woensdag 30 november 2016

4 weken

zo luitjes

maandag  was ik 4 weken bier vrij
zal ik daarom wat minder in m'n vel gezeten hebben gister
of zit er een snotkop aan te komen
we zullen het zien , ik ga nog een maand verder zo
heb mezelf met oud en nieuw wat lekkere Belgische pintjes belooft

ik genoot maandag en dinsdag volop van de zon
maandag goed 6 uren aan de wandel met hindernissen :)
en gister nog ff anderhalf uur
en nadien een klein rondje om in m'n tuintje

wat denkt U zullen de spreuken in de volgende pps uitkomen
er worden nog al wat dagen in genoemd waar ik nooit eerder van hoorde
ken alleen Sint Maarten van wel wat daagjes terug hihi

weerspreuken-van-de-maand-november

het is de laatste dag van de maand
dus wat mooie blommen voor U

orchideen

wens ik U een fijne dag

lieve groet

karel

16 opmerkingen:

  1. Nog steeds knap van jou dat je de biertjes laat staan. Wellicht moest je lichaam hier nog wennen aan gaan. En ja dan heb je soms wel last van bepaalde lichaam klikken, maar dat hoort allemaal bij het afkicken. Ik wens je fijne dag waar je ook nu wezen mag.
    mijn spreuk op deze dag voor jou(ik weet niet of die bij jou erin staat, want je weet ik heb geen powerpoint en het dus niet gaat) 30 november spreuk voor jou:
    *Novembers laatste noot,vult altijd de sloot*.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Heel knap en het bevalt je zo goed dat je gewoon doorgaat...veel zal je dan voor oud en nieuw niet in huis te halen, dan lig je gelijk onder tafel hihi
    Maar er zijn tijden geweest dat het je niet zo makkelijk afging.
    Dus sjappoo...
    De ppsjes haha dacht dat je novemberspreuken al had gehad maar nee was een andere...
    Zoals ook de orchideën
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha das grappig...wij ook boerenkool stampot met verse worst...spekjes moet ik nog halen hihi
    Ja klopt is nogver weg maar je bent al bijna op de helft grijnzzzz
    Zal zo meteen op de fiets stappen...en ik zei knap hoor niet wat ben jij knap haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ka en dat midden op de dag :)
    Ja zeker...spekjes en taai taai met suiker erop
    Maar die boerenkool word wat anders, gekozen voor hete bliksem met worst.
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu wij hangen ook...een film opnet 5...
    Beetje een sprookje maar best leuk om te kijken.
    Nu reclame...er staat toch echt taai taai met suiker erop hihi
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb jij met spek...
    Was rtl 8 en echt grappig om te zien.
    In de reclames blogjes gemaakt hihi
    Ja als je ideetjes hebt moet je ze uitwerken toch?
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Google ruitspek maar eens daar zit ook suiker op...
    Geintje hoor heb echt spek gehaald.
    Slaap wel en morgen gezond weer op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Don't really get this time, what you are saying in spite of my computer translation, friend Karel ... no matter though ... am sure, you don't get half my poems either ... so what, hmmm? ... smiles ... spent a few days in Arizona, but not much warmer there than it is here right now ... so thinking of spending X Mas in Mexico this year ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mogge karel
    Fijn want dat is niet goed voor je...
    Zelf verkouden dus zal proberen je niet aan te steken, al hoest ik flink.
    Denk toch wat overgenomen van al de zieken.
    Groetjes en geniet je dag
    Maar goed als het hierbij blijft dan blijf ik wel op de been.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha die Karel. ja hoor daar was ze dan .. Wat later en ook gister niet meer langs geweest. Nee er kwam wat anders tussen gister en gisteravond was ik doodop... lag ook al zeer vroeg in bed. Vanmorgen al weer om 8 uur de deur uit naar het ziekenhuis... Ja een snotkop, ook ik hoest maar dat is met dit weer en dit jaargetijden niet vreemd. Vanmiddag hoef ik verder niet meer weg, ga straks nog even de was vouwen en opruimen en een nieuwe op de hang... even een kaartje schrijven naar jou broertje Bert want die is maandag jarig, denk meld het even hihihi. Verder rust.. ik wens je ene hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    Ik ben er ook weer,hoor.Het was gisteren zo druk in mijn kajuitje .Vroeg naar bed ,zo moe was ik.
    FF afkloppen, nog geen verkoudheid of snotneus.
    Vanmorgen ook weer bloed laten prikken,nu weer afwachten.
    Vanmiddag ga ik in de rust modus.
    Fijne dag.Mazzel,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En het werd steeds drukker haha
    Ja als de vogel gevlogen is komen de reacties ;)
    Och een ieder loopt nu met de loopneus...zal ik geen uitzondering zijn
    Maar dat hoesten is niet fijn.
    Maja alemaal kusjes van daan en die wil zelfs met me trouwen ook nog ;)
    Met zijn mama en met oma...kijk daar heb je veel voor over haha
    Jij jezelf weer verwend met visjes...lekker
    Was zeker wel koud buiten...en nu aan de warme vissies ;)
    smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee hoor ik was er vanmorgen ook al hj
    De rest nog niet ;)
    Dus geen warm vissie bij de kraam...maar thuis
    Tukkie alweer in de middag...ben je dan toch oud aan het worden grijnzzzz
    Gelukkig was er niks aan de hand bij die noorderlingen hihi
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat tukkie zei je al en dat in de middag pffttt
    Volop eten in huis en kliekjes genoeg...zal jij aankomen haha
    Lekker spaghetti met veel groenten, sla die nu maar niet bederven door alle tussendoortjes.
    smakelijk is dus te laat en tuk ze hadden we al...dus ga voor een fijne avond grijnzzz
    Wel wat vroeg maar begint al donker te worden...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja dat zei je maar ook dat je dacht dat je enige was op blogger ;)
    Alles komt goed met wat geduld hihi
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Karel,
    jij rondje om met mooi weer en ook eentje met hindernissen.
    Ook al een maand biervrij en dat vind ik knap. Super dat je jezelf wat lekkere biertjes in het vooruitzicht hebt gesteld en deze zullen dan extra lekker smaken :-) Heb je ook weerspreuken van december *grinnik* .
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen