woensdag 26 oktober 2016

de week door de midden



zo luitjes
 
we hebben de woensdag te pakken
dus vandaag pc naar de winkel en weet ik snel meer
 
had ik U al verteld dat ik maandag dacht een vroeg start
te maken met m'n wijkjes maar een lekke band aantrof
 
naamloos
 
dus snel wiel er uit
en de lekke band door nieuwe verwisseld
wiel er in en lucht er in en met zeg 15 minuten was ik onderweg
en nadien het bandje geplakt
stel nu dat je dat niet zelf kunt
pppfffttt
had het een latertje geworden
en dan dus in het donker
ipv

uit-het-donker-lidia
 
in de maand van de gein
 
april-schattig-cs
 
wens ik U een fijne dag
 
lieve
 
groet
 
Karel

12 opmerkingen:

  1. So enjoyed the animal video, friend Karel ... me off 2 bed ... next stop ... Rarotonga, NZ ... back Nov06 ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ... and also know about fietse troubles ... ya ... :)

      Verwijderen
  2. He die Karel. ja goede morgen wordt het niet meer. Vanmorgen al weer vroeg de deur uit en ben om half 11 naar de Leugenbolle gefietst.. Nou dat is gezellig hoor met al die mannen, maar weer heel wat gegevens door gekregen dus dat is het belangrijkste. Ga nog een ritje doen want we zijn niet eens aan alle namen toe gekomen, nee de mannen moesten wel op tijd thuis zijn voor het eten, hihihi. Dus jij een lekke band, nou ik had ze dan wel in een taxi rond gebracht, geintje, kan niet banden plakken. Vanmorgen door de mist naar Marten geweest, klaarde gelukkig snel weer op. Jij aan de wandel in je tuin, ja moet je ook bij houden natuurlijk, stel dat je personeel ligt te luieren hihihi. He Karel nog een fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Wat heb je weer mooie ppsjes gevonden.
    Die met die bloenem fietsen is prachtig en de dieren zijn weer grappig met de teksten.
    Lidia is ook mooi, hoor..haha.
    Weer een nieuw bandje in de fiets,je heb je fiets hard nodig.
    Je heet niet voor niks "Fietszwerver.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Zo druk mannetje in de vroege morgen hihi
    Maar beter nog de pc viel mee geloof ik...geen ruis meer ;)
    Vanalles te zien hier maar datmoet ffkes wachten...kom ik voor terug.
    De hele morgen bezoek en daarna broertje om de was en ook die dronk mee koffie dus dan weet je het wel. Planning naar de knoppen haha...
    Groetjes en wandel ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar ben ik weer en heb geklikt...
    Een prachtige van de fiets...en een treurig lied in de 2e maar wel heel mooi.
    En ja dan de gein...whahahaha
    Het is je gelukt om 3 stuks te plaatsen die nieuw voor me waren :)
    Groetjes en nasi ala karel komt er hier niet nog genoeg over van gister...dus restjesdag
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je eigen camera of heb je intussen die van marylou ?
    Ja was genieten de ppsjes...en voor jou leuker dan dat ik zeg dat ik ze ook al eens had hihi
    Wat een verrassing op wp...A is er weer maar denk eenmalig.
    Ochèrm die zit wel in een heel diep dal.
    En al wat wij kunnen doen is af en toe reageren pffttt
    Groetjes en kokkerel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee ik hoor ook liever niet over die piep...hopelijk snel weer onder controle.
    Aha op die fiets...geduld is een schone zaak en het aanbod ligt er.
    Ja de likes en blogje is al meer dan tot nu toe...maar gaat niet goed das duidelijk.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha jij dol op feessies...maak dat de kat maar wijs.
    Ja was er een vergeten en die was nog voor jou aan de beurt grijnzzzz
    en ja 2016 moet dan 2017 zijn...foutje bedankt hihi
    Krijg je vast nog te zien...in het nieuwe jaar :)
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alles was ingepland behalve de verjaardag van Mathijs en die is eind jan. Dus nog voor jou pffttt
    Was ik gewoon vergeten...erg hè ?
    Maar is nu op orde...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Ik heb de donderdag al weer te pakken. Hihihi. Zal zo de dag beginnen en de boel hier even aan de kant dan kan ik straks de ramen hier even doen. Was vanmorgen al een uur eerder uit bed dan de wekker aan geeft. Maar goed een uurtje eerder is ook geen straf hoor. De koffie smaakt er niet minder om. Tussen de middag maar weer de warme hap dus oo even op tijd om eten naar de suup. ik vul de ochtend wel weer zo. Vanmiddag denk ik weer naar de stichting... dan vult de middag zich ook wel weer. Ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen