus was ziek vandaag dus kan zomaar zijn dat we op moeten passen...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Karel. Jij gister mooi wat kilometers gefietst.. bijna 60 kilometer, dat is niet niks. Heb je vast weer lekker op kunnen slapen. En ook nog plannen voor vandaag of hou je het nu even rustig. Ik draai de boel vandaag weer even om, in plaats van vanmiddag naar de stichting deze ochtend.. dus ook met het eten wordt het weer draaien. Maar goed dat geeft nu verder niets... is alleen de ochtend wel weer heel kort. Verder geen echte plannen voor vandaag maar moet eigenlijk even boodschapjes aan gaan vullen dus wie weet ben ik vanmiddag wel even de hort op om boodschappen. Ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb genoten van je foto's en wat een mooie Herfst pps ,echt schitterende foto's
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik was al op je foto's aan het reageren maar mijn reactie vloog al weg voordat ie klaar was hahahahahaha..... geeft ook niet want hier kan ik ook doorgaan *lol*. Maar goed, je wijkjes zitten er weer in en het wordt nu nog een paar dagen lekker weer. Daar moet je ook van gaan genieten :-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen