donderdag 22 september 2016

geen link

zo luitjes

zit ik op woensdag avond een blogje in elkaar te flansen
wil ik via dropbox zoals altijd en al jaren
een link ophalen
wat ik ook probeer , tot zelfs opnieuw opstarten aan toe
niets lukt
nou en dan hebben de tekst en plaatjes die ik daar heb staan ook geen zin
gaat over fietsen - bruggen en grotten
maar het zal niet bederven
ik ook niet hoor , maar ik ga nu wel slapen
wens U morgen een fijne dag
hoop ik zelf ook op , maar ja ik zal aan het
HuisHaten
pppfffttt

lieve groet

Karel

10 opmerkingen:

  1. beste mensen
    jaren lang maak ik al openbare links voor mijn blog
    tot gister avond ik dat opeens niet meer kan
    zocht bij de help afdeling maar vond er niets over
    als ik klik op " openbare link kopiƫren " krijg ik niet meer de link in beeld
    aan de instellingen is niets veranderd
    in de hoop dat U mij verder kunt helpen verblijf ik,
    met vriendelijke groet , Karel van der Velden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel
    Wat vervelend als dingen niet werken zo je gewent bent ,dat zag ik een paar dagen geleden toen Norton alle blogger sites blokkeerde en ik zelfs niet op mijn eigen blog kon grrr,foutje van hun kant ! Aan mij heb je niets wat hulp betreft en ik hoop dat het opgelost word .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    En als je openbare link kopieerd en in een plaatje stopt komt er dan ook niks te staan?
    Dat is mijn manier...je ziet het niet maar is er wel hihi
    Doe ik gewoon in de map op de pc de public map ;)
    In dropbox zelf kom ik nooit.
    Hoe dan ook zal best weer opgelost worden.
    Jij al flink de handen uit de mouwen gehad en de benedenboel gesopt en gedweild...wat zal je straks in een schoon hoekje zitten. Het vervelende is dat het stof gewoon weer terug komt...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Ik kan je helaas ook niet helpen.
    Jij bent druk met het hh.Soms moet het gebeuren.
    Vandaag is Loesje naar de kapper.
    Helaas is het voor mij toch iets te ver weg om haar daar naar toe te brengen.
    Mijn enkel laat het niet toe met een kat in een reismandje die constant beweegt.
    Nog een stap te ver.
    Komt wel weer.
    Nu genieten van een prachtige dag.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En glaasje water zal wel leeg zijn en jij aan de slag met google drive ;)
    Rondje gedaan en nu met bammetje naar de tuinstoelen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een truckje van W10
    Alle apps en dan dropbox aanklikken
    Zo komen de mappen op je pc en hoef je niet meer naar de site toe
    Ook sleep ik daar de ppsjes naartoe van de downloads en zet ze in de map public
    Rechtermuisknop openbare link kopieren en voila ;)
    Zie de link dan niet maar zet die onder een plaatje en het werkt...
    Ben benieuwd wat voor antwoord je gaat krijgen.
    Zal naar de winkel...ff eruit.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi niet toegevoegd of zit ik in de spam...
    Zo heb ook gedaan wat ik wilde doen en dat wasniet veel grijnzzzz
    Maar verse rozen in de vaas en morgen de benedenboel rechttrekken.
    Met guus is mee gevallen en dus gewoon naar de opvang geweest...morgen zijn ze voor de papa...
    en dan weekend...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blijft vervelend dus...maar de manier die ik altijd doe...
    Handig toch als die gewoon onder de apps zit.
    Via de verkenner ga ik er altijd naartoe.
    En wordt vanzelf bijgewerkt op de online versie.
    Ohoh ik in de spam...kom teveel hier denk ik hihi
    Fijne avond...ik duik de keuken in...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    soms lopen dingen niet zoals je graag zou willen maar we moeten het er dan wel mee doen.
    Ik zag in beheer dat ze nu ook vanaf 29 september bepaalde gadgets gaan stoppen zodat er ook niet meer gelinkt kan worden naar een andere pagina oid. Ik moet het nog maar ff goed lezen maar het komt daar wel op neer. Het HH zal je inmiddels op orde hebben dus wens ik je alvast een heel fijn weekend.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo de hele avond bezig geweest met fotolijstjes vullen...maar tevreden nu en klaar.
    Kan ik straks als no 7 er is weer overnieuw beginnen hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen