donderdag 22 september 2016

mijn geliefde fiets

zo luitjes

ik was gister weer lekker weg op de fiets
reed de afgelopen week toch weer een dikke 200 KM
en met veel plezier
kon mezelf ook een kadotje geven , toen bleek het km tellertje had het begeven
heb nu een iets simpeller , zonder maximum en gemiddelde snelheid
wat zou het , ik heb geen haast
;)

in deze pps wat fietsbruggetjes
1 zag ik in een stad waar ik een 6 jaar woonde
rara hoe heet die stad

beloved-bike

in de maand van de foto
en wat is er nu een tegenhanger van een brug
juist een tunnel
nu hier ziet U natuurlijke tunnels
alias grotten

a-fold-melyeben

ik vandaag en morgen  aan het HuisHaten want dat stond wat op een lager peil

wens ik U morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Ha dat moet wel Purmerend zijn ;)
    Nu ze openen keurig en wel met Edge W10
    En beter nog een hele nieuwe van die fietsbruggen.
    Was de moeite om daar op te wachten...
    Nu niet de verkeerde eruit gooien hè grijnzzzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij weer druk geweest om je huis weer schoon en glimmend te krijgen, kun je weer een paar dagen wat anders doen. Ik zal me vandaag weer even bezig gaan houden met het huishouden. Gister vrijwel de hele dag de hort op geweest. Gisterochtend naar de stichting, gistermiddag om boodschappen en in de vroege avond nog om visjes weg geweest.. en nee niet om op te eten maar dat lees je wel weer op mijn blog. Straks de koffie drinkers hier weer om de tafel dus ik heb weer een korte ochtend en ga zo dan ook snel de dag beginnen. Ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    jeetje man je bent verder dan ik met HH
    ik moet hier nogal beginnen
    maar ja ben even gaan zitten en mis natuurlijk
    heb er al 3 uren hard werken opzitten
    ga je een fijne vrjdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    En ook verder dan ikke hihi
    Moet in de kamer nog verdergaan waar ik gisteren gebleven was...want ja met die foto's werd even alles van de plek gehaald dus maar gelijk een natte doek erover.
    Zo meteen dus verder...en manlief mag met slangentrees aan de zwier.
    Ja als zo de herfst gaat verlopen dan is het goed hihi
    Lekker met krantje buiten zitten en niet te heet ;)
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Het is je toch gelukt om twee mooie ppsjes te plaatsen maar grotten vind ik eng.
    Dan maar over de brug..hihi.
    Ik heb ook dropbox maar ik weet niet goed wat ik er mee kan.Dus gebeurt er niks.
    Fijne zonnige dag.
    Groetjes.
    o ja..ik gok ook op Purmerend.
    Neil werkt in Kwadijk.Vlakbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al ver in de middag dus het HH is gedaan...morgen de wc nog even
    Was het belletje aan het zoeken maar vond het als antwoord onder vorige blog.
    Dacht al zit ik nu alweer in de spam ???
    Grote update gekregen dus wie weet lag het daaraan bij dropbox en waren ze gewoon bezig.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij mij was dat gisteravond...en zie al vanalles pffttt
    Op mijn site moet ik alles wat een embedcode heeft aanzetten
    En die bel gevonden was net ff het dorp in op de fiets hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staat er toch pffttt
    Belletje van Robin vanmorgen en die heeft alle tijd haha
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja deze verwijderd toen ik zag dat mijn reactie er wel stond ;)
      Ben benieuwd wat ik nog allemaal tegen ga komen na de grote update...pfffttt
      Best al veel veranderingen gezien...hang ze

      Verwijderen
  10. NIETS ???
    Hier zie ik zoveel veranderingen en ook zoals je al zei pps opslaan...
    Maar doe dan opslaan als en drop het in de downloads, die verwijder ik namelijk iedere avond.
    Dan niks loopt meer automatisch op mijn site pffttt
    Wie weet wat nog meer.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen