dinsdag 27 september 2016

terug in de tijd

zo luitjes

na een beetje een rustige dinsdag
beetje van dit en dat , kijk ik al uit naar morgen
sommigen van U weten het nog wel , ik had op m'n FB
het volgende gezet

imag0039

nu die krijgt een nieuw baasje , en ik breng het er ff heen
want wat wil het geval , U weet wel van het blog over die mooie fietsbruggen
o.a 1 in Purmerend die in de pps te zien was , die ga ik dan op de weg terug ff bekijken en er over rijden natuurlijk

geeft mij gelijk een aardig ritje door een streek welke ik goed kan
uit de laatste jaren van de jaren '60
dat brengt mij bij de volgende pps

0001-nog-thuis

in de maand van de foto
houd ik het klein dit keer
maar wel heel erg mooi

a-magical-miniature-world

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

17 opmerkingen:

  1. Ja hoor alles in 1 tas...mooie pps van die fiets
    Past wel bij je...
    Kom die Ben van Klinken overal tegen zelfs op smoelenboek.
    De onderste komt me bekend voor maar zal wel onder een andere naam want kan die niet vinden.
    Er waren meerdere gegadigden...je had ze moeten laten bieden ;)
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel
    Dus jij morgen op pad met je klokje en een mooie fietstocht er achter aan Mijn fietstochtje duurt maar een half uurtje en dan ben ik op plaats van bestemming . Twee mooie ppsjes weer ,zeker de tweede met al die schitterende foto's .Voor straks slaap lekker .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerst naar kunst en kitch haha
    Geintje hoor want zie ook wel dat het geen antieke is...
    Maar wel leuk dat je er toch iemand blij mee kan maken.
    Fijne fietstocht morgen...ook die trap nemen hè...pffftttt
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely post, as always, friend Karel ... see you in a couple of days ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. Jij al onderweg op de fiets.. naar een oud bekende route lees ik. En gelijk de klok mee, heb je altijd tijd bij je, de heenweg dan hihihi. Ik ga zo nog even de zuiger over de vloer halen en dan vind ik het ook wel weer welletjes hier. Bij Marten de boel weer op orde en vanmiddag even de stad in voor onze broer... Mooi weer al staat er een flinke bries... Ik wens je heel veel fiets plezier en een hele fijne woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Mooie ppsjes heb je weer gevonden.
    Jij op weg met de klok, ik vind 'm erg mooi.
    Purmerend, als je Neil ziet doe hem de groeten..haha..hij werkt daar vlakbij.
    Hesseling is de naam van het bedrijf.Je weet maar nooit.
    Geniet van de bruggen en de zon.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi karel
    Begrijp ik dat nu goed ?
    Ben je met de fiets in de trein gestapt en fiets je de kmtertjes?
    Ja ik kon er ook wel om lachen al twijfelde ik ffkes of ik die zou plaatsen...
    Hier zijn Daan en Guus met de mams...guus slaapt nu en Daan met de mams even naar de winkel...
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dus koffie van en met de proff hihi
    En de trap gelopen, zal wel mooi uitzicht geven en ja dan natuurlijk heen en terug over de fietsbrug..je had er mooi weer voor in ieder geval.
    En ik pas altijd op...maar voor 5 euro gekocht...knikkerbaan en 3 autotjes en een boekje.
    Kan dochter niet zeggen die had 2 volle bananen dozen hihi en een step.
    Echt leuk zo winkelen...bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn eerste kennismaking met de prof was volgens mij via weblog of punt nl...jij kwam via haar bij mij op de space terecht dat weet ik nog wel :)
    En je bent gebleven hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Denk dat jij nog wel even slaapt en het mag hoor. Ik was vanmorgen een half uurtje eerder dan de wekker maar goed, ook dat moet kunnen. Jij gister weer een geslaagde dag gehad, je klok bij een oude bekende gebracht en je ritje gedaan door bekend maar veranderd gebied. Vandaag buiten kouder en natter dus je zal er vandaag verder wel niet op uit trekken of je moet een ritje supermarkt moeten maken. Ga ik straks ook eerst even doen want wij eten tussen de middag eerst de warme hap. Ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. goedemorgen karel
    bekent klokje, ja als je daar iemand blij mee kan maken, waarom niet
    ik gisteravond nog in de tuin aan de slag
    heb het gelijk ook even moeilijker gemaakt om het net te laten zakken
    de reiger heeft weer een flink maal gehaald
    gelukkig is er nog minstens 1 sluiervis er nog
    maar sneu is het wel hoor
    he karel ga je een fijne donderdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Jij een drukke dag en ik ook vandaag. Veel te doen en zoals gewoonlijk weinig tijd. Ik wens je fijne dagen alvast want ben niet veel online omdat ik steeds ergens anders even moet zijn. Ik wacht wel op rustig vaarwater.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karel,
    Het is wennen aan een sombere dag met motregen.
    We zijn zo verwend.
    Mijn boodschappen zijn in huis voor de regen die best mee viel.
    Het werd zo donker,ik dacht- ik ga maar.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi karel
    Ben laat vandaag maar moest nog zoveel opruimen hihi
    Ja was een goede rit gisteravond...voor dochter het meest geslaagd...
    Maar in bananen zal ze niet gaan doen want die zaten er namelijk niet in grijnzzzz
    Vandaag kunnen we buiten zitten maar de regen zal ook wel onze kant op komen. Maar 22 graden is best nog goed toch?
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grapjas dat optuimen was vanmorgen hj
    Net cadeautjes gehaald voor Guus en Daan dus die verjaardag kan ook doorgaan
    Hopen op mooi weer zondag :)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja hè hè voor die 13.55 dus en dat was vanmorgen pffttt
    Dat was uren geleden en jij bent daar nog mee bezig ???
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen