vrijdag 23 september 2016

weekend

zo luitjes

we hebben het weekend alweer
ik heb mijn huisje fijn en goed op orde
en zal dan ook het weekend er fijn op uit
morgen ben ik weer in het Limburgse land
alwaar ik de voor mij laatste etappe van het Pieterpad loop

Swalmen - Montfort

wandel ik weer door een schitterend landschap
en zal beslist geen bizarre natuurbeelden zien
al weet je natuurlijk maar nooit

bizarre-natuurbeelden

in de maand van de foto
ik hoop ook weer wat kiekjes te schieten
om ook U nadien een idee te geven van wat ik zag
en hen die wel zouden willen wandelen maar het minder goed kunnen
fijn digitaal mee te laten lopen
of ik mijn kiekjes ook kan laten bewegen , ik denk het niet

bewegende-fotos

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

19 opmerkingen:

  1. De eerste daar zaten toch weer nieuwe in maar vraag me af of het fotoshop is...
    En als jij zegt dit is nog eerder vertoond!
    Kan ik je zeggen dat is wel want die had ik al eens hihi
    Maar het zijn mooie beide ppsjes...och gewoon opslaan en dan openen.
    Gebeurde eerst ook maar toen zag je het niet ;)
    Wandel ze morgen...hoop dat de knietjes oke zijn want na swalmen wordt het toch heuvelachtiger.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel.. of moet ik zeggen erg vroege vogel. Jee je was wel erg vroeg vanmorgen. Ben je nu vast aan het warm lopen voor straks.. even trapje op en trapje neer.. voor straks in de Limburgse heuvels.
    En ga je na vandaag vast weer een andere route zoeken.. of ga je in de winterstop? Ik heb gisterochtend even mijn ding gedaan in huis en gistermiddag even huiswerk aan het maken geweest voor de stichting. Gisteravond nog even de keuken in om te bakken. Mijn dag was dus ook weer goed gevuld en vandaag doe ik het dan ook weer wat rustiger aan. Ik ga je een hele fijne wandeling wensen en een mooie zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    ha ik had mijn eerste bak koffie al gehad toen jij je benen strekte
    toch 6 uren geslapen, dus heb geen klagen
    straks de was weer ophangen
    dus wens droog weer, komt jou ook wel goed uit denk ik
    wens je een fijne zaterdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    In het zuiden is het altijd mooi weer hihi
    Maar als jij nu al in roermond bent dan ben je al ff op pad grijnzzzz
    Wandelen in het mooie limburgse land...geniet ze
    Wens ik je een fijne wandeldag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel,
    Twee mooie ppsjes en de natuur ik zeker wonderlijk.
    Een klein beetje hulp van de mens ?????
    Geniet van de wandeling met dit prachtige weer.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel
    Twee heel mooie weer .Het is inmiddels al 12 uur dus jij bet al aan de wandel.Geniet ze .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoho het is nog geen zondag ;)
    Ja kan me voorstellen dat je wel zin hebt in wat lekkers te drinken.
    Maar met teveel dorst beter ander drinken...toch?
    Smakelijk ben ik waarschijnlijk nog op tijd want je mag ruim 2 uur reizen toch?
    Ben toch nog weze shoppen met de jongste dochter...en ja een hele gaderobe voor Guus en Daan bij elkaar geshopt...wel leuk die kleine maatjes allemaal hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kom je ff trusten wensen al denk ik dat je al slaapt hj
    Oant Moarn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan ik dan ook tegen jou zeggen...de enige die trusten krijgt ;)
      Slaap fijn verder...slaap wel

      Verwijderen
  9. goedemorgen karel
    dus nu het pieterpad helemaal gelopen?? of moet je nog een etappe
    zag het laatst op tv brabant, mooi stuk natuur om in te lopen
    ik ga vandaag nog wat klusjes doen en dan in de rust
    karel ga je een fijne zondag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Zondag en ik neem aan dat je vandaag een rustdag neemt.. Je hebt je missie volbracht en het Pieter pad helemaal gelopen in etappes. Op naar de volgende ... Maar zoals gezegd vandaag maar even in de rust mode. Ik ga zo ook de dag beginnen en maar kijken wat de dag komt brengen. Gister de boel achter huis even winter klaar gemaakt, nu komende week voor huis ook even. Het is nu nog mooie weer en als het weer om slaat kan ik dan binnen aan de slag. Maar voor nu.. een hele fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi karel
    Jij de inhaalslag bezig en dacht dat het gisteren zondag was...ja voor jou misschien maar is toch echt vandaag pas hihi
    Dus zo een wandeldag is zelfs voor jou vermoeiend zodat je heerlijk kan slapen na de wasbeurt...
    Vandaag rustdag en pc...ja jezelf verzorgen noem ik geen werk, dat is heerlijk relaxen.
    Groetjes en geniet je dag verder...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aha je gaat alvast een wijkje lopen...is er goed weer voor.
    En morgen moeten we weer afwachten...al zal het dinsdag pas herfstig worden hihi
    Las ergens pintje op zondag...en ja dat is vandaag pas.
    Dat bedoelde ik dus...wandel ze met je fiets grijnzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karel,
    De hele dag viste gehad en voor ik de keuken in duik nog even een avondgroetje
    Fijne avond.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een chinees koken hoe doe je dat?
    Ja snap het wel hoor, maar was vorige keer ook niet een zaterdag?
    Hoe dan ook jij hebt je wekelijkse portie weer gehad en staat nu een week droog tot het weer zondag is hihi...
    Dus het smaakte je al...wij gaan zo voor een lekkere pannenkoek ff de deur uit.
    Die vracht moeten we dinsdag nog op gaan halen...hebben we daar gelaten want dinsdag is alles met 30% korting en op zoveel scheelt dat toch aardig wat. En je kon het reserveren en tussen 6 en 9 dinsdag in de avond ophalen. We mogen dus nog een x hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Maak je die voor het koken wel ffkes een koppie kleiner...
    En ja snappie was er ook haha
    Hoe raad je het zo...een blouse gezien dus ook maar ffkes passen nog ;)
    Voor je een auto vol hebt kan je veel laden hoor hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nee die vrachtwagen komt nooit vol...
    Ha kleine chineesjes...daar heb je wel gelijk in.
    Al ben ik ook niet groot...
    hangze...haha slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat denk je de aanhouder wint...die vrachtwagen komt er niet...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen