donderdag 1 september 2016

nog 1 dan 7 weg

zo luitjes

we hebben een nieuwe maand
en die heeft de R er weer in
dus borstrokken en aanverwante artikelen komen weer voor de dag
zo was het vroeger R in de maand hemd aan
nu we hebben nog zomer weer , gelukkig
morgen reis ik af naar Bonn
en ook daar nog prima weer de komende dagen zag ik wel
weet niet wat voor plannen Gitti & Heinz allemaal gesmeed hebben
hij wil altijd zoveel hihi , maar slecht ter been zijnde lukt dat niet meer zo
1 ding weet ik wel we gaan een dag naar zo een wellnessoord
dat ik zocht van de week mijn zwembroek op want dat moet denk ik aan als je wilt zwemmen , zo was het bij vele sauna's waar ik kwam tenminste
maar dit broekje was wel goed gebleven , maar ik inmiddels een buikje gekregen
en het paste wel , maar buikje lijkt gelijk groter zal ik maar zeggen
dat ik heb nu een moderne zwembroek
het grootste verschil vind ik is de kleur van het koortje
toch

andere kleur koortje

als de nieuwe net zo lang mee gaat als de oude
zijn die € 5,00 goed besteed
komt nog bij ik doe met de meiden mee
zie pps
hihi

ik zocht iets in pps voor de dagen dat ik weg was
en kwam uit bij dagboek
zal zien of ik kan bijhouden wat ik in den vreemde alles uitvreet
:)

Dagboek---Lidia

deze maand wordt die van de map foto
maar voor vandaag had ik nog een muziekje staan
vinden velen vast niet erg
niet klikken gewoon laten gaan en genieten

ElvisPresley

rest mij U een fijne en rustige week te wensen zo zonder mij
maar weet dit , ik zal wederkeren

lieve groet

Karel

56 opmerkingen:

  1. Was ik nog even. Maar goed dat je een nieuwe hebt gekocht hoor Karel.. die oude kan echt niet meer... loopt niemand meer in. hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. morgen karel
    dus morgen ben jij een weekje weg
    nou als je net zo geniet als ik de afgelopen week heb gedaan
    dan heb je een top weekje
    ja een goede reistas is nodig hoor
    ik weet er alles van hihi
    de laatste tijd regelmatig heb ik er eentj in en uitgepakt
    wens je een heerlijke vakantie toe
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Ja je mag mee lachen
    Als jij zegt tukkie liep uit ik ga slapen schiet ik in de lach ;)
    Jij deed mee met de dames...die gaan van groot naar klein jij andersom hihi
    Een pracht pps van het dagboek en de muziek op de achtergrond heerlijk.
    De elvis komt straks aan de beurt...eerst ff me rondje maken
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Hahaha..die oude zwembroek kan echt niet meer..hihi
    Maar je hebt een mooie gekozen en past in deze tijd.
    Mooi ppsje en morgen ga ik ook Elvis luisteren.
    Heerlijk zeg,een week weg en weer in een andere omgeving.
    Alvast een goede reis naar Bonn.
    Groetjes en geniet van de zon.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha..ik zie dat je ook een pps verstopt hebt onder de zwembroekjes.
    Ik ga nu voor de bourkini.Hihih.
    Doeii

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo Elvis op de achtergrond...en volgens mij ben jij van de "wap"

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je bent er maar druk mee...maar wel leuk.
      Wens ik je ook alvast een hele fijne week bij je vrienden en een goeie reis want ja dat zwaaien komt vast te laat hihi
      Zou beide zwembroeken mee nemen...je weet maar nooit ;)
      mzl

      Verwijderen
  7. Ken jij de uitdrukking van de wap zijn niet?
    In de war dus...maar je zal het wel te snel willen doen allemaal hihi
    Die R laat wel lang op zich wachten niet?
    Zit er klaar voor haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zal wel een dialect zijn dan...
    Let je wel een beetje op...die voetjes heb je de komende tijd nog hard nodig ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent hier actiever dan daar?
    En die bank van jou krijgt eindelijk rust...7 dagen lang hj
    Vertrek je vroeg? Of eerst nog pc aan en bakkie leut?
    bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel ,
    Ik kom je even een heerlijk weekje bij je vrienden in Bonn wensen .
    Fijn voor je even lekker een weekje er tussen uit .
    En ik vind je nieuwe zwembroek heel leuk en lekker fleurig .
    Ook de vrouwen PPs gekeken hihihi word steeds minder wat ze
    aan hebben dacht ik nog .
    Dan als laatste de Burka :-)
    Nou Karel ik wens je goede reis , geniet en pas goed op jezelf .
    Liefs van mij !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedoelde met lopen en je voeten
    Veel plezier en zwaai zwaai...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Ja jij vandaag op weg naar Bonn. Ik wens je van alles goed maar dat staat wel op mijn blog. Alles zo nog maar even nalopen of je alles mee hebt, niets vergeten.. En dan straks op weg naar je vrienden. Ik wens je een hele fijne week en rust lekker uit. Je moet nu even niets dat is ook wel eens lekker.
    Ik moet zo wel in de kleren want heb straks de koffie drinkers weer op tafel. Zus is vandaag ook weer begonnen dus ook die was vanmorgen al weer vroeg. Ik wens je een hele vlotte reis, zie je ook weer eens wat anders onderweg. Geniet er lekker van en tot horens.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karel,
    Ik wens je een heerlijke week in Bonn met je vrienden.
    Goede reis.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel
    Ik kom je even een fijne week wensen met je vrienden
    Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi karel
    Jij al in het Duitseland denk ik zo want zover is het niet haha
    Maar of je de plek van bestemming al bereikt hebt is de vraag...
    Wens je een fijne week bij je vrienden en van het alles mag niks moet hihi
    Groetjes en geniet ze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je zit waarschijnlijk aan je eerste maaltje daar...
    smakelijk en fijne avond.
    Oja wie doet er nu de afwas?
    Voor straks slaap wel in een vreemd bedje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ojee betti van slag...wat heb je met haar gedaan dan?
    Hoe dan ook geniet morgen je wandelingetje...
    En voor straks slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Karel. Dus je hebt een vlotte reis gehad en gelijk al weer goed verzorgd lees ik. Ja denk dat Betty een beetje last heeft van vakantie stress hihihihi.. geintje. Maar hopen dat ze je daar kunnen helpen om Betty te ontstressen. Komt vast wel weer goed. verder maar gewoon genieten van je weekje helemaal vrij. Ik heb straks al weer een ritje Bolsward. De laptop van Ritza ophalen. Windows zat er niet op, wilde er niet op maar het schijnt gefikst te zijn. Vanmiddag gaan zus en ik op verjaardag bij oom Hessel. Weer genoeg te doen vandaag. Jij gaat lekker genieten en ik wens je een hele fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. goedemorgen karel
    ja nu maar hopen dat je Betty het weer zonder kuren is
    anders zal je een lange vakantie hebben zonder ons hihi
    geniet maar lekker neef, we gunnen het je an harte
    fijne zaterdag
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mogge karel
    Zag je bij ko dus betti doet wel iets...jeetje wat is het stil als jij er niet bent grijnzzzz
    En dat al na 1 dag hihi
    Ja nu gaan wij aftellen...geintje hoor geniet jij maar lekker van je weekje vrij je hebt er hard genoeg voor gewerkt.
    Groetjes daar en spreek betti maar een keer vermanend toe...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha Betti en karel ;)
    Klinkt als het neusje van de zalm voor jou ;)
    Wandelen en visje eten...en kreeg je die 2 uur vol gekletst of hoefde je alleen maar te luisteren?
    Veel gezelliger toch met tweetjes wandelen...
    Je agenda lijktme best wel aardig daar...groetjes, smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goedemorgen Karel. Zondag al weer en het weekend loopt al weer op zijn eind. Vandaag voor jullie daar ook een rustdag of staat er al weer wat in de planning. Betty doet haar best ook weer om hier en daar even een krabbel te zetten. Gister een 2 uur aan de wandel, wat zal die vis er lekker in zijn gegaan dan... Jij vermaakt je daar wel dat is zeker. Geniet er lekker van. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Karel,
    je bent dus al weg als ik dezer reactie hier neerzet.
    Het koordje is inderdaad een verschil qua kleur maar verder ziet je zwemboek en hele goed uit hihi... De PPS was ook erg leuk met al die oude badpakken en daarna een hele moderne touwtjes versie om te eindigen met die euhhhh........ enorme berg kleding hahahaha...
    Ik wens je heel veel plezier daar.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mogge Karel,
    Jij nog genieten met je vrienden en lekker aan de vis.
    Vrijdag kreeg ik gerookte paling en super vet en heerlijk.
    Ik was er zelfs een beetje misselijk van geworden.
    Nog een gezellige zondag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi karel
    Dat neusje zal je toch wel hebben laten liggen en de rest opgepeuzeld hihi
    Dus plannen genoeg en zeker teveel voor een week grijnzzzz
    Maar je vermaakt je dus prima en dat oren van het hoofd kletsen viel mee?
    Ja als j elkaar zo weinig ziet heb je genoeg om over bij te praten natuurlijk.
    Hier een rustige natte zondag al komt de zon er alweer door...
    groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goedemorgen Karel. Heb je het weekend er daar al weer op zitten. De nieuwe week gaat weer beginnen en ik denk dat er vast vandaag wel weer wat in de planning staat. Denk dat je straks vermoeider thuis komt dan dat je er heen bent gegaan... hihihi. Ik ga zo ook de nieuwe week weer beginnen maar dan anders. Er moet zo na het weekend weer wat huishoudelijke klusjes worden geklaard. Ritza naar school straks en nu vandaag voor het eerst volgens rooster. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi karel
    Ja een openluchtmuseum is in ieder geval buitenlucht en vast genoeg te zien.
    En ook de doktersbezoeken gaan gewoon door...dus jij het rijk alleen...laat me raden voor de pc?
    Of hebben ze die niet...en moet je het doen met betti
    Hoe dan ook komende week nog steeds mooi weer dus jullie kunnen erop uit.
    Zelfs 28 graden weer donderdag...ja hier dan haha
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  28. He die Karel. Snel even krabbelen. Het huishouden aan kant, van boven naar beneden alles weer gestoft en gezogen... Was buiten aan de molen en nog wat andere klusjes. Jij vanmorgen even de rust... ook wel even lekker toch? Dus naar een openlucht museum geweest, ja is mooier vindt ik dan gewone musea. Je hebt je nieuwe zwembroek nog niet hoeven uit testen geloof ik, zal nog wel komen. Ja hier ook mooi weer. Moet zo even naar Bolsward... morgen ook maar dan weer met de laptop... staat Windows er nu op maar office weer niet en dat wil ook niet. Ook hoeft ze niet in te loggen, klopt ook niet. Vandaag zijn ze gesloten dus morgen maar maar ben het nu wel zat... is dan de 4de keer. Vanmiddag even een pasfoto laten maken en naar het gemeentehuis want mijn rijbewijs moet worden verlengt. Ik blijf bezig zo... maar goed zo verveel ik me zker niet. He Karel geniet van je dagen en het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Karel,
    Hier een beetje een ziekenboeg.
    Neil ligt in bed en voelt zich echt niet lekker.
    Jammer met dit mooie weer en zijn vrije dag,zo zonde.
    Het is niet anders.
    De poezen vinden het leuk en spannend..haha..lekker boven op Neil liggen.
    Weer eens wat anders in hun dagelijkse leventje.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Goedemorgen Karel.. en gister nog de hort op geweest of gewoon ene rustige dag en vandaag weer plannen? Het beloofd de komende dagen weer zomers te worden dus zou zeggen, smorgens gelijk je zwembroek aan hihihi. ik ben straks ook weer de hort op.. naar het gemeentehuis, met de laptop naar de winkel en voor een cadeautje voor Jessica. Hopelijk verloopt vandaag alles vlotjes en kan ik als ik er zin in heb de tuin nog even in. Ik zie het verder wel. ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Goedemorgen Karel, beetje laat bericht maar heb het beetje veel druk deze dagen om alles af te werken wat op mijn doe lijstje staat. Nog veel te schrijven etc ook nog. Kom tijd tekort pfff. Ik wens je hierbij ook een mooie week nog en tot laters weer. Ik blik zo af en toe om het hoekje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Karel,
    Ook aan het genieten van de nazomer in Bonn
    Naar een welness,haha..kun je toch je nieuwe zwembroek uit proberen.
    Nog een fijne tijd met je vrienden.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi karel
    Dus vandaag de grote dag (modeshow) met ontbijt erbij hihi
    Volgens mij is dat best lekker hoor zo een dagje, maar denk voor jou te mak an grijnzzzz
    Gister toch nog gefietst las ik en op de oude laptop gerammeld...kan die daar wel tegen dan ?
    Zal altijd nog beter zijn dan alles alleen met betti doen toch?
    Zelf ook een oudje op vakantie en is best te doen...al heb ik daar nu ook van 7 naar W10 op gezet...afwachten dus. Hier werkt het hihi
    Begint nu toch op te schieten en de dagen vliegen om...dinsdag al.
    Vertrek je ook vrijdag weer? Dan is het wo en do nog.
    Geniet nog maar ffkes van alle plannen die er zijn...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Kom je even een goede nachtrust wensen al zal dat na de wellnes wel lukken.
    Trusten moatje...en o wat is het stil nu jij vakantie hebt hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Goedemorgen Karel. Ja ben vandaag weer even later met de krabbels maar goed dat kan smorgens allemaal even niet. Bij Marten de boel weer aan kant en bij zus al een bakkie gehaald en nu hier nog even het hoogst nodige en dan vanmiddag maar weer kijken. Dus gister naar het wellnes centrum geweest en is goed bevallen.. Vandaag beloofd weer een warme dag te worden dus maar lekker rustig aan dacht ik zo. Wat jullie plannen ook worden voor vandaag, ik wens je een hele fijne woensdag en geniet er nog lekker van want de week schiet alweer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lieve mensen ff zo , ben weinig tot niet online , heb prachtige dagen gehad en morgen kom ik weer naar huis en zal proberen om het in een blog te passen pppffftt
    Mazzel

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi karel
    O morgen al? Zelf ging ik voor vrijdag hihi
    Wie weet houden ze vandaag wel een rustdag grijnzzz
    Maar nee als het je laatste dag daar is zal er nog wel wat in de planning zitten.
    Duitse toetsenbord is dat niet hetzelfde als de onze hihi
    Nu mijn toetsenbord is aan vervanging toe zoals ook de muis...maar die ligt er al een nieuwe in la te wachten. Vandaag warm dus maar mak an...morgen nog warmer nog meer mak an grijnzzzzz
    Lijkt wel vakantie hier...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Och zijn maar kleine verschilletjes en ja die punten op letters die maken wij zelf wel haha
    Handig toch...doe je gewoon een duits blogje met duits toetsenbord en duitse mensen ;)
    mzl en geniet je fietstochtje straks

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Karel,
    Jammer, je vakantie-dagen zitten er op maar je hebt genoten.
    Vandaag een luie dag.
    Het is ook zo loom warm.
    Wel heerlijk,hoor.
    Ik was buiten en echt genieten van de na zomer.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Nog een rustig avond je en dan weer huiswaarts...
    Maar eerst nog een nachtje slapen...slaap wel
    wens je een goede thuisreis!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Goedemorgen Karel. Vandaag alweer donderdag. Beloofd weer een warme dag te worden dus straks snel de boel aan kant. Ik heb vannacht weer liggen zweten .. dat doet ene otter me niet na dus straks eerst het beddengoed verschonen. Kan de wasmachine maar weer aan. Ritza vandaag haar eerste stage dag dus loopt het allemaal weer anders maar goed ze hoeft er niet om te reizen en komt gezellig tussen de middag thuis te eten. Verder maar kijken hoe de dag gaat verlopen, vanmiddag zoals het nu staat weer even naar het Waaggebouw... Ik wens je ene hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. goedemorgen karel
    lekker weer om te reizen
    dus je knientsje dagen zijn weer om
    maar een lekkere vakantie gehad
    wat sneu dat er nu net een ziekenhuisbezoek bij komt
    karel wens je goede reis
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi karel
    Nee nog niet op pad geweest staat gewoon op mijn verlanglijstje hihi
    Was net tv aan het kijken en zie ik middelste dochter op omroep brabant hihi
    Dus gelijk ffkes laten weten wanneer de uitzending is...
    Dus vanavond om 18.54 voor de tv natuurlijk. hihi
    Kijk je wel vreemd op als je je eigen kind zomaar voorbij ziet komen...in de vooraankondiging dus al haha...samen met Mathijs.
    Jij onderweg...en straks weer in je eigen stulpje...goeie reis

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Nog onderweg en gelijk al meer aanwezig hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Over het gangpad toch?
    Nee geniet maar van de mooie natuur onderweg ;)
    Dat wandelen komt nog wel haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Karel,
    Jij weer op de terug reis met een heerlijke pilsje.
    Ik zag 'm voorbij komen in de mail.
    Het is nog steeds hoog zomer.
    Een prachtmaand is september.
    Nog een goede reis en mazzel.
    Doeii

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Eerst plaats maken en dan weer aanvullen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ojee...maar je hebt alle tijd toch?
    Nog lang voor het avond is en je bank wacht wel hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Zag het in de mail...is het intussen geen koffietijd?
    Je zal wat later zijn maar die bank is dan o zo fijn hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Altijd balen maar het is niet anders en je vermaakt je toch wel...
    Smakelijk en fijne avond later...veel later hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Reacties
    1. Jij zegt het en hebt er meer ervaring mee dan ikke ;)

      Verwijderen
  52. Goedemorgen Karel. jij al weer thuis en in je eigen bed geslapen.. en ook al weer wakker want je krabbel stond er al weer. En ik dacht dat je vandaag weer terug zou komen. Jij vandaag daar de boel allemaal weer even op orde brengen en je koelkast vullen. Ik zo de dag hier ook beginnen en ook vandaag even om boodschappen. Ik hou het even kort maar wens je nog wel even ene zonnige vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Mogge karel
    Waar bleef jij de hele avond...niks meer vernomen hier...
    Ja kon ook niet want ik had gisteravond geen internet. hihi
    Was zowiezo mijn tv avondje grijnzzzz
    Maar denk dat je in slaapbent gevallen...nee niet nu maar in de avond haha
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen