donderdag 13 oktober 2016

cameraatje †

zo luitjes

allereerst een minder leuke mededeling
na een valpartijtje is mijn cameraatje kaduuk

mijn-cameraatje

het maakt nog wel kiekjes , maar op het lcd schermpje is niets te zien
dus je kan niet zien wat je op de kiek zet of in hoeverre je in of uitzoomt
repareren zal vast en zeker duurder zijn dan een ander cameraatje
zal eens rondkijken

vandaag ga ik eens een rondje om in m'n tuintje en zal m'n mobieltje eens uitproberen
met fotograferen
ik laat ondanks alles , ten alle tijden de gein regeren
en ben zelfs dankbaar
nee niet door dat stukkene cameraatje
:(

dankbaar

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Ik ben dankbaar as well, friend Karel ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha die karel
    ja we hebben vele dingen om dankbaar voor te zijn
    ik ook hoor, al heb ik van de week heel wat zitten mopperen
    ja als het even niet gaat zoals je graag wil, mopper de mopper haha
    klagen, daar heb ik een hekel aan
    denk bij vele klachten, waar mopper je nu over, wees blij dat het niet erger is
    of wees dankbaar voor alle dingen die je geschonken wordt
    gezondheid, liefde, geluk enz. enz.
    karel ga je een fijne wandeling in je tuin wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    2 ouwetjes maar daarom niet minder leuk ;)
    Herken je het...
    nog ff van die andere groene af zien te komen...pffftttt
    Jij aan de wandel...wij klaar om naar een feestje te gaan...even wachten nog op de taxi.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Zo'n schattig ppsje, de onderste en zo is het.De bovenste is mooi.Prachtige herfstkleuren.
    Jammer dat je foto camera stuk is, niet helemaal maar je wilt wel zien wat je op de kiek gezet hebt.
    Toch even vragen bij een foto winkel..je weet maar nooit.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha je hebt maar gelijk je profielfoto veranderd...toch eens leren die tong binnensmond te houden hihi. Ja we zijn er weer...en nu een lekkere rustige avond
    Fijne avond ook voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als de camera al redelijk oud is best een andere kopen.
    Jammer dat herstellen zo duur is tegenwoordig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je was anders vrij rustig vanavond en maar pfftttt zeggen haha
    Volgens mij heb je mak an gedaan met de mailbox legen grijnzzzz
    Vast alleen maar in de reklame blokken.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan je wel zeggen maar hoor ik toch niet :)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zie je verkeerd...gewoon een vaststelling pffttt
    Dat jij je dan wil verdedigen is heel wat anders
    Muts

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Ja zonde he van je cameraatje maar ja als ie het niet meer doet dan houdt het op. Maar je kan via de mobiel nog kiekjes maken en zit je dus niet zonder. Jij gister je tuin nog in geweest? Het was hier echt koud, geen zonnestraaltje gezien de hele dag. Maar het komend weekend wordt het weer wat zonniger en gaan zelfs de temperaturen weer wat omhoog. Ga je vast weer aan de wandel. Ik ga zo de ochtend beginnen want straks weer een ritje huisarts met zus. Ik ga je een hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi karel
    Een pet met een platte klep is een platte kleppet.
    En jij had de bokkepruik op zo zag ik het ;)
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen