donderdag 6 oktober 2016

herfst

zo luitjes

we hadden de 1ste vorst aan de grond
was ook een mooie heldere nacht vol sterren en de maan sikkel goed zichtbaar
en ja op de fiets kan de jas wel aan ook
deed minder dan ik me voor genomen had
maar zette wel m'n 1ste advertentie op marktplaats
m'n randonneur fiets staat te koop
ben benieuwd

ja de herfst is er nu echt wel
dat ik wil U verblijden met een mooie pps

herfst-greetje

in de maand van de gein
terug in de klas
;)

belgisch-onderwijs

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

17 opmerkingen:

  1. Ha jij ook weer een blogje in elkaar gezet...wat een mooie van greetje en tja die onderste is goed voor :) :) :)
    hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Haha.. een ondeugend ppsje.Wel om te lachen.
    Vandaag een rommelige dag vol obstakels.
    Neil gaat een weekendje naar de Ardennen.
    Dan moet er van alles mee.
    Nu ffkes rust in de tent.
    Fijne avond.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag het heel goed gemerkt dat de koude er is, maar ja het hoort erbij.Je krijgt in elk geval de groetjes ook van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. viel mij nog mee de koude , hou het nog op frisjes
      groetjes wederom

      Verwijderen
  4. Wie ik te laat of jij om half 9 smakelijk haha
    Waren we op aan het passen...was je een tukkie aan het doen ?
    Ja de lachjes zijn binnen grijnzzzz
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij zei om half 9 smakelijk te laat...dus wie heeft het dan over te laat?
    Volgens mij was je de smakelijk ronde vergeten en gewoon gaan eten hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Zo eerst weer even een rondje krabbelen en dan zo in de kleren en straks eerst naar zus. Hoe en wat daar gister dat lees je wel op mijn blog. Dus jij wat op markt plaats gezet. Ik heb daar niets mee maar zou mooi zijn als je de fiets zo kan verkopen. Ja het is frisjes en moet even wennen maar wat treffen we het nog met dit weer... Ik zal zo de dag beginnen en wens jou ook een hele fijne vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel
    Wat een prachtige pps ,ik heb genoten van die schitterende foto's en ik heb wel ff moeten lachen.Het is echt zulk mooi Herfst weer en ja het is wat frisser maar dat vind ik niet erg .Wel balen dat ik nu juist zo hangerig ben en geen dus fut heb om er op uit te gaan want dan moet ik een doos kleenex onder mijn arm meenemen haha ,maar dat is met een paar dagen wel weer over
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Niks met dochters dat doen we vanmiddag met zijn 2tjes hihi
    Jij een feessie en fijn met oud collega's kletsen enz hj
    Zal ook wel vermoeiend zijn...hoop dat je er veelziet want meestal is het zodat juist degene die je wil spreken er dan niet zijn.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu dat shoppen wordt alweer uitgesteld...zal morgen wel worden hj
    De weekboodschapjes worden nu gedaan...en ja dan is het te laat om nog te gaan want ga hutspot maken. Morgen weer een dag...en voor jou een lesje ;)
    Veel plezier met je oud collega's

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    ik ben laat met bezoeken en reacties maar we vorige week een lekker weekje weg en dat heeft ons ook goed gedaan hoor.

    Maar wat lees ik: Doe je je fiets weg!! Kennelijk heb ik iets gemist maar ik moet nog verder bijlezen. De herfst is er nu inderdaad en dat is best te voelen ook hihi.... Leuke en mooie pps, de herfst heeft echt wel z'n mooie momenten :-)
    lieve groejtes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat moet ik nu denken...of je was in slaapgevallen of het was heel gezellig op je feessie...
    Grijnzzzz
    Ga slapen op een heerlijk zacht kussen...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Jij aan het uitslapen denk ik. Gister een feestje van een oud collega. Kan die mar gaan vliegtuig spotten in zijn vrije tijd hihihi. Zal vast wel gezellig zij geweest. Jij vandaag ook nog aan de wandel of maar even bijkomen van gister? Ik ben straks eerst weer even naar Fon, de konijntjes even doen en even wassen. Vandaag komt Milli ook weer thuis en moet even om boodschappen. Ik wens je een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. goed morgen karel
    maar even wat bij jullie typelen
    heb geen fijne nacht gehad, kan mijn pootje niet pijnvrij krijgen
    maar straks maar een pijnstiller nemen dan
    karel wens je een fijne zaterdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel,
    Gisteren lag ziggo er bij on er uit.
    Geen tv, radio,internet en geen telefoon.
    Nu is mijn pc en ook de tv heel traag met alles.Ik vermoed dat nog niet alles in orde is.
    Mocht je niks horen dan weet je waarom.
    Ik baal als een stekker.Net nu Neil niet thuis is.
    Groetjes en geniet van deze mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja je had nog netjes trusten gezegd...lief :)

    BeantwoordenVerwijderen