dinsdag 13 september 2016

week door de midden

zo luitjes

en de dag  goed door gekomen
ik hoor niet anders dan dat men het heet vind en zelfs heeft
ik zeg dan het is lekker weer
ach ik kan gelukkig goed tegen de warmte
en houd ook mijn gemak hoor , op mijn manier
ff boodschapjes doen in de ochtend o.a nieuwe fietscomputertje
die ook gemonteerd en die zal ik morgen ochtend ff langs wat hectometer paaltjes rijden
en dan thuis weer in de rustmode

maar wat denkt U dat nu de oorzaak ik van deze warmte
ik begin te denken dat vele z.g hotair ballonnen zijn lek geraakt

doraemon-hot-air-balloon-hot-a

in de maand van de foto
in mijn ogen een passende , want ook de natuur
doet ons hier nu verbazen
toch

amazing-nature-by-photographer-wolfgang-holz

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

10 opmerkingen:

  1. goedemorgen karel
    ik ben weer redelijk deoude, gisteren had ik een drumband in mijn hoofd
    zakte zo in de avond weer af
    nu het zweet al in mijn nek, dus hou vandaag een ,,scharreldag,,
    ik zal mijn fiets [de blauwe]even verwennen met wat lucht in de banden
    kunnen we weer comfortabel de wegen befietsen haha
    karel ga je een fijne woensdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel,
    Eerst de twee ppsjes bewonderd.
    Heerlijk lijkt me dat om in een luchtballon te varen.
    De natuur is wonderschoon in de tweede pps.
    Mijn enkel is minder gezwollen maar af en toe wel lastig met pijnscheuten.
    Maar de operatie heeft echt goed geholpen, hoor.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja hoor daar was ze dan eindelijk. Maar beter iets later dan helemaal niet. Loopt vanmorgen niet helemaal op rolletjes maar goed heb al weer heel wat gedaan en zal nu zo eerst nog even de stofzuiger aan het werk zetten en dan hou ik echt op. Jij denkt dat er hete lucht ballonnen zijn geknapt... hihihihi, hoe verzin je het. Vandaag nog warmte en dan koelt het weer wat af... Maar ik klaag ook niet hoor, het geldt voor ons allemaal dat het warm is en we mogen ons in de handen knijpen nog dit weer mids september, voor het zelfde was het hondenhokjes weer geweest en zat iedereen weer te klagen hoe nat het wel niet is... Ik ga verder en jou een fijne woensdag wensen en mijn laatste klusje even klaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pffff................... zweet, hijg en puf.
    Mij is het in eider geval wel veel te heet Karel.
    ik kan er ook slecht tegen (heb nooit goed tegen de warmte gekund)
    Gelukkig was ik vrij (morgen weer werken) en met mijn werkkleding is het ook niet echt lekker zal ik maar zeggen hihi...
    De pps van de ballonnen is heel vrolijk. Die van de natuur was echt wauw!!!!!!!!!!
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Ja die wilde haren ben ik al lang kwijt...maar er is een bob(line) voor terug gekomen...
    Was die haren in de nek beu...dus nu alles op een lengte en een lichtere kleuring wat beter bij mijn blond past...hj
    En wat was het lekker onder de overkapping scheelt wel 15 graden dus was fijn om daar te zitten nu...en ja daan wilde wel een spelletje doen voor we weg gingen.
    De bovenste komt me bekend voor maar kon die toch niet terug vinden en de 2e kan dus uit de map grijnzzzz
    Je deed het zo goed met steeds andere dan ik had :)
    Wel een mooie de onderste...misschien vergeet ik wel om die op te ruimen
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel
    Grappig al die ballonnen ,hier zie ik ze ook regelmatig over komen maar dan wel de meer gewone.En wat veel mooie foto's .Ja het is zeker warm maar ik kan er beter tegen dan ooit dus dat is meegenomen .Tussen 3 en 6 wel even binnen in de lekker koele huiskamer en dan weer naar buiten .
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind die eigenlijk te mooi om zomaar in de prullenbak te gooien..
    En ja een bekende ook hier als ik in de spiegel keek...nu is het weer ffkes wennen whahaha
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoveel is er nu ook weer niet veranderd hihi
    Blond zijn doet geen zeer grijnzzzz
    Jij mak an...me too

    BeantwoordenVerwijderen
  9. http://www.ze.nl/p/147334/bob_jij_of_bob_ik_de_6_leukste_boblijn_trends

    Zo jij weer op de hoogte van een bobline hj
    aha toen was je nog een broekie van 15 ?
    Zullen er wel ouwe koeien uit de sloot gehaald zijn grijnzzzz
    Slaap lekker en blogje zie ik wel verschijnen dan
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen