zaterdag 8 oktober 2016

weekend weerspiegelingen

zo luitjes

weekend weer daar
en ik geloof best aardig weer

gister een zeer geslaagd afscheid feessie van een oud collega
welke met pensioen is nu ook
vele oud collega's waren er op af gekomen
gezellig zo die ouwe garde weer eens te zien

ik heb geen plannen gemaakt , zal het nemen zo het komt
misschien wat tijd om eens achterover te leunen
en de weerspiegelingen van de afgelopen tijd bekijken
of er op uit gaan en natuurlijke gaan bekijken

weerspiegelingen-lidia

in de maand van de gein
wil ik U waarschuwen , mocht U plannen hebben om te gaan klussen

ca-bricole

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. Hoi Karel
    Je bent snel met je nieuwe blogjes hj
    Een prachtige met de spiegelingen en ik maak je blij want was nieuw voor mij :)
    en die onderste...toevallig gister net zoiets ingepland maar dan een andere hihi
    Gister toch nog gewinkeld en geslaagd voor manlief...
    Nu ik nog voor een stelletje chique en ben dan ook klaar, want ja ook ik had wat kledij. ;)
    Dus de stampot wordt vandaag want waren pas na zessen thuis...dus snel een boterham gepikt.
    Groetjes en geniet je weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en wat anders dan aan de kringloop geven...
    Zag het op fb...en kon het niet laten om er wat onder te plaatsen.
    En willen ze een proefritje maken even rijbewijs of wat waardevols vragen voor ze weg fietsen.
    s6 ermee
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O dus ze kunnen er niet op weg fietsen haha
    Je bent er vroeg bij...hier ruik ik de uien en wortelen...zo nog ffkes de spek baken en worst warm maken en we kunnen ook eten.
    Mag nog een keer met jongste dochter winkelen komt goed grijnzzzz
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee hoor...de jongste wil altijd graag dat ik mee ga...slaagt ze beter ;)
    En is nog gezellig ook...
    Ja dat eten is op :) maar nog genoeg voor morgen.
    Jij zal intussen de vaat ook wel klaar hebben toch?
    En loopfietsen zijn erg in trek bij ouders met kleine kinderen haha
    hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onzin verkopen we toch hè...dus de vaat staat er nog...als die maar geen pootjes krijgt dan en ervan door gaat met de loopfiets grijnzzzz
    Slaap lekker en hoop voor je dat je een deal kan sluiten.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Jij was er al weer vroeg, en ik ben heel erg laat. Ja zou uit slapen maar wist niet dat het zo laat zou worden hihihi. Half 10 pas uit bed. Heb de uurtjes nodig gehad denk ik. Meestal is uitslapen bij mij een uurtje of anderhalf uurtje langer.. Dus jij verder geen plannen en je moet vanmiddag thuis zijn omdat er iemand kan komen voor je advertentie. Geen wandeling in je tuintje dus vandaag. Ik ga ok snel door en straks snel even naar zus. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Alles werkt weer goed..pffffff. gelukkig.
    Haha.. die onderste pps vaak gezien maar toch iedere keer verbaasd met die rare fratsen die mensen uithalen.
    Het blijft leuk om te zien.De bovenste is mooi.
    Nog een fijne zondag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vergeet ik, succes met het verkopen van je fiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi karel
    Ja die mooie sterrenhemel zie ik voor ik ga slapen niet als ik wakker wordt hihi
    Heerlijk gebadderd en de was aan gezet...dacht ik trek gelijk de bedden af...hihi lijkt wel maandag wasdag. Kan maar klaar zijn toch en we zijn vandaag toch niks anders van plan.
    Is dat mooi klaar als de was van broertje komt.
    Groetjes en geniet je dag...oja s6 met de loopfiets hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat fijn dat je er wat mee bent opgeschoten.
    En de vraagprijs gekregen of moest je water bij de wijn doen?
    In ieder geval gelukt...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede zaken gedaan dus...goed zo.
    Ha ik zou gelijk denken had meer kunnen vragen ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dus je hebt er zowiezo een goed gevoel aan over gehouden en die fiets mag weer naar plekken waar die voor gemaakt was.
    Dan is het goed zo toch?
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Karel. Zo de nieuwe week gaat weer beginnen en jij vandaag de wijken weer in. Een ritje minder want je hebt gister ook al wat gedaan... Dus de afspraak ook geweest en de fiets weer naar een nieuwe eigenaar. Heb je weer iemand blij kunnen maken dat geeft altijd een goed gevoel. Ik ga zo de dag hier beginnen en maar even kijken hoe ver ik met de hh klusjes kom vandaag. Straks even een ritje met zus naar de huisarts. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen