maandag 24 oktober 2016

pc ff weg

zo luitjes

ik had een fijn weekend
en ik hoop U ook
zaterdag maakte ik een mooie wandeling zo U wel weet
zondag hield ik een beetje een rustdag , tot er een wijkje folders werd gebracht
toen was ik dus ff aan het wandelen met hindernissen
onder een stralend zonnetje

na een hapje eten haalde ik m'n ouwe pc van boven
en sloot deze aan , haalde tig updates op
nadat ik microsoft Essentials had laten scannen
waarom dit alles zal ik U laten zien
een paar maal onderstaand beeld
en als U daar op klikt hoord U ook wat ik afgelopen week hoore
vermoedelijk de koeling die aanloopt
dus geen goede koeling en vandaar dat scherm
breng ik morgen pctje ff naar de zaak
heb dan morgen ook mijn 3 andere wijkjes
dus zal weinig online zijn
maar ik wed dat U zich ook wel zonder mij vermaakt
:)

imag0210

in de maand van de gein
spreekwoorden-gezegden-en-aforismen-4

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

20 opmerkingen:

  1. Een ouwe bekende maar wel leuk om weer eens te zien.
    En ja je filmpje...je wil niet weten wat mijn pc voor geluid maakt bij het opstarten hj
    Leuk vogeltje...nu nog een foto bij het aanmelden grijnzzzz
    Komt vast goed,,,
    Zal er ook niet veel zijn morgen...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wishing you a very good week, friend Karel ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Funny ... it's only 2141hrs here and still Oct 23rd ... go figure, eh?

      Verwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Maandag alweer en de nieuwe week gaat weer beginnen. Ja jij vandaag weer de wijken in en gister ook al het een en ander weg gebracht, dat scheelt vandaag weer. En je pc even naar de maker, zal wel vanmiddag worden want maandag ochtend zijn de meeste winkels nog niet open. Hopelijk kan die gemaakt worden. Ik zal zo ook de dag beginnen, Ritza weer naar school en ik hier weer aan de slag. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Zo even pauzeren...bammetje gegeten en nu mogen ze een filmpje kijken.
    Even rust voor opa (die meekijkt) en ik mijn rondje maken.
    Je boft weer met het weer toch?
    Straks hier ook naar buiten met die 2
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Regenlaarzen aan...plu mee en op naar buiten ;)
    Ja hier regent het...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee oma is niet mee de regen in gegaan...
    Ben me daar gek haha.
    Zo de avond bijna om en de strijkwas klaar en in de kast...nu de was van broertje nog maar die moet eerst drogen...hangt al wel op zolder.
    Dus niks bankhangen maar de strijkplank voor de tv en 2 vliegen in een klap.
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe raad je het zo...maar niet om foto's te scoren maar bij jullie krabbelen...lekker toch?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee het strijkt makkelijker nat...maar lijkt me niet zo gezond slapen op een nat matras.
    pfffftttt hihi
    Morgen de hele dag voor de strijk...de plank staat er nog
    Trusten nog een x dan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee juist een dik...kan veel vocht intrekken :(
    En gaat hier de pc uit...en ik slapen.
    Oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. jij ook al weer wakker zag ik. Dus vandaag even stoffen en een pan zuurkool maken en verder maar kijken. Jij gister de boel weer weg gebracht en gelijk een afspraak gemaakt vanwege je pc. Ik zal even een afspraak maken met de woningbouw want zag gister dat ik lekkerij heb op zolder.. Verder zie ik vandaag ook wel weer... in ieder geval even de dingetjes doen waar ik gister niet meer aan toe ben gekomen. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    Ik heb geen verstand van computers maar de herrie hoor ik wel
    Gelukkig stopt het wel.
    Haha..mooi pps met al de gezegdes,enz.
    Altijd leuk om te lezen.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi karel
    Je nichtje wil opheldering over de matras hj
    Jij dingen die je moet vandaag...dacht dat dat moeten ver achter je lag ;)
    Morgen weer een dag haha
    Zal vandaag even de eerste voorraad in gaan slaan voor zondag en niet alles tot het laatste moment bewaren. Komt omdat woensdag en vrijdag wegvallen door andere bezigheden...dus moet even tussen door allemaal, maar met mijn strakke planning gaat dat helemaal goed komen :)
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zou het omdraaien hoor eerst smerig maken en dan alles in een keer schoon maken.
    Tja wat zou er zondag zijn...hier in huis volle bak.
    Ruim 30 staan er op de teller met kleintjes erbij...en dat de hele dag door.
    Hoop op een beetje spreiding zodat het te overzien is.
    En ja wat sla ik in...wie weet de kar van de suup hj
    mzl en veel plezier bij wat je "mag doen"

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nu daar wordt ik niet blij van pffttt van 9 tot 9
    Gelukkig begint de grote stroom pas in de namiddag en de kleintjes al in de morgen.
    En met een beetje geluk heb ik hulp in de middag grijnzzzz
    Albert is in dec jarig grijnzzzzz
    Dus jij hebt het al op...hier ze ik het zo in de oven en eten om 6 uur...
    tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Denk dat je onder de kat wel een nieuwe vind...en ja bosman stond al op WP
    Dus ze belden je wakker...was ook lang genoeg voor een tukkie toch?
    pffttt 7 uur in de nacht?
    Fijne rustige hangavond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja scheutig met foto's ben ik niet hè, maar wat jij daarmee moet is me een raadsel.
    Want gebruiken mag je die niet...grijnzzzz
    Geintje hoor...
    Dus 7 uur vind jij normaal om ergens op bezoek te gaan...nu hier niet welkom dan haha
    Verjaardagsblogje van jou en co is al klaar...bijtijds hè
    Voordeel van in voren werken.
    Keek net naar daklozen in A'dam was best leuk om te kijken.
    Mzl of slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha ik kan het zo leveren maar doe het niet grijnzzzz
    Was om half 10 op rtl 4 en vind het een prachtprogramma waarin ze daklozen een half jaar gaan volgen.
    Hoop dat ze hun leven met hulp weer op de rit krijgen.
    Trusten ennehhhh zoek ze whahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel verstandig om te gaan slapen...doe ik zo ook :)
    Even kijken of het goeie blogje op wp komt...nee ko en fo heb ik nog niet klaar hihi
    Ja als zich iets aandiend dan moet je daar gebruik van maken toch?
    Sweet dreams

    BeantwoordenVerwijderen