dinsdag 1 november 2016

bloemen

zo luitjes

dag 1 alcohol vrij zit er op
ik ga nu niet gelijk op de weegschaal staan
maar was wel ff naar de MediaMarkt vanmiddag
en heb daar wat cameraatjes in de handen gehad
en besluit genomen , het gaat de
Panasonic DMc-FZ200 worden
zal niet gelijk in huis zijn
dat moeten de centen eerst zijn
toch best een leuk kadotje om je zelf te geven
ik ga er voor

elke-dag-lidia

deze maand staan de bloemen in de schijnwerper

bloemen-in-de-herfst

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Ja ben er weer en kan weer een krabbel zetten, maar het is nog niet zoals het hoort. Alles is in het miniatuur en ben mijn bull en scan kwijt... Hopelijk vindt ik iets bij systeem herstel waar ik een datum in kan zetten en de boel terug kan zetten naar afgelopen vrijdag... maar straks eerst andere dingen. Komt iemand naar de lekkerij op zolder kijken om 8 uur en broer Jan komt om 9 uur even met een andere router.. Genoeg anders te doen vandaag dus. Jij even kijken om een cameraatje, ja die zijn prijzig... maar de feestdagen staan voor de deur en mag jij jezelf wel op een mooi cadeautje trakteren toch? Ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Met een uurtje kom ik er niet haha 8 uur...hier was het later.
    Maar komt goed...mail wat is dat ik wacht nog steeds op die van R
    Zegt steeds ik ben er mee bezig maar er komt niks grijnzzzz
    Denk dat we er straks duizenden tegelijk krijgen hihi
    Heb ze nog niet nodig dus ik wacht wel ;)
    De eerste is een mooie zowel in tekst als beeld...en ja de 2e een ouwetje :)
    Groetjes en geniet je dag
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee tussen 5 en 6 straks, wandelen we er samen naartoe.
    Je wil ze niet allemaal krijgen of zal ik ze sturen hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Je hebt weer twee mooie gevonden.
    Jij gaat jezelf trakteren op een goede camera.
    Mag ook wel na al het gewandel met de folders.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. neem maar een camera die lekker ligt. Het is nu eenmaal een investering, maar zorg dat je er mee weg kan.

    Geniet de dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zie het ook ja dubbele groetjes hihi
    Nu voor ons is het 200 meter en ik ben er...
    Ja goed water drinken spoelt veel weg grijnzzzz
    Hier regen nu...moetstraks wel ffkes droog zijn liefst...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was iets met een zogenaamde vriend geloof ik...weet het ook niet meer...
    Krijg zoveel op mijn bordje als ik antwoord dat ik het opgeef.
    Zo en het is droog dus we wandelen die kant op :)
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook op en opgeruimd...nu bankhangen ;)
    Zal zachies doen grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O jij spaart het op zodat het de moeite is om een bak water te vullen hihi
    Kijk dat is het voordeel van een truus...klep open vol laden en klep dicht...
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha 2 bordjes dan grijnzzzz
    Truus met shortje voor...hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen