maandag 31 oktober 2016

cameraatje - info

zo luitjes

weekend weer gedaan
en ik hoop het was voor allen een mooie
hier en daar liep het niet als gewenst
had ik zelf ook nog ff , ja dat uurtje terug , maakt het vroeger donker
nu ben ik niet bang in het donker , maar ga toch niet bij de deuren langs
op zondag werd al 1 wijkje gebracht , nu heb ik een wijkje welke daar op aan sluit ook
en vandaag voor het eerst , dus wel bij dag licht
nam er 1 bij , omdat ik mezelf een kadotje wil geven
U weet dat mijn cameraatje het deels heeft begeven
en ik weet , dat er onder U vele goede fotografen zijn , die weten wat al die
afkortingen en bla bla betekenen
dus heb ik een vraag aan hen
komt ie
...

ik heb een Panasonic DMC-TZ30
waar van het Lcd scherm stuk is
dus kijken voor een andere en dan een stapje op
heb 6 camera's van 2 merken tussen €300,00 en €360,00
maar welke is nu het best , dat vraag ik dus aan U
jullie zijn top fotografen :)
de zeg maar opvolger van mijn oude is de volgende
Panasonic DMC-TZ60
de 2 andere lijken mij ook mooi/goed
Panasonic DMC-FZ 200  , is de duurste van deze 6
Panasonic FZ 72
en drie van Canon
Powershot SX 540
Powershot SX 720 HS
Powershot SX 420 IS
mijn interesse gaat ook wel uit naar de duurste
graag zou ik van hen die mij iets kunnen vertellen over deze camera's
wie weet zit mijn nieuwe cameraatje er bij
...
zo ik ga de andere wijken doen vandaag
laat ik U alleen met de laatste gein van deze maand
want ik wil mijn eigen smoelwerk weer op kiek zetten

16-portret

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

7 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Over die camera kan ik je niks vertellen laat ik aan de experts over...
    De camera die je mocht hebben niet goed genoeg?
    Er klopt geen flikker van die pps hihi...zullen we die maar onder de noemer gein plaatsen.
    Maar nu snap ik wel waarom het opsporen zo moeilijk gaat ;)
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Karel,
    Neil heeft een cannon en ik panasonic.
    Mijn camera is echt kilk klak maar maakt mooie foto's.
    Die van Neil die maakt echt prachtige foto's.
    Haha.. wat een lullige pps..hihi.
    Groetjes en een fijne dag.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vragen allemaal en ze gaan allemaal over je eigen ppsje van de politie...Rijkswacht of andere flikken hihi
    Ik zou zeggen bespaar je die camera en ga voor de aangeboden versie...
    En kijk eens wat je dan over houd ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aha je hebt nog eens geklikt...arme katten hoezo...allemaal lekker in de buitenlucht :)
    Kijk rekenen kan je al nu nog de goeie beslissing nemen ;)
    Bankhangze...ga ik ook doen nu :)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bankhangen zit er weer op en de inhaalslag ook al lang klaar..
    En mijn mailbox blijft leeg haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al ik had was 1 mail van R ;)
    Ben benieuwd wat er gaat komen...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Men zegt dat een dure niet altijd goed is hoor. Die van mij de Powershot A2500 Canon en was ook niet duur doet het prima maar de Powershot SX 720 HS kan ook wel een goede wezen. Een camera kopen is altijd een nadenkertje van wat wil jij ermee gaan doen. Wil je eenvoud of veel meer. Dat hangt van jou keuze af en dan ga je pas kiezen en kijken welke bij jou zal passen. Vroeger had ik een dure maar die deed niet wat het moest doen.

    BeantwoordenVerwijderen