dinsdag 18 oktober 2016

oktober herfst maand

zo luitjes

het is nu echt herfst hier , maar hoef er niet op uit
deed eerder al boodschapjes zo dat ik een pan vol boerenkool kan maken
met spek en rookworst
deed ook een was draaien en zou nog dit en dat
nu dat is blijven liggen
hihi
loopt ook niet weg

nu regent het wat en de wind trekt behoorlijk aan
ook nam ik voor de maandag nog een wijkje aan voor vast
lukt wel om dat te doen
en heb ik met Sint en Zwarte Piet
misschien wat in de schoen
:)


oktobermaand

in de maand van de gein
blijf ik bij de mooie natuur

natuur_en_sex

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

22 opmerkingen:

  1. Hallo die Karel de dag begon heerlijk zonnig maar later kwamen toch enkele buitjes het bos wat vochtig maken. Want ja daar zit ik even voor wat dagen. Was eerst even bij de zee en deze nam ook mooie melodie├źn met zich mee voor mij. Verder heb ik heb hier ook niets te klagen. Ontbijtje komt elke morgen bij mij zelf op bezoek en de natuur is hier ook om de hoek. Geen wasje en heerlijk geen strijkje ditmaal.En ja je foto's heb ik wel even kunnen ontmoeten maar toen vloog het internet hier even weg wat ook niet erg is want ik moest en ga nog vele dingen hier begroeten. De sd kaart staat volop met mooie sfeerbeelden en straks even naar het dorp om wat knabbels te halen voor mijn bos familie. Deze heb ik helaas nog niet ontmoet. Ik wens je fijne dagen toe. Liefs Tine.ps waarom krijg ik steeds bij te zien ongeldige url tekens

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Laat vandaag maar ik ben er wel hihi
    Kletsnat geworden want het regende vanaf 2 uur en ja winkel in winkel uit dan wordt je nat...zeiknat haha
    Een prachtige nieuwe van de oktobermaand...die heeft mijn voorkeur.
    Smakelijk is te laat maar fijne avond kan nog wel...toch?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja de heuvelgalerij maar die hadden we in de ochtend gehad...wat eten erna en vanaf die tijd plensbuien. Dus we hadden er last van...
    Wat dat nu weer is...kan bij Bea niet reageren...plaats een reactie en als ik erna kijk is die weg pfftttt...wat nu weer ;)
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is alweer opgelost...kan er weer komen en de reactie is in moderatie...dus komt wel goed.
    Nee de krant moet nieuws melden en is geen roddelpers.
    Ja dochter heeft minder tijd dan ik dus ben blij voor haar en ja was gezellig ook nog eens.
    Samen lunchen en bijkletsen...fototjes van de verjaardag gezien en filmpjes van de viering op school. Ha deze week en dan heeft hij al een week vakantie, maar het is een feit van de 6 kleinkinderen zitten er nu 3 officieel op school grijnzzzz
    mzl en hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja ik snap die moderatie ook niet zo goed...verwijder het wel als het me niet bevalt of gooi ze in de spam is dat gelijk ook opgelost hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi, friend Karel ... wishing you a very good and too stormy fall season ... the nature sex pics are just too funny ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. ja doe jij maar even rustig aan vandaag, alleen het hoog nodige en nee de was loopt echt niet weg. Kan het merken hoor dat het niet meer naar buiten kan om te drogen, heb binnen minder plek dus een extra was kan nu even niet meer gedraaid. Hier komt het zonnetje er weer door, maar alles is nat. Heb hier thuis ook al even een begin gemaakt met wat hh werkjes maar ga straks eerst met zus naar Harlingen voor boodschappen en gelijk even om pyama,s kijken. Jij hebt het al weer over de Sinterklaas, nou eerst Halloween en Sint Maarten nog hoor, niet te snel. Ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel,
    Haha..wat is de natuur toch mooi...
    Mooie ppsjes.
    Hier volop zon en de wind is gaan liggen.
    Lekker wandelweer,lijkt mij.
    Maar jij bent met de boerenkool bezig, ook lekker.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi karel
    Nee ik doelde op een reactie die mij niet bevalt die gooi ik wel weg of in de spam.
    Maar die moderatie is voor mensen die ongewilde reacties krijgen en zo zelf het heft in handen hebben. Heb ik tot nu toe nooit nodig gehad.
    dus jij volop aan de poets...en slangentrees helpt je een handje...leuk toch hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha je bent in de rustmode en wacht tot je aanval van werklust over gaat hihi
    Hier de bovenboel op orde..straks de badkamer nog even onder handen nemen.
    Morgen naar Vera's school (opa's en Oma's zijn uitgenodigd)en dan vrijdag de benedenboel maar.
    Is de week ook weer vol.
    Voor eten moet ik nog de deur uit...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je vind vast wel wat...in de bossen is het nu mooi dus daar moet je zijn.
    En gelijk wat boven je hoofd als het regent grijnzzzz
    Ga de plakstoel even rust geven...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Had ik me net losgerukt van de plakstoel komt er bezoek...ja dus weer de planning in de soep...
    Eten we die nu maar op dan..soep en piza...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kwam dit tegen en ja als rasechte brabantse moest daar een blogje van gemaakt worden natuurlijk...
    Dus werk aan de winkel...en clara van stal gehaald hihi
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb je het dan over fb messenger...of de andere?
    Ja clara is ook een koeienaam dus zal wel op stal staan grijnzzzz
    hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wie is die jippie nu weer...jij word er in ieder geval blij van ;)
    Joepieajee

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Blij als het regent...gelukkig maar want er komt nog genoeg.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wees blij als het regent als je niet blij bent regent het ook ;)
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat zei ja al...overal, dus betti in de ruststand tot jij weer wakker bent en blij :)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedemorgen Karel Donderdag alweer en jij denk ik even een uurtje langer slapen. Dat wil nu wel. Ik ga zo eerst even in de kleren, kans dat ik om even voor 8 weer even moet rijden, Fonnie moet naar de fysio. Ze zou op de fiets tenzij het hondenhokjes regent. Ik hou het even kort maar wens je nog wel een hele fijne donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mogge karel
    Worstebroodje in de ochten brrr moet er niet aan denken.
    Hier regent het maar geeft niet we gaan naar school dus zijn onder de pannen hj
    Straks eerst de andere opa ophalen en gaan we met 3en sterk naar de school van Vera...de andere oma moet werken vandaag dus die kan niet mee.
    Voor zover ik weet gaan ze met de klas optreden voor ons...en er zijn veel klassen dus zal wel een lange rit worden.
    Jij aan de slag met HH is ook een mooie bezigheid met dit weer...
    groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ojee geen koffie...nee dat kan natuurlijk niet haha
    Dus maar gelijk halen want wie weet is de regen er zo ook bij jou weer.
    Vorige week was het bij Marijn en ja das een uur rijden en weer een uur terug...ben je gelijk een dag kwijt. Maar daar was opa alleen naar toe gegaan...want per kind een opa of oma.
    Nu is het een 20 minuten rijden maar met omweg dus wordt een half uur...heb er zin in :)
    Groetjes en ala aan de slag jij grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Onze dag was zeker niet rustig hihi
    Maar wat leuk was het...ee zaal vol Opa's en Oma's en zwaaiende kindjes als ze wisten waar ze zaten ...echt leuk.
    7 klassen een uitvoering gedaan in de vorm van liedjes en de klas van vera het lied van de botermarkt. En iedere keer kwam er eentje verkleed bij van de barones tot aan de kastelein...was een leuk optreden. En ja hoor zwaaien naar opa en oma...en opa. Ze wist dat we er waren en dus was het goed ;)
    Smakelijk is te laat maar een fijne avond dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen