vrijdag 9 september 2016

terug van weg geweest

zo luitjes

na 6 daagjes weg en mooie daagjes waren het
was ik gister aan het eind van de middag weer thuis
goed geslapen en inmiddels de was aan de lijn
zal ik zo weg om eten en drinken voor zeg maar het weekend
wordt weer een mooie en warme dag ook

zal ik eens zien als ik tijd heb
:)
om die dagen weg in een soort van reisverslag te gieten
en natuurlijk heb ik een enorme blog achterstand
en zeg het maar gelijk , ik ga geen week terug in de tijd

ik ga genieten van de mooie nazomer
en ik wed U ook

en aan het eind van de dag zeggen we dan
O wat een dag

wat-een-dag-lidia

deze maand heb ik foto's in de schijnwerper staan

ordinary-people-of-the-world

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

19 opmerkingen:

  1. Hoi karel

    Herkenbaar in de pps van lidia whahaha
    Een geweldige en nieuwe voor mij...die onderste mooie platen maar wordt daar niet zo vrolijk van
    Groetjes en geniet je dag met je inhaalslag
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dacht ik het niet haha
    Nu hier geen internet maar van half 9 tot half 1 mijn favoriete serie...
    En nu op zondagavond kunta kinte op rtl 4 heerlijk die herhalingen van wel hele mooie series.
    Zo blommen in het water...en wil wel zweten buiten.
    Even wat planten verpot...pffttt
    Jij bent niet te peilen in de trein een na het ander berichtje en dan ben je thuis blijft het stil...zelfs geen trusten wat we al een hele week hadden gemist ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verpot is geen verfpot...
    Vorige week was het eerste deel en komende zondagen het vervolg...aanrader is dat.
    Een rustdag was het hier ook hoor...kamerplanten zien er weer vers uit en de andere in de tuin gezet. Wie weet doen ze daar nog wat hihi
    Smakelijk en fijne avond en je bent een open boek maar soms pfftttt
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel
    Jij weer terug op het honk na een aantal fijne dagen .De eerste pps is erg leuk en ik heb gelachen om de foto's en ach we hebben allemaal weleens onze dag niet .Fijne avond nog en voor straks slaap lekker
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ja ik lees goed...dus ook de f viel op...
    Roots heet de serie over slavernij
    Van vlees en bloed zegt ie dan volgens mij van vis en bier ;)
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En komt je vakantie blogje er nu, want zo meteen is iedereen vergeten dat je weg was hj
    Nog niks van R die heeft de tijd pffttt
    Zegt tot 2 x toe dat hij stuurt maar er komt niks.
    Ja een vraag om hulp die kwam wel grijnzzzz
    Wat zijn de blogfriendjes stil zeg...Co en fon komen steeds minder...
    Merk ook op wp dat er zijn die alleen liken...nu die zien mij ook niet meer dan.
    Ben geen joker pffttt
    Verder alles goed haha
    Slaap lekker straks

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zei geen joker maatje...wel goed lezen.
    Ja bij de foto's loop je ver achter en ze zijn zo leuk hihi
    En ja verder alles goed op een volle agenda na komende week ;)
    1 dag niks...maar die zal wel nodig zijn om bij te tanken.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee als je niet op fb komt dan mis je die haha
    Maak me daar niet druk om hoor is gewoon een vaststelling...
    Je bent alweer plannetjes aan het smeden?
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Jij was er vanmorgen al weer op tijd zag ik. Ja ik was later en doe ook rustig aan. Ja en straks genieten van het mooie weer, en dat in september, we treffen het met deze mooie nazomer.. al is de zomer nog niet voorbij.. de 21ste pas. Maar de dagen korten alweer dat is dan nu wel jammer. maar goed... vandaag dus rustig aan en jij even je ding doen en verder niets, ga ik ook doen. Ik wens je een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Awesome videos, friend Karel ... thanks a lot ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Karel.. en al aan het fietsje poetsen..? Ik ben wat aan het om pielen maar alles op mijn gemakje. Zal zo ook even naar de suup voor eten maar wacht even op de was. Nee geen bijzondere maandag maar omdat de mannen zo hard werken en hele weekenden door werken hebben ze maandag een dagje vrij anders zouden ze 7 dagen aan het werk zijn en geen dag vrij hebben. Gelukkig is dit altijd maar tijdelijk maar vast 1 keer in het jaar dat ze het zo druk hebben.. Ze zitten aan een tijd limiet.. elke dag extra kost de baas geld... vandaar.. Ik ga verder, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mogge karel
    Logica hihi
    Was draait en als het goed is snel droog kan die nog mooi de kast in voor de zondag...en zitten wij er opgeruimd bij...weinig nieuws te melden.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karel,
    Twee heel verschillende pps, een grappig en de ander mooi gefotografeerd.
    Jij weer in je hutje met het bijkomende huiswerk..
    Het wordt saai..hihi..maar weer prachtig weer.
    Geniet van de zon.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha dan ga je naar fb en kijkt niet ffkes bij de foto's?
    Ja het is goed buiten in het zonneke maar daar wil ik wel nieuws bij hebben...de krant haha
    Heb je de fiets gepoetst?
    Zag bij mij gister een spinneweb aan het handvat...te weinig gebruikt hihi
    Jij aan de vissies...en ook laten zwemmen ?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Was me ffkes te heet in de zon dus ff bekomen weer...
    En ja dat doe ik dan binnen.
    Jij een chat...hoe kan dat nu als je niet aan de pc zit grijnzzzz
    Proost

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die naam is me vreemd...
    Ha betti hou je in de buurt voor het geval dat hj
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nu hier is het eten ook op...moeten nog opruimen.
    Maar dat is een kwestie van truus vol laden ;)
    Was ligt weer in de kast en als de was van broetje komt is de mijne weg...
    Nu op naar een rustig avondje...en niks laten zakken...was een lichte maaltijd
    Pasta :)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nu hier was het een tv avondje...belg 1 gekeken en was een mooie film.
    Actueel nu in september...en mijn favoriete filmster Sandra Bullock
    Piet zal je vertellen dat morgen niet zo'n mooie dag is maar de rest van de week weer wel ;)
    Slaap zacht

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O zwaar dus daarom het laten zakken haha...trusten

      Verwijderen