donderdag 20 oktober 2016

plannetjes maken

zo luitjes

ja ik spendeerde meer tijd aan plannetjes smeden dan aan het
HuisHaten
nu is dat geen ramp hoor , ik heb het aardig op orde in m'n huisje
komt zo , deze dagen is het wat winderig en nat
en dat zijn we natuurlijk snel zat
maar het weekend heeft wat droog weer in het vat
dus ik wat sites bij de hoorns gevat
zoals het weer en de NS en zelfs 9292
en zocht eerst naar het vervolg op het Brabantsvennenpad
maar het is wat moeilijk daar heen en terug te komen door werk aan het spoor
dus ik ga een deels onbekende kant op
wat dat is verneemt U zaterdag
maar het geeft wel aan
aan welke kant ik sta in de volgende pps
hihi

de-keuze-2

in de maand van de gein
keuzes maken
:)

bauchnabel-tatoo

wens ik U

een fijne avond
en een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

18 opmerkingen:

  1. Ha de eerste had ik ook al eens...wel ruim een jaar terug dus was verrast om die weer te zien.
    En dan de tatoos hou er helemaal niet van en een echt mooie zat er niet tussen ook...
    Dus wachten tot zaterdag voor je een tipje laat zien. hj
    Ben benieuwd...
    En dat is echt zo hoor...1 uur rijden heen dan daar doen wat je wil doen...eten en wegwezen
    Dan is er echt 1 dag voorbij...en avond voor je weer thuis bent.
    Nu waren we om kwart voor 1 weg en om half 6 weer thuis dat is een halve dag hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind tatoo's verschrikkelijk om te zien...denk dan altijd wat doe je jezelf aan.
    Al zijn er best mooie maar dan nog vind ik het niks.
    Wat zijn ze allemaal stil hè onze blogmaatjes...geen tijd meer om een kwartiertje te besteden aan een krabbel...want meer tijd is er niet voor nodig.
    Vast belangrijkere dingen te doen...;)
    Dat uur heen en uur terug is het begin en eind hj
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pftttt je zit me te stangen...
    Van mij mogen ze hoor, zolang ze maar niet vragen of ik het mooi vind grijnzzz
    Valt me gewoon op dat ze er steeds minder zijn
    Wij zijn de diehards hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Over die dag weg...haha een dunschillertje je kan dan beter een sche(er)pmes nemen
    Onder de wol goed plan...is wel nog vroeg grijnzzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben je nu nog niet klaar met dat uur heen en terug pffttt
    Ga maar slapen morgen vergeten waar we het over hadden en overnieuw beginnen gnagna
    Slaap wel met je mop

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Dus plannetje gesmeed voor het weekend. Nou ik niet en zie wel hoe het komend weekend gaat verlopen. Vandaag komt Aimillio,s ook een extra dagje thuis. Hoe laat is nog niet bekend maar dat zien we wel. Ja ik lees hier boven dat de blogmaatjes er wat minder zijn. Ik zit hier wel regelmatig hoor maar heb huiswerk voor de stichting en ja dan blijft het bloggen er wel wat bij. Maar goed dat is nu even niet anders, moet mijn tijd wel een beetje verdelen en je weet dat het hier altijd een gaan en komen is dus als ik dan even tijd over heb is die even voor mezelf. Straks de koffie drinkers weer over de vloer en de boel moet hier weer even goed recht getrokken voor het weekend dus ik ga je nu een hele fijne vrijdag wensen en straks snel de dag beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goedemorgen karel
    dus weer plannen aan het smeden voor het weekend
    nou ik bedenk het in de morgen en kom er dan achter dat het bij mij nooit als geplant loopt
    zo hou je altijd wat te doen achter de hand haha
    zal straks even mijn schoenen nakijken, moet een schoen dragen met een klein hakte zei de masseur
    laat mij nu heel veel met blokhak hebben, maar een klein hakje moet ik zoeken
    ja en met maat goliath koop je ook niet snel even een paar
    zou ik rechter gaan lopen en mijn onderrug mee ontlasten
    heb ook gewichtje voor een been oefening mee gekregen
    ja linkerpootje valt nog wel eens uit, dus die moet geprikkelt worden
    jij geen last van met je wandelbenen
    karel wens je een fijne vrijdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mogge karel
    Hier loopt het zoals de planning was...de badkamer die was blijven liggen is schoon en de wc beneden. Zo meteen verder met de kamer en keuken. Neem ik er gelijk de voorraam bij waar geen gordijnen hangen...lijkt het of de ramen allemaal weer schoon zijn...maar de zon schijnt dus maar ffkes wachten tot die weg is hihi...anders krijg ik strepen op de raam pffttt
    Je kon dat uur nog niet loslaten las ik wel haha...groetjes en werk ze
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo zon is weg dus ben met water kliederen...hihi
    Loslaten...loslaten...loslaten
    Whahaha Ja als de zon schijnt dan zijn de ramen bijna nooit schoon.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel.
    Een bekend ppsje maar die met die tattoos is wel grappig.
    Voor mij onbekend.
    Hier is de zon niet weg maar schijnt heerlijk door het vensterglas.
    Je hebt genoeg plannen voor het weekend, het belooft mooi weer te worden.
    Bedankt weer voor de weekend folders.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo de zon schijnt weer maar de raam is schoon :)
    Dus als het weekend de zon schijnt zitten we er stralend bij...
    Jij jezelf onder handen nemen...ja moet ook af en toe hihi
    Denk dat hij anders niks heeft om aan te trekken als je zo gaat strijken grijnzzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat kan natuurlijk ook hihi
    Maar de versie anders niks om aan te doen is ook nog van kracht...
    Hier beide kanten schoon...binnen en buiten haha 1 grote raam, de rest zit verborgen achter paneelgordijnen grijnzzzz
    De boodschapjes worden hier gedaan en ik intussen verder met de kamer.
    Schiet al lekker op...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje wat ben je weervroeg met je eten...
    Ja zo ga je niet de straat op dus wie weet heeft ie nog wel meer strijk...lees de tekst maar eens goed die erbij staat haha
    Fijne avond want smakelijk zal wel niet meer nodig zijn...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben klaar met de kamer en ja ik kijk op de klok en dat betekend richting keuken nu...6 uur eten
    Ha ik wil dat ook altijd laten doen maar lukt niet hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ik daar nooit op gekomen ben...in het weekend de was van broertje en eens uitproberen dan...
    hj De tuk nog bezig ?
    fijne avond moatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weet niet of iemand daar blij van word hj
    hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je bedoeld dat hij het dan zelf kan doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Denk er staat een blogje met welke kant je op gaat...nog niet dus
    Tja je zei ook zaterdag en das morgen pas grijnzzzz
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen