zondag 2 oktober 2016

daar gaan we weer

zo luitjes

ik hoop U had een fijn weekend als ik dat had
zal vast wel , toch
de zaterdag had ik een leuke ontmoeting zo U weet
fijn gebabbeld en koffie en zo wat gedronken tot we
Cat en haar man brachten waar ze naar hun gate gingen
Rob ging weg ik bleef en had nadien nog een ontmoeting met
collega wandelmaatje

chey-vriendschapwordgehoord

zondag morgen was HH aangezegd
en ik hoopte dat 1 wijk folders eer vroeg zouden zijn
en ja hoor die kwamen mooi op tijd , helaas gelijk met de regen
en ook die is gebleven
dus morgen maar de 4 wijkjes doen
volgens mij is er weer 1 of andere Moederdag of zo
zijn extra dik de
Folders

in de maand van de gein
U begrijpt wel dat ik na lange dagen als zaterdag
soms een tukkie doe
toch

a-chacun-sa-sieste-tukkie-doen

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

21 opmerkingen:

  1. Vooral de zondag was mooi...al vond Guus dat Daan jarig was.
    Iedere keer als je vroeg ben je jarig...nee Daan.
    Bleef hij volhouden de kleine boef. Maja wie snapt er nu dat jezelf jarig bent met 2 jaar haha

    De eerste is alleen al door de muziek een prachtige...dat lied moet je intussen van buiten kennen toch? En met de 2e wilde je laten zien dat jij niet de enige bent die zomaar in slaap valt grijnzzzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Every thing I do...Looking true my eyes...heeft heel lang op mijn space/blogger gestaan en moest die herrie van jou uit ;)
      Slaap wel

      Verwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja gister regen.. maar de komende dagen weer droog en zonnig weer dus je kan er weer op uit al zal dat vandaag alleen in de wijken zijn. Ja Karel, de feestdagen staan er aan te komen en dan wordt je al weer dood gemept met reclames over speelgoed en wat al niet meer... Ook de dier speciaal zaken en zo brengen folders uit want morgen is het dierendag, de bouwmarkten hebben weer aanbiedingen omdat men weer in huis gaat klussen dus dan heb je zo weer wat extra. Jij vandaag de wijken dus in en ik ga zo de dag beginnen en hier het weekend weer even op ruimen. Gister middag herfst stukjes gemaakt, ze staan op mijn blog en ja dat geeft extra rommel maar dat gaat vandaag verdwijnen. Ik ga je een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel
    Ja de folders worden al weer een stuk dikker nu ,kunnen we vast inslaan voor de feestdagen haha .Je hebt wel mazzel met het weer en kun jij je wijkjes lopen in het zonnetje .Van de tweede pps word ik heel slaperig ,wat een grappige foto's.
    Fijne dag ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    O dus de herrie kan je je wel herrinneren maar de muziek niet hihi
    Wat ben ik aardig dan dat ik die eraf heb gehaald grijnzzzz
    Denk dat er meer vanaf kan want alles met de embedcode moet eerst aangezet worden...zoals de kalender, klok en buitenradar...en de afsluiter onderaan pfffttt
    Maar goed daar klikt toch niemand meer op.
    Jij een mooi zonneke of toch nog regen?
    Hier schijnt de zon alweer en lijkt best aardig buiten...maar ik was er nog niet haha
    Groetjes en wandel ze met hindernissen
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel, en schiet het al op met de folders? Ik ben klaar en ga even een hapje eten en dan maar weer met mijn huiswerk aan de slag. Buiten droog, zonnetje en een briesje dus hopelijk blijft het zo... Kun jij vandaag droog de wijken door en ik mijn grote lappen droog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb ook net een bammetje gegeten...en een was gedraaid.
    Hier komt de zon erbij en dat scheelt gelijk een paar graden grijnzzzz
    Was best frisjes tot nu toe...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel.Dank je wel voor de folders.
    Er is genoeg om in te lezen.
    Mooie ppsjes heb je weer en toepasselijk
    Heerlijk weertje, vandaag.Hihi..het is morgen dierendag.
    mazzel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kwam je zeker bekend voor ;)
    Jij een zware klus maar was te doen door het mooie weertje.
    Nu aan de welverdiende pint om de dorst te lessen...het is maandag hoor ;)
    De rest klik je een andere keer ?
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die vliegen slaan niet grijnzzzz
    Dat doe je zelf wel als ze daar zitten...
    Geloof dat ik ook een plaatje heb van die hond...zal eens kijken.
    Hang ze...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Vandaag alweer dinsdag en jij denk ik een vrije dag en er op uit of heb je andere plannen? Gister je ding ook weer gedaan en weer getroffen met het weer... hier geen regen gehad, de was allemaal droog en fris van de molen kunnen halen. Vandaag maar weer even kijken wat ik extra ga doen maar in ieder geval de strijk weer even weg werken. Ook moet het rolgordijn weer even op de hang, die klapte gister naar beneden. Ga ik vanmiddag weer even met mijn huiswerk bezig.. gaat veel tijd in zitten maar wel leuk om te doen. Ik wens je een hele fijne dag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha die karel
    joh ik heb zo'n mal humeur
    zing me schor bij de muziek die ik zelf uitzoek
    jij zou zeggen ,,rot herrie,, en ik geniet haha
    zal zo aan de saus, muur moet wel af natuurlijk
    karel wens je een fijne dinsdag toe

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel,
    Je kan goed merken dat het kouder wordt.
    Gisteren de kachel weer aangedaan en zeker in de ochtend is het wel prettig.
    Nu weer schitterend weer, ik hou echt van de nazomer.
    Nog een fijne zonnige dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi karel
    Jij een beetje lui vandaag?
    Och het is dierendag dus ritje naar asiel is al een goed werkje.
    Hier is de tuin al bijna de helft leger...heel wat gesnoeid...nee ikke niet ik geef alleen maar aanwijzingen hihi...
    Wat ik weg wil hebben in ieder geval de rest doet de tuinman zelf grijnzzzz
    Ziet er best goed uit nu...heg geknipt, struiken gesnoeid en blad geruimd.
    Dus dat was het plaatje...wist dat ik het ergens had. Zal voor bea zijn of niet?
    Ja de pps vind ikzelf het mooiste van de 3...de dieren eens van stal gehaald.
    Komen er nog veel meer hihi
    Ben weer aan het inplannen geweest...laat de kerst maar komen gnagna
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wij zijn druk of bedoel je andere meiden hihi
    Ja een rustdagje na je wijkjes mag best en meer ook haha
    Zal ook de keuken in want ga een rollade maken...en ja die heeft wat tijd nodig.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heeft gesmaakt, genoeg over voor morgen...
    Jij gaat een T..... doen verrassend ;)
    Ik ga zo hangen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja dat is een voordeel een rollade maken...genoeg voor 2 dagen als ik de pan weg zet tenminste haha...vlees kan er voor manlief nooit genoeg zijn.
    Bankhangen is over hier...niks meer wat ik wil zien...hangze
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat scheelt echt...bordje opscheppen en de rest weg zetten.
    Maar hoe dat bij jou gaat ;) ?
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I'm back in Canada, friend Karel ... all went well ... thanks for meeting us at awesome Schiphol Airport ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Karel,
    ik was die dag van dat weekend net terug vn weggeweest hihi...
    ik lees dat je extra dikke folders had maar krijg je daar ook meer voor betaald (ik hoop het wel). Die pps was weer heel mooi met prachtige platen en spreuken.
    Je visite weer weg en daarna nog een ontmoeting met een wandelmaatje.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen