maandag 10 oktober 2016

emotie

zo luitjes

m'n trouwe maat op lange en mooie tochten
is zo ik het kon beoordelen , in goede handen
pa en zijn zoon , welke mijn fiets " cool "  vond
komt ie wel achter als hij de zeg Furkpas op fietst
dat is zweten zo warm ondanks de meters hoge sneeuw muren
maar ik vertelde hem over mijn rondjes IJselmeer
en dat waren er velen van kinds af aan
dus begin daar maar mee
hij glunderde
dat zit wel goed
gaf bij de papieren van de fiets
de volgende foto mee
en de pps die er in zit verteld me
het zit goed

pagina-17

verder had ik een rustige zondag
liep een wijkje reclame al , dus vandaar maar 3 te gaan

vandaag zie ik wel weer wat de dag mij brengt
wat werk wat rust en best redelijk weer
ik zal me niet vervelen

in de maand van de gein
trakteer ik op een koekje

Christmas spice-cakes with chocolate

wens ik U een goede start
in de nieuwe week

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Die cookies verwijder ik zelf wel...en deze zou ik opeten ;)
    Een mooie van greetje en nog mooier je "lach" niet wakker hj
    Foutje moet kunnen...ja leuk dat je kon genieten van het gezicht van de jongen...zegt veel.
    Groetjes en wandel ze in je wijkjes
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Ach, je trouwe makker is verkocht,zo te lezen heeft ie een goed huis gevonden.
    Ik heb de koekjes ook opgegeten,zonde om ze re werwijderen.
    De bovenste pps is weer mooi.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kunnen die wijkjes ook morgen of moeten ze vandaag de deur uit?
    5 uur is wel laat ja....en die cookies smaken goed haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wishing you a good start of the week as well, friend Karel ... here it is Thanksgiving weekend ... me no care much for that as you know, except it means time and a half pay for my night worked ... smiles ... still thinking of our meeting ... was nice to see you and friend Rob ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dan heb jij ze al lang weggebracht... ;)
    Geen tukkie...moet niet gekker worden haha
    Vroeg slapen vroeg wakker...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor de lekkernijen, die gaan erin als koek bij mij. Hmm zelfgebakken smaken ze ook lekkerder. En je hebt het maar druk maar ik lees ook altijd blijheid en geluk in je woorden. Ik wens je fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. graag gedaan Tine
      koekjes gingen er in als koek , ja dat heb je met koekjes :)
      ja ik heb het altijd druk , is ook niet erg hoor
      geniet de dag

      Verwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Ja wat later vandaag.. eerst om 8 uur met zus naar de fysio... ze weet nu ook wat ze heeft... beknelde zenuw in haar bil. Het zou eerder issias zijn dan een hernia.. dus daar kan ze vrijdag weer mee naar de huisarts. Donderdag ochtend mag ze weer komen dus ik blijf deze week heen en weer rijden maar goed dat zal zijn tijd even duren en zodra zus weer mag fietsen zal ze dat gaan doen. Ze moet de boel warm houden dus we zijn bij de action geweest om zo,n warmte kussen te halen. Krijgt ze voor de nacht een kruik van mij. Halve ochtend weer kwijt maar hou me zelf voor gewoon rustig te blijven. Het is voor het goede doel. Jij een goed gevoel bij een coole uitspraak van de nieuwe eigenaar van je fiets. Dat is alleen maar mooi. Ik ga verder en wens je alsnog een fijne dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ha die karel
    de zenuw die knel zit is in mijn heup hoor
    daar loopt ook een bloedader langs en die kan die tinteling veroorzaken in mijn linker been
    ja ik mag nog niet fietsen, jammer dan zou ik zelf weer op pad kunnen
    weet dat zussie met andere dingen bezig is en ook graag af wil maken
    nu mag ze met die malle zus van haar op pad
    zit nu wat ongemakkelijk met een zak vol warme kersenpitten
    ga je een fijne dag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi karel
    Jij wachten op de huisinspectie hihi
    Zullen ze zo klaar mee zijn en kan je genieten van je vrije dag.
    Betrap me erop dat ik regelmatig A oversla op wp...maar weet ook niet meer zoveel te zeggen.
    En ja een fijne dag wensen als je niet weet wat er aan de hand is klinkt ook vreemd.
    Hoop echt dat ze weer snel wat van zich laat horen.
    Oja ook op de mail die ik gestuurd heb komt niks..groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel,
    Gelukkig gaat het beter met je grote nicht..
    Goede berichten maar ze is er nog niet.
    Hier een beetje klusdag.
    Neil heeft nieuwe kettingen besteld voor de ark.De oude waren versleten..haha..nog een paar keer en ik vaar over de Amstel.Pffff..moet er niet aan denken.
    Fijne dag en ik ben druk geweest om de folders te bekijken.
    mazzel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja rookmelders...Wij hebben er ook liggen maar vind ze zo lelijk...
    Denk dat ze in de garage blijven liggen hihi
    Jij voor de tv en slangentrees opgeborgen...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja daar liggen ze goed...
    Wij ook een makkelijke hap hihi
    Ja het is weer tijd voor zuurkool en andere stampotten...haché en snert.
    Verheug e er al weer op, maar niet vandaag.
    Wij eten patatten en wel halen grijnzzzz
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij mag weer plannetjes smeden...
    Dit is voor de dag van morgen had een vooruitziende blik ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen