vrijdag 30 september 2016

weekend

zo luitjes

weekend wederom daar , die blijft ook maar komen hé
en eigenlijk leef ik nog steeds in dat ene hele lange weekend
hihi

ja als ik alle gewerkte weekenden moet inhalen heb ik nog wel ff te gaan
zo U wel gezien hebt denk ik was ik j.l woensdag op Schiphol
ja moest er overstappen op de trein naar hier
vandaag ben ik ook weer daar op de Plaza
komt een blogmaatje met zoon en dochter en schone dochter aan
uit het verre Canada , ik ontmoete hen er wat jaren terug ook al eens
komt zo ze hebben een lange tijd voor de vlucht naar ik dacht Bremen
en ik tref hen dit keer niet alleen , een ander blogmaatje van haar en mij zal er ook zijn
wordt vast gezellig , heb geen idee of ze plannen hebben om ergens heen te gaan
we zullen het zien
en U hoort er dan wel van

canada-08-canadees-paradijs

in de maand oktober is gein
de afsluiter pps
:)

wat-zal-ik-aantrekken-2

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. ff terug gezocht...maar is 20 oktober en 25 november...kan die wel weer toch?
    Vind dat je een hele mooie hebt gevonden...jammer dat je die morgen niet kan laten zien ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel.. dus vandaag als hostess aan de slag op Schiphol hihihihi... gaan jullie vast vliegtuig spotten.. geintje. Nee ben aan het dollen maar wat leuk Karel. Je had anders andere plannen maar dit is wel heel leuk. Ja en dan maar kijken hoe je dag gaat worden. Ik ga zo de dag hier beginnen en straks komt Eddie om de lampen op te hangen, vanmiddag even om materiaal weg voor herfst stukjes en is onze dag ook weer gevuld. Ook dit weekend weer een meiden weekend. Ik ga je een hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Jij vast al onderweg...
    Ja had die ingepland staan en blijft staan want niks anders gevonden.
    En de voorraad is zo groot haha...maakt niet uit tegen die tijd zijn ze die al lang vergeten haha
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel
    Ja hier is het ook altijd weekend haha.Dus jij gaat blogmaatjes ontmoeten ,gezellig hoor .Mooie pps de eerste en om de foto's van de tweede heb ik vreselijk moeten lachen ,jeetje wat kunnen mensen zicht toetakelen !!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Een prachtige pps over Canada,schitterend.
    Nog mooier is de tweede pps...hahaha....jeetje, maar zo leuk om te bekijken.
    Oh..wat leuk om je blogmaatjes te ontmoeten op de Plaza.
    Ik denk aan Cat en familie,klopt dat?
    Je treft het..prachtig weer.
    Geniet er van en groetjes.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie houden het goed uit...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Zondag alweer en zag gister een oude bak langs komen op Schiphol hihihihi. Jij gister neem ik aan een hele leuke dag gehad. En hopelijk ook nog wat foto,s kunnen nemen ondanks dat je je camera hebt laten vallen. We zullen het vast van je horen. Nu uitslapen denk ik.. zou ik ook maar is niets van gekomen, een hele roerige nacht gehad en weinig slaap. Maar goed dat is hopelijk maar voor 1 nachtje. Ik ga straks hier de dag beginnen en nog even wat kleine klusjes doen want daar is gister weinig van gekomen maar dat lees je wel. Vanmiddag gaan we hier herfst stukjes maken.. komen we de zondag middag ook wel weer door. Ik ga je nu eerst een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Jij hebt een leuke dag gehad met je maatjes.
    Altijd leuk om elkaar echt te zien.
    Jammer zeg, je camera misschien aan diggelen
    Fijne zondag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi karel
    Dank voor de felicitatie...zo ben je altijd op tijd hihi
    Hier ook nog droog of weer droog kan ik beter zeggen.
    Denk dat we binnen zitten, maar hoop toch dat de kinderen wel naar buiten kunnen
    Guus krijgt namelijk een loopfietsje...dus voor buiten.
    Niet van ons hoor maar van de ouders. Wij gaan voor een hamburgerspel...
    Dus een leuke dag en samen erop uit geweest of op spl gebleven?
    En Rob viel niet tegen hihi
    Wel laat geworden want zag je niet meer...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ik daar niet aan gedacht had...jij in slaap gevallen.
    Dacht het is zo gezellig dat jullie samen uit eten zijn gegaan en ergens een kroeg ingedoken...niet dus gewoon op je bank in slaap gevallen haha
    Niet meer aan ons gedacht pffttt
    Valt me weer tegen hoor.
    Fijne avond en niet in slaapvallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zag net dat er morgen nog kans is op regen :)
    Ha je dacht niet aan de pc of zo...dat zijn wij dus ;)
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen