woensdag 16 november 2016

14 dagen

zo luitjes

gister was ik 14 dagen zonder bier
had geen nare bij of nawerkingen hihi
en ga er mee verder , voor eerst de maand vol
en wie weet verleng ik de periode wel
ja ik lust een flinke pint hoor , maar daar moet dus ff een stop op
en een fles of blik met een stop er op is lastig drinken

gedachten-hoop-en-vertrouwen

ik had een rustige dag gister , wat een smerig weer , bah
kreeg winterslaap neigingen en gaf er aan toe
maar vandaag moet ik er wel op uit
de koelkast en andere kasten en laden
potten en pannen
zijn leeg
dus op naar markt en suup
en dan aan de kokkerel

in de maand van de bloemen

accepte-mes-fleurs

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

17 opmerkingen:

  1. Hoi karel ja dat was te vroeg hihi
    Jij dus een flinke stap in de goede richting gezet en uit de oude gestapt. Knap hoor.
    De eerste pps heb ik ook ergens verstopt zitten...weet alleen niet of die er al was of nog komt hihi
    Maar het is een mooie dus mag blijven grijnzzzz
    En ja die bloemen zet ik wel weer in de vaas... ;)
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Goed van je om al 14 dagen de biertjes te laten staan.
    De ppsjes zijn weer mooi.
    Het zonnetje komt te voorschijn, heerlijk.
    Nog een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och plannen zijn er om er vanaf te wijken hihi
    Moest gelijk lachen toen ik dat las...dus dat levert je een extra :) op
    Je moet wel eten straks hoor...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zal verder , ben weer druk met van alles behalve scheren en HH :)
    komt ook weer goed :)
    Daarom dus...en een extra lachje levert het op.
    Nu mijn plan om de beneden boel aan te pakken is ook anders verlopen dan ik wilde...ook dat komt weer goed ;)
    Smakelijk en fijne avond...als je tenminste nog aan boodschapjes toekomt.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeg dat dan hihi
    Maakte me zorgen over de ingebouwde helm
    Hiet net een belletje mams is ziek dus wij mogen morgen oppassen...
    Het gaat altijd anders dan gepland pfftt
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee klopt en zeker als het nodig is...dan zijn we er.
    hihi wie van de 3...we gaan naar Vera en Mathijs.
    Want ja die moet uit school gehaald worden en weer er naartoe gebracht en met een zieke mams valt dat niet mee...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook mijn plan vanaf 8 uur...
    Ja anders zou ze het niet vragen.
    Hoop alleen dat we goed beschermd zijn door de griepprik ;)
    Dus het plannetje om mee te gaan naar de receptie morgen en ik in de tussentijd de stad kan ik wel laten varen... ;)
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu voor zover ik weet krijgt dochter die ook...maar toch ziek.
    Ja de planning die er was valt in duigen nu...geeft niet komen nog dagen genoeg.
    hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij hebben Ali B gekeken op volle toeren...echt geweldig :)
    Ja die plannen lopen niet weg...hopelijk mijn darmen na morgen ook niet haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was met Boudewijn de Groot en Herman v Veen
      Zal in ieder geval heel goed opletten...trusten

      Verwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Ja gister was ik even niet komen krabbelen.. maar nu ben ik er weer hoor. Dus jij al twee weken zonder biertje.. nou denk dat je dat ook nog wel even kunt volhouden. Gaat zo door zou ik zeggen. Jij gister de boel ook weer even moeten vullen in de kast.. ik ben gister vergeten groente mee te nemen voor vandaag, maar ga straks eerst even ritje suup want we eten tussen de middag weer warm. Vanmiddag zal ik wel weer in de Waag zitten. Ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mogge karel
    Aha zo bedoelde je dat...ja kan er zelf weinig aan doen.
    We zien het wel...
    Blijf wel uit de buurt van mams hihi
    Zit nu aan de koffie en vertrekken zo...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel,
    Neil mocht voor het eerst ook een griepprik halen,hij is nu 60 en dan kan het.
    Vanmorgen geprikt door een zeer aardige jongeman.
    Nu wachten op de uitslag,kan een paar dagen duren.
    Nog een fijne dag.Regen en storm opkomst.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo wij zijn er ook weer...zal straks je nieuwe blogje kijken...eerst ffkes bankhangen want ben wel moe hihi...nee heb de mams niet geknuffeld al hadden we er wel reden toe ;)
    Zeg ik nog wel een keer ;)
    Groetjes en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Karel,
    ik begrijp dat je even gestopt ben met bierdrinken. mag ik vragen wat daar de reden voor is/was?
    Je zegt nl dat er ff een stop op moest dus ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig. Misschien kom ik het verderop in je blog nog tegen maar anders hoor ik het wel.
    En Karel, wil jij me nog even een mail sturen want ik heb ook jou mailadres niet meer :-(
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen