zondag 25 september 2016

wat was het een mooi weekend

zo luitjes

al had U maar de helft van mijn mooie weekend
dan had U een top weekend
en ik denk dat het ook wel zo zal zijn
we hadden het weer nog weer mee en genoten daar van
op ons eigen wijze
toch

ik zag gistermiddag zo om 14:00 uur dat er al een wijkje reclame folders gebracht werden
en het is goed weer , dus gelijk maar ff weg gebracht
kan maar klaar zijn
toch

ik liep de voor mij laatste etappe van het Pieterpad
bij schitterend weer door ook weer een schitterend landschap

fotoalbum

ik zocht in mijn archief met ppsjes
iets over wandelen en Limburg
en wat denkt U , kom ik er 1 tegen met als maker iemand met dezelfde naam als ik
en ik vind het nog een mooie ook , al kan ik niet zo mooi zingen

zuidlimburg-en-omstreken-1

in de maand van de foto
pas ik deze ff aan voor bij mijn kiekjes

aparte-leuke-en-bijzondere-fotos

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

18 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Jij een mooie weekend gehad, wij ook hoor... ons nuttig gemaakt maar ook de nodige rust even gepakt en van het nog mooie weer genoten. Gisteravond hier een flinke bui gehad.. Dus vandaag loop je voor op je wijk... dat is ook wel lekker dan ben je vandaag wat eerder klaar. Ik ga zo eerst de dag beginnen en wens jou een hele fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weekends are like getting off from fast running train hand sitting beside the beautiful flowry lake with hot cup of coffee .who doesn't love it.
    Have blessed one

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weekends are like getting off from fast running train hand sitting beside the beautiful flowry lake with hot cup of coffee .who doesn't love it.
    Have blessed one

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thank you for your visit
      but one reaction is enough :)
      better is to wait until the train has stopped
      you might be dead instead of blessed :)

      Verwijderen
  4. goedemorgen karel
    en al op weg naar je brievenbussen??
    ik kijk wel wat ik vandaag ga doen, heb een hele week voor me
    heb vandaag geen huiswerk in te leveren bij de logophodiste
    geen tijd of zin in gehad, dat moeten he!!!
    ach deze week beter denk ik dan maar
    karel ga je een fijne maandag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel.. wijk 1 en 2 er al op zitten denk ik. je treft het weer he, heerlijk buiten. Ik ben nog niet veel buiten geweest, binnen van boven naar beneden alles goed gedaan, extra klusjes vandaag maar morgen ochtend ben ik er weer even uit dus dacht gelijk ook maar boven alles goed dan kan ik morgen even rustig aan doen. Zus is net even om een snel bakkie geweest, wilde mij verder ook niet van mijn werk houden dus kon snel door. Nu alleen verder de was en de boodschapjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel
    Dat was een mooie en flinke wandeling die je maakte .Ik heb na een niet al te lange wandeling al spierpijn haha ,is ook een kwestie van goede schoenen natuurlijk en de mijne waren niet echt wandelschoenen .De ppsjes zijn weer erg mooi .Ik wens je een fijne dag .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi karel
    Wat heb jij toch met die wagen vol...weet je wel hoe groot die van dochter is haha
    Een limburgs lied en de foto’s van jezelf waren mooier…
    De onderste aparte, leuke en byzondere…vooral dat manneke dat wel een boedha leek en dat aapje die naar het slot wijst…vast een slimmerik
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Ik heb weer genoten van de foto's.
    Ezeltjes voor Kobie, klaprozen voor nellie.
    De foto's in de pps zijn weer erg leuk en apart.
    Fijne dag en groetjes.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik ga zingen lopen de foto's weg hihi
    Hier de was van buiten allemaal droog gekregen, al begint het nu te betrekken...dus komt ander weer.
    Maar goed mag ook wel een keertje regen als we slapen toch?
    Ja hoe ouder ik wordt hoe meer ze boven komt in mijn gedachten...was ook een pracht mens.
    En dat vond ik niet alleen ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja 5 machines en die kunnen niet allemaal buiten...
    Maar die van buiten en binnen is zo goed als droog.
    En weet je als je dan gelijk strijkt dan is die droog en krijg je geen bult haha
    Met de zussen hebben we het regelmatig over wie het meest op mams lijkt...we zijn nu op de leeftijd dat zij overleed. 2 zussen zelfs al verder...maar zoals vandaag heb ik in die 28 jaar nog nooit gehad. Jij een tukkie hihi...wij gaan eten.
    Tuk ze en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee geen 5 wasmachines maar 5 x was gedraaid.
    En hoezo morgen strijken is al klaar...zowel die van broertje als van onszelf ;)
    Je wil toch niet zeggen dat je tukkie nu pas gedaan is en je gelijk verder gaat slapen?
    Want dan ben je wel een hele grote slaapkop ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Dinsdag alweer en ook vandaag nog mooi weer dus neem aan dat je even de fiets pakt of een wandelingetje door je tuin gaat maken? Of heb je andere plannen.. Ik ben straks even de deur uit en voor die tijd ga ook ik even de strijk weg werken. Gister alles weer even goed gedaan dus vandaag kan ik wat dat betreft even vrij houden. Vanmiddag maar weer even huiswerk maken.. moet ik verder geen mensen om me heen hebben want dat werkt niet. Ik ga je een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi karel
    Strijk weg en was opgehaald en ja die bleef plakken, dus koffie gedronken in de tuin.
    Heerlijk weertje...
    Ja er waren er meerdere die belangstelling hadden...had er maar geld voor gevraagd hihi
    Ben benieuwd of ik zo meteen op wp wel kan reageren...we zien het wel pffttt
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel,
    Geen strijkgoed voor mij..ik probeer dat te vermijden..hihi.
    Wel genieten van weer zo'n prachtige dag.
    Nu de keuken in voor een vrij grote kiprolade.
    Vandaag met snijboontjes en gebakken piepers en morgen op een warm pistoletje.
    Met een lekker knoflook sausje.
    Geniet van de dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja hoor we lachen nog steeds maar is wel erg irritant als het niet werkt zoals het zou moeten werken.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vond het wel een leuke hihi
    Wij eten zo meteen rode kool/appeltjes...gebakken piepers en carbonaadjes
    Of dat smullen is moeten we nog afwachten maar wel bijna klaar :)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tukkie nog niet klaar?
    Blijft zo stil...
    Maar goed dat we spullen terug hadden laten hangen...echt de rij stond tot buiten aan toe pffttt
    Dus in de rij en wachten op de spullen wat toch nog verdubbeld is...2 broeken en 1 blouse en shirt
    En beter nog op de fiets geweest haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen