zondag 16 oktober 2016

geef me een dag

zo luitjes

een schitterend weekend weer ten einde
ik nu druk met een inhaal slag bij U en de mailbox

maar eerst gister nog ff
om 05:00 liep mijn wekker af , en echt vroeg lag ik er ook niet in
de avond er voor , maar ben fit genoeg , gelukkig
koffie zetten en na bakkie 1 , kwebbel geroepen
ontbijtje , ik brood met ei en bacon
hij een hap lucht uit een crosant
en op naar Maastricht en aan de wandel
een prachtige lange dag in het diepe zuiden

album , klik op kaartje
wandeling-15-oktober

werd er al aan het einde van het weekend herinnerd
om 10:00 uur vanochtend
we gingen m'n tuintje in te wandelen
lag er al een wijkje folders voor de deur , nu geen gezeur
die zijn voor morgen

wandeling-16-oktober

ja wat denk je Gerard wil komen wandelen en ik laat hem uitslapen
nee echt niet , lopen zal je
we hadden een pracht weekend al in al
en wat een weertje hé
beide kaartjes bevatten een foto albumpje
met een mix van kiekjes van mobiel en cameraatje
bij het bezien er van moet U in gedachten houden dat het half oktober is

in de maand van de gein
dromen van volgende mooie dagen

de-geest-van-de-lamp

lieve groet

Karel








11 opmerkingen:

  1. De albums al gezien...begonnen jullie met regen in maastricht?
    Hoe dan ook het werd mooi weer dus mag in de ochtend even nat zijn ;)
    En ja die geest kende ik al...door het aapje hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier was volop de zon die scheen op mijn balkon en ik dacht, ik ga er ook even van tussen om de natuur in herfstsfeer te kussen. Heerlijk gewandeld in een prachtig bos en ook even gerust op een bed van mos. Mijn woorden komen later op mijn website maar ik wil nog even wat kwijt aan jou. En dat zijn mijn lieve groetjes en wens dat het deze week die komt ook weer gezellig voor jou wezen zou. Deze week heb ik weer wat kleine bezoeken aan het ziekenhuis maar daarna maak ik het ook weer gezellig thuis. En dan wellicht een filmpje weer maken van mijn ontmoetingen op mijn YouTube kanaal, want daar vind men mijn herinneringen en ontmoetingen ook allemaal. Want dat maakt mij ook erg blij, want met mijn schrijven op de site is dit ook als een levensdagboek van mij. Bedankt Karel ook voor je reacties bij menig schrijven. Liefs Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. De albums bekijk ik later vandaag wel even, al heb ik al een paar foto,s langs zien komen. Maar nu eerst even krabbelen. Jij weer een mooi wandel weekend gehad en getroffen met het weer. Ja dat had ook anders kunnen zijn om deze tijd van het jaar. Hier op maandag ochtend nog rust, geen school dus geen gehaast. Maar vandaag wel gewoon mijn maandag ochtend klusjes even klaren dan zien we de rest van de week wel weer verder. Ik ga je een hele fijne maandag wensen, je mag weer aan de wandel maar dan wat dichter bij huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeie morgen Karel,
    je wandeling heb ik gezien en dat was een hele mooi met een lekkere grote pint op het einde hahahaha.....
    Ook de pps is prachtig in elkaar gezet van de lamp. Schitterende platen kwamen er achter iedere "wrijving" van de lamp te voorschijn. Echt supermooi.
    Geniet van vandaag (ik ga vanmiddag en avond de baas maar weer eens verblijdenbleh....)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Weet ik wel zeker dat er grapjassen tussen zitten..
    Maar ze hebben de leeftijd nog niet haha
    Voorlopig mag oma ze nog voor het lapje houden grijnzzzz
    En de papa's proberen het ook wel eens maar tegenwoordig meer bij de kinderen al is schoonmoeder ook wel een mooi doelwit ;)
    Groetjes en wandel ze met hindernissen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Prachtige foto's heb je weer gemaakt.
    De pps is echt lachen..haha.
    Dank je wel voor de folders.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo kan de oud papier man weer de deuren langs om het weer allemaal op te halen hj
    Hier restant lasagne vandaag en morgen maar weer zien...want dan ben ik een dagje foetsie...
    Smakelijk en fijne avond...de tijd tussen de reklame blokken vallen tegen als je dan zoveel wil doen. Je kan ze beter kijken dan lijken ze langer haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee ben nog steeds geen man... hj
    Wel reclame rondbrengen maar niet kijken...tja de reclame blokken dus ook niet.
    Hier moeten de batterijen vervangen worden van het wegzappen van de reclame ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Ja jij gister weer bij mooi weer de wijken in geweest. Ook hier was het droog en zonnig en ik ben gister middag ook even het dorp in gefietst maar voor heel wat anders. Moet je vandaag ook nog de wijken in of heb je een vrije dag? Ik zie vandaag wel want ben vrijwel de hele dag alleen. Ritza gaat straks met een vriendin naar Leeuwarden en zus heeft vandaag bezoek. Daar wip ook ik even aan hoor maar verder zie ik vandaag wel. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Alles is weer "normaal"In mijn kajuitje.
    Neil werkt weer met gepaste tegenzin.
    Vanmorgen een vrolijk bericht.
    Kleindochter is geslaagd voor haar rijbewijs.wat was ze blij en opgelucht.
    Oma natuurlijk berentrots.Zo op een driewieler en dan in een auto.Tijd vliegt voorbij.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha ik was dus gisteravond eerder weg hier dan jij grijnzzzz
    Ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar wist dat ik vanmorgen bijtijds opgehaald werd..
    Nog net tijd gehad voor een bakkie en boterham...en toen al weg.
    Maar dochter is goed geslaagd...en gelijk alles bij elkaar (hele gaderobe)zelfs laarsjes ook nog erbij. En ikke 1 trui haha...maar goed zij moet er een snipperdag voor nemen dus fijn dat ze klaar is nu. Op wat kleine dingen na...zoals legging en dikke panty's
    Maar dat kan ze hier in de winkel ook wel vinden.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen