vrijdag 16 september 2016

weekend

zo luitjes

een rustige vrije vrijdag had ik
een boodschapje gecombineerd met een ritje naar de vuilnis dump
ja ik ben begonnen met een kamertje op te ruimen
nu gingen er 4 toetsenborden en 2 muizen weg
ik behield van elk er 1 voor je weet maar nooit
vroeg m'n broertje of hij nog iemand blij kon maken met een kabeltje
bericht gehad van niet , die gaan dus ook pleite

in de loop van een 20 jaar pc spaart het wel op , krijgt overal dingen bij welke niet nodig zijn , leg maar weg , je weet maar nooit
nu het gaat weg
wil U toch laten zien hoe en wat , wie weet zegt U
dat kabeltje of dingetje wil ik












in de maand van de foto

photo-mix-02

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

16 opmerkingen:

  1. Zie het je hebt alles op zijn kop gezet en gaat slapen...maar eerst nog foto's maken hihi
    Die van die honden vind ik een superfoto haha...doet me denken aan een belangrijk man in Eindhoven.
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meneer Philips had net zo'n tanden ;)
    4 in W10 nu en dat is best handig...kan nu kiezen welk mailadres ik gebruik
    Ook om te versturen dus...zonder over te moeten schakelen.
    Had Anja een mail gestuurd maar nog niks terug gehoord.
    Begin me zorgen te maken...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel, Ja ik heb ook een behoorlijke ladekast met van alles en nog wat, maar ja net zoals je schreef: Je weet maar nooit en heb ook wel enige dingen meegenomen naar een rommelmarkt waar ik soms ook staat en vele dradenmassa en rest is naar eigen eigenaar gegaan voor weinig. Je kan ook niet alles bewaren. Maar bij wat twijfel van mijn zijde toch nog veel bewaard hoor. Ik wens je een gezellig weekend toe en ook voor al je lezers. HG Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Jij was al weer even langs geweest zag ik maar toen sliep ik nog. ja om 9 uur pas uit bed maar heb nu eens een hele nacht door geslapen en dus uit geslapen. Was er ook wel aan toe hoor. Jij voor vandaag geen plannen .. ik ook verder niet. ga zo de dag rustig aan beginnen en zie wel wat de dag komt brengen. Je bent lekker aan het opruimen zie ik... Ja soms is dat wel eens nodig en wat moet je er verder mee. Ik ga je een hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Jij aan het opruimen.
    Mooie pps met mooie en grappige foto's.
    Hier ook een opruimdag.
    Neil is bezig in de schuur,tjonge.. wat een puinzooi.
    Wij hebben slecht geslapen, het voelt wat katerig aan zonder alcohol..haha.
    Ik ben binnen bezig,nog steeds met achterstallig onderhoud.
    De wasmachine draait overuren.
    Fijne zaterdag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    Kom ook iedere dag bij A maar wat moet je typen als je niks weet pffttt
    Jij liet de haringen zwemmen...zelf ook?
    Je hebt nu tenslotte een passende zwembroek hihi
    Maar nee je fietst vandaag en morgen een wandeling dan is je weekend goed gevuld.
    Hier staat vandaag in teken van bult wegwerken...kan mooi nu het wat frisser is geworden
    Geniet je fietsritje en de zon.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu die strijk ligt er nog...geen zin in...dus maandag maar.
    Flink stukje nog gefietst dan...ja dan komt de zin wel haha
    Ben ook de piepertjes aan het bakken de rest alleen warm maken...en eten.
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch nog zin gemaakt...het kan de kasten in.
    Dacht zit ik het hele weekend(zondag) tegen die stapel aan te kijken...
    Nu blij dat het gedaan is en maandag ook denk ik zo haha
    Dus geen opbouwen meer...A bridge too far ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja de zin was er en alles stond klaar..dus ffkes ploeteren...
    Nu met die code kan ik dus niks want zijn jou foto's van wp en daar kan ik niks mee :)
    Maar was te proberen toch?
    En welke kant ga je op morgen...of plannetje nog niet klaar?
    Ga nog ffkes aan de slag met foto's...nieuwe uitzoeken voor in de lijstjes pffttt
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Verre zuiden ???
    We horen of lezen het nog wel...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. goedemorgen karel
    ja lekker vroeg ben ik vandaag
    maar ja als je de slaap uit hebt, ga je opstaan
    mijn slaapritme is totaal van slag
    bedenk me net, ik ga eens dwarsover slapen, wie weet is het dan goed haha
    karel ga je een fijne zondag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Vandaag twee extra vroege vogels op het blog... Ik ben ook niet laat maar toch heb ik nog even een uurtje kunnen dommelen. Jij vandaag ook een beetje op tijd de deur uit en dan maar weer aan de wandel. Kan nog mooi met dit weer, als het omslaat dan ga je niet meer hele einden wandelen neem ik aan. Dus geniet er nog lekker van. Misschien gaan wij vandaag wel even een combi tripje maken .. dat lees je wel op mijn blog. Ik wens je nu vast heel veel wandel plezier en een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi karel
    Wel grappig want dat stukje in Swalmen loopt langs de boederij waar wij
    laatst een weekend zijn geweest.
    Beesel en dan komt Swalmen... en jij zoekt de drukte op want in Swalmen is het kermis hihi
    Fijne wandeling...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je had vast de reactie nog niet gelezen...dus niet blijven hangen op de kermis.
    Volgens mij zijn daar ook viskramen met paling hihi
    Goeie reis verder en dan smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn broer woont in Swalmen... ;)
    Daarom wist ik van de kermis.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Volgens mij ben jij als een blok in slaapgevallen ;)
    Ga Roots kijken dus bankhangen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen