maandag 7 november 2016

druk

zo luitjes

en een fijn weekend gehad
ikke wel , ach ik leef in 1 lang weekend
wat HH en een boodschap meer deed ik dit weekend niet
het weer lokte mij niet naar buiten
maar ik kom  genoeg buiten hoor , geloof mij
er zijn binnenkort zeker ook weer commerciële dagen
kan ik zien aan het aantal bundels met folder pakketten dat ik krijg
helaas kwamen zondag de 2 wijken pas om half 5 , dus half uur voor zon ondergang
ik ben niet bang in het donker , maar ga toch niet weg
heb maandag en dinsdag om ze weg te brengen , samen met de andere wijken
dinsdag avond voor 19:00 uur moeten ze bij een ieder in de bus liggen
komt goed

klikt U maar eens op het aantal Kg
kunt U zien waar ik het momenteel voor doe
;)

folders

ik las bij de dichtende boswachter zo mooi weer over de zee
wordt echt tijd dat ik die kant weer eens op ga
nee nu ff niet
druk zo U ziet
doe het hier wel ff mee

belle_et_indomptable_hp


in de maand van de bloemen

bloemen_1

wens ik U fijne dagen

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Ja de folders gister laat dus je moet nu in twee dagen alles nog doen, anders had het je een wijk gescheeld. Maar goed je hebt 2 dagen dus moet wel weer gaan lukken toch. Nu maar hopen dat je weer een beetje droog over komt met alles. Hier begint de maandag net even anders, mannetje nog thuis en dat zijn we niet gewend maar wel erg fijn. Ritza gaat zo weer naar school en ik zo aan het hh want dat moet wel gedaan. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge karel
    Alleen het geluid al in de eerste pps geeft me rust...prachtig.
    Al moet je wel even vertalen wat er in de pps staat hihi
    En ja die bloemen daar geniet ik ook van...maar niet alleen in de pps...
    Jij aan het buffelen voor je camera...je moet wat te wensen over houden...
    groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pff, je hebt het maar druk met de folders. Maar je weet ook waar je het voor doet. Ik wens je fijne dagen, want heb het zelf ook deze week erg druk met zorgen voor anderen en ook voor mij zelf want ook dat is soms nodig, anders kan je ook niet voor anderen zorgen. Nu ik ga er weer van tussen want heb hier nog wat te klussen voor ik weggaat. Wens je fijne dag Karel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Mooie ppsjes,genieten hoor.
    De camera ziet er goed uit en je weet waar je het voor doet.
    Mooie fotó's maken met een goede camera, zeker jij met je oog voor alles.
    Fijne dag.
    Mazzel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. Jij onderweg met de extra dikke folders, ja dat zal je de komende tijd nog wel even zo zijn. De feestdagen staan voor de deur... Aimillio,s is om 1 uur weer richting Dordrecht gegaan en Ritza was daarvoor weer thuis uit school. Hij heeft even gewacht omdat ze eerder uit was.. Dus je bent even op zoek gegaan naar Lemwerder, ja dat klopt ligt vlak tegen Bremen aan maar we moeten maar kijken waar hij terrecht komt, hij weet het zelf ook nog niet maar het werk in Alblasserdam zit er bijna op. Ik ben nu net nog even op zoek geweest naar mijn Bull, en heb ,m gevonden hoor en staat weer op mijn bureaublad, nu de scanner nog. Pfff. Jij foldert nog maar even, het weer is zonnig achter de ramen maar snikkeltjes koud buiten. Ik ga verder, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu hoop ik voor jou dat je het weer van het noorden hebt...hier al de hele dag regen.
    De 1e strijk ligt weer op de plank dus hoef me niet te vervelen grijnzzz
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat droog houden gaat hier niet lukken...al regen de hele dag.
    Dus jij mazzelde er mooi tussendoor en bleef droog.
    Bofkont :)
    Dus wijkje op de trap moet nog even wachten...op regen hj
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee hoor nog op tijd...ze hebben de auto gehaald en broertje is mee gereden anders was het natte boel geweest. Nu nasi ala me...over 5 minuutjes eten.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja maandag 3 x...gtst, dan dr tinus en dan spoorloos...
    Dus hang nog ffkes langer hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dr Tinus kan veel maar dat is een ander programma ;)
    Bankhangen duurde wat langer dan de planning was...dus te laat voor trusten.
    Zeg ik alvast mogge karel grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The ocean vid is as awesome as can ever be ... I left Cook Islands with tears in my eyes cuz I know I will never be back ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Is het alweer dinsdag en het beloofd weer koud te worden vandaag. Het is weer even wennen deze lage temperaturen. Jij vandaag de wijk nog even in om de laatste folders rond te brengen en dan maar weer snel naar de warme kachel. De handschoenen kunnen er wel bij aan op de fiets denk ik. Ik hoef alleen even voor eten er uit en verder blijf ik ook binnen. Doe het rustig aan en maar even kijken wat voor extra klusje ik vandaag even ga doen. Gister nog gekeken of ik de printer/scanner er weer op kon krijgen maar niet gevonden. Vandaag er nog maar even mee om prutsen. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi karel
    Ojee wit op de daken...ja dan is het koud hihi
    Maar als je aan de wandel bent valt dat vast wel mee en zeker met al dat sjouwwerk.
    Nu was niet laat omdat er wat op tv was maar geen zin om op te staan grijnzzz
    Nieuwe dag en zal vandaag eens een beginnetje maken met de cadeautjes.
    Heb al wat dingen die ik kan halen...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij een leuk weekend en ik een werkweekend.
    Zoals wel vaker de laatste tijd weer onwijs druk pffff......
    En dan op mijn vrije dag erna ook nog eens heel druk met bezoeken etc.
    Morgen sporttest etc en daar zie ik nu al tegenop met dat ouwe lijf van me whaaaaa....
    Fijn dat je bloemen plaats want dan wordt je gelijk weer wat vrolijker ;-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen