dinsdag 11 oktober 2016

kinderen

zo luitjes

ook deze dinsdag loopt op z'n eind
het was geen dolle dinsdag
gewoon een dag als alle anderen
ben al aardig gewend aan het gepensioneerd zijn
went snel hoor
hihi

liep nog ff een wijkje in de ochtend , gelijk een boodschap nadien
had dus eten en drinken in huis , en toch haalde ik een bak chinees
kan verkeren
hihi

vandaag was er ook een man van de woningbouw hier voor wat zei daar
pion noemen
wij noemen het flauwekul
al werden er wel rookmelders geplaatst nu

iets heel anders , ik zocht een pps voor bij de gein van de maand
vond ik , en beter nog
vond er 1 passende voor hier bij
toch
mijn leeftijd dus
;)

age-of-innocencia

in de maand van de gein
kinderen

ah-ces-gamins

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

10 opmerkingen:

  1. Schrok me rot...hahaha
    Maar gelukkig het zijn andere ;)
    Wel heel mooie beide :)
    Sluit ook zo af want wakker worden van de wekker brrrr
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Zo mijn taak bij Marten zit er weer op en inderdaad het is er nu schoner dan het wel eens is nu hij weekjes weg is. Het kacheltje kon daar vanmorgen al wel even aan al is het maar even om de kou er uit te krijgen, je kunt nu ook daar echt merken dat het kouder wordt. Nog even en dan ga ik zelf ook weer wat later weg want met lampenlicht werken is niet echt fijn. Bij zus even een bakkie gedaan en gelijk even samen om eten geweest, is dat maar in huis en ga ik hier zo ook maar weer eens wat doen. Moet ik vanmiddag maar weer even met mijn huiswerk aan de gang want dat blijft er zo ook wat bij. Ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Nu die wekkerwas een telefoon die rammelde...en ja hoor Daan en Guus komen zo met de mams..
    Dus zal vandaag wel spelletjes mogen doen.
    Hoop wel dat ik tussendoor de strijk nog weg kan werken.
    Maar guus gaat slapen dus een mooi karweitje voor dan.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Twee prachtige ppsjes, al die kindersmoeltjes,heerlijk om te zien.Een goede keus.
    Ik heb geen brandmelders, het is hier te laag.Als je een ei bakt begon ie al te loeien.
    Niks gedaan.
    Toen maar aan zoonlief gegeven.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo allemaal weer de deur uit en opa gelijk een stukje lopen.
    Die wekker stond in het blogje ja...en slapen vind Guus prima...als je zegt ga je slapen loopt hij al naar de trap en als je niet oplet is hij al boven hihi
    In de tussentijd met Daan gespeeld en vanmorgen de strijk al gedaan.
    Was niet veel strijk meer en ligt en hangt weer in de kast...
    Jij morgen een wandeling wij een feessie...broer is jarig en naar Swalmen
    Dus onze dag is ook gevuld...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha ik ken er ook nog een...die van de tukkies ;)
    Ja na 4 uur het rijk alleen...was een druk dagje.
    De kleintjes met de knikkerbaan gespeeld...die ik voor 1 eurie heb gekocht grijnzzzz
    Ze vonden het geweldig...maar zie je wel op de foto's
    Ben blogjes aan het maken hihi...zo leuk om te doen...voorraad wordt wel groot zo ;)
    Lachen om Tineke op welke zender is dat dan?
    mzl en hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk zo hoort het vandaag mee gespeeld en gelijk foto's ervan ;)
    Met de foon foto maken en doorsturen naar mij dus haha
    Echt leuk geworden...hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dus je camera is afgeschreven...of zou die nog te maken zijn?
    Een goeie telefoon geeft bijna mooiere foto's dan een camera...maar goed dochter heeft dan ook een hele luxe van de baas ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh jij bent echt erg of had je er 2 in de chat?
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Ben nog niet helemaal bij geloof ik.. ben je nu gister aan de wandel gewest of ga je vandaag. Ja ben momenteel een beetje druk met andere dingen en als ik savonds even ga zitten dan is het voor ontspanning, dus een spelletje. Ben er gister even uit geweest, was ook wel even lekker. Vandaag een dubbele rit met zus, zowel deze ochtend als vanmiddag. Maar vandaag ook weer even in huis het nodige doen want alles blijft nu liggen. Maar komt ook wel weer op orde. Ik ga je nu eerst een hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen